Ha szeretnél csatlakozni hozzánk, beszélgetni, kérdezni, vagy válaszolni, üzeneteket küldeni, szavazni, akkor kérlek, szánj néhány másodpercet a regisztrációra.
Kedves Che és Wsiewers és emu,Köszönöm a hsz.-eiteket és a segítséget is!
Sajnos '82 már nem most volt, az eredeti számlán és a forgalmin kívül nekem sincs már semmim hozzá. Azt hiszem, nem is kaptam mást hozzá. Említette valaki, hogy amíg 2000 darab MZ, 1000 db. Jawa jött az országba,addig CZ-ből (350-es) kb.: 200 db. Azért ez nem semmi. nagyon sajnálom, hogy a 350-es CZ ennyire nem volt sláger itthon. (legalábbis ez a típus). Minden egyéb mkp-ról (nem beszélve a Pannónia minden típusát) rogyásig van dokumentum,addig a CZ-ről semmi! Kicsit felháborító.
Anélkül hogy borzolni akarnám a kedélyeket : nekem volt egy magyar nyelvű szerelés kézikönyvem a 350-es CZ-hez. Az a tragédia hogy jól eltettem. Annyira, hogy már régóta keresem. De nem adom fel . Ki nem dobtam az tuti.
A remény hal meg utoljára..
Remélem valahogy csak-csak előkerül,az a dokumentáció és közkincsé teszed,amit Fergusson barátunk már nagyon vár.Nagyon jó érzés volt olvasni az írásodat,mert tükröződik belőle a segíteni akarás.Lassan-lassan sínre fog kerülni,ez a Cetka ügy,remélem Fergusson barátunk és mások örömére.A Cetkák és Jawák nekem is "szívügyeim",mert a kor meghatározó motorjai voltak.
Amennyiben,-utazva az utakon,találkozunk egy -egy jó állapotú példányukkal,-még ma is megdobogtatja,a szívet.
Anélkül hogy borzolni akarnám a kedélyeket : nekem volt egy magyar nyelvű szerelés kézikönyvem a 350-es CZ-hez. Az a tragédia hogy jól eltettem. Annyira, hogy már régóta keresem. De nem adom fel . Ki nem dobtam az tuti.
A remény hal meg utoljára..
Kedves Ba701!
Remélem, megtalálod azt a könyvet! Tényleg nagyon jó lenne!
Addig is Üdvözlet a Veterán Fórum új és régi tagjainak!
Kedves Che és Wsiewers és emu,Köszönöm a hsz.-eiteket és a segítséget is!
Említette valaki, hogy amíg 2000 darab MZ, 1000 db. Jawa jött az országba,addig CZ-ből (350-es) kb.: 200 db. Azért ez nem semmi. nagyon sajnálom, hogy a 350-es CZ ennyire nem volt sláger itthon. (legalábbis ez a típus).
Én annak idején egy vadiúj CZ-t birtokoltam, pont akkor amikor az ETZ-ket lehetett már kapni, és gyakorlatilag a JAWA és a CZ az akkori motoros ifjúság körében kicsit lenézett darabnak számított. menő gyerek nem "égette" magát vele. és hozzáteszem nekem az enyémmel volt is bajom bőven állandó kontakthibák, gyűrűtörés, és a végén elcsavarodott a főtengely. Ezért is maradt meg nem egészen 20000 km-el.
Egyszer az apám kivitte a vásárba eladni vagy elcserélni Simsonra, és mikor a Simsonért 70 ezret kértek, a mi CZ-nkre 18 ezer volt az egyetlen ajánlat.
a JAWA és a CZ az akkori motoros ifjúság körében kicsit lenézett darabnak számított.
Attól függ, melik környéken...nálunk a Czetka volt a sláger, pláne a 175-ös olajszivattyús...Meg azért egy 350-es vagy 250-es 2 hengeres kicsit jobban is megy, mint egy Mz-Etz vagy Jawa(érdekes mert abban ugyanaz a blokk van). Bár megállni nem olyan egyszerű vele...a fékútja mint a fullos tehervonaté...
Én annak idején egy vadiúj CZ-t birtokoltam, pont akkor amikor az ETZ-ket lehetett már kapni, és gyakorlatilag a JAWA és a CZ az akkori motoros ifjúság körében kicsit lenézett darabnak számított. menő gyerek nem "égette" magát vele. és hozzáteszem nekem az enyémmel volt is bajom bőven állandó kontakthibák, gyűrűtörés, és a végén elcsavarodott a főtengely. Ezért is maradt meg nem egészen 20000 km-el.
Egyszer az apám kivitte a vásárba eladni vagy elcserélni Simsonra, és mikor a Simsonért 70 ezret kértek, a mi CZ-nkre 18 ezer volt az egyetlen ajánlat.
Tisztelt emu!
Nagyon Köszönöm a leírást! Sokat segítettél!
Már le is töltöttem és m.egyszer: K ö s z ö n ö m ! ! !
Attól függ, melik környéken...nálunk a Czetka volt a sláger, pláne a 175-ös olajszivattyús...Meg azért egy 350-es vagy 250-es 2 hengeres kicsit jobban is megy, mint egy Mz-Etz vagy Jawa(érdekes mert abban ugyanaz a blokk van). Bár megállni nem olyan egyszerű vele...a fékútja mint a fullos tehervonaté...
Azért én is felvállaltam, hogy lenézzenek a CZ-m miatt
A két henger akkor is kettő volt és sokkal szebben járt,mint az egyhengeres mittudomén miféle járgányok
Na meg már majdnem P20-as volt.
Komment