Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Vissza a régihez...

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #16
    Gondolom az ülés alá szerelt index nem tetszett nekik.... Magyarország, én így szeretlek....
    apacsavo kedvelte ezt.
    "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
    "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

    Komment


      #17
      Kedves Che és Wsiewers és emu,Köszönöm a hsz.-eiteket és a segítséget is!
      Sajnos '82 már nem most volt, az eredeti számlán és a forgalmin kívül nekem sincs már semmim hozzá. Azt hiszem, nem is kaptam mást hozzá. Említette valaki, hogy amíg 2000 darab MZ, 1000 db. Jawa jött az országba,addig CZ-ből (350-es) kb.: 200 db. Azért ez nem semmi. nagyon sajnálom, hogy a 350-es CZ ennyire nem volt sláger itthon. (legalábbis ez a típus). Minden egyéb mkp-ról (nem beszélve a Pannónia minden típusát) rogyásig van dokumentum,addig a CZ-ről semmi! Kicsit felháborító.
      Che kedvelte ezt.

      Komment


        #18
        Anélkül hogy borzolni akarnám a kedélyeket : nekem volt egy magyar nyelvű szerelés kézikönyvem a 350-es CZ-hez. Az a tragédia hogy jól eltettem. Annyira, hogy már régóta keresem. De nem adom fel . Ki nem dobtam az tuti.
        A remény hal meg utoljára..
        Che kedvelte ezt.

        Komment


          #19
          Köszönjük Ba 701!

          Remélem valahogy csak-csak előkerül,az a dokumentáció és közkincsé teszed,amit Fergusson barátunk már nagyon vár.Nagyon jó érzés volt olvasni az írásodat,mert tükröződik belőle a segíteni akarás.Lassan-lassan sínre fog kerülni,ez a Cetka ügy,remélem Fergusson barátunk és mások örömére.A Cetkák és Jawák nekem is "szívügyeim",mert a kor meghatározó motorjai voltak.

          Amennyiben,-utazva az utakon,találkozunk egy -egy jó állapotú példányukkal,-még ma is megdobogtatja,a szívet.

          Köszönettel és üdvözlettel:Che

          Komment


            #20
            Ba701 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
            Anélkül hogy borzolni akarnám a kedélyeket : nekem volt egy magyar nyelvű szerelés kézikönyvem a 350-es CZ-hez. Az a tragédia hogy jól eltettem. Annyira, hogy már régóta keresem. De nem adom fel . Ki nem dobtam az tuti.
            A remény hal meg utoljára..
            Kedves Ba701!
            Remélem, megtalálod azt a könyvet! Tényleg nagyon jó lenne!
            Addig is Üdvözlet a Veterán Fórum új és régi tagjainak!
            Che kedvelte ezt.

            Komment


              #21
              Hali!

              Üdv a fórumon!

              Talán ez segíthet:

              http://www.cezetmania.info

              vagy góglival fordítva:

              http://translate.google.hu/translate...26prmd%3Dimvns


              A letöltések között találsz (igaz nem magyar nyelvű) CZ 350-ről katalógust és szerelési leírást.
              Utoljára szerkesztve a következő által: sricsi70; 2011 okt. 31, 20:49.
              Che kedvelte ezt.

              Komment


                #22
                http://veteran.forum.hu/letoltesek/c...-utasitas-173/

                Nos ezt tudtam produkálni.
                Che és TZ kedvelte ezt.

                Komment


                  #23
                  Fergusson eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                  Kedves Che és Wsiewers és emu,Köszönöm a hsz.-eiteket és a segítséget is!
                  Említette valaki, hogy amíg 2000 darab MZ, 1000 db. Jawa jött az országba,addig CZ-ből (350-es) kb.: 200 db. Azért ez nem semmi. nagyon sajnálom, hogy a 350-es CZ ennyire nem volt sláger itthon. (legalábbis ez a típus).
                  Én annak idején egy vadiúj CZ-t birtokoltam, pont akkor amikor az ETZ-ket lehetett már kapni, és gyakorlatilag a JAWA és a CZ az akkori motoros ifjúság körében kicsit lenézett darabnak számított. menő gyerek nem "égette" magát vele. és hozzáteszem nekem az enyémmel volt is bajom bőven állandó kontakthibák, gyűrűtörés, és a végén elcsavarodott a főtengely. Ezért is maradt meg nem egészen 20000 km-el.
                  Egyszer az apám kivitte a vásárba eladni vagy elcserélni Simsonra, és mikor a Simsonért 70 ezret kértek, a mi CZ-nkre 18 ezer volt az egyetlen ajánlat.
                  Che és apacsavo kedvelte ezt.

                  Komment


                    #24
                    a JAWA és a CZ az akkori motoros ifjúság körében kicsit lenézett darabnak számított.
                    Attól függ, melik környéken...nálunk a Czetka volt a sláger, pláne a 175-ös olajszivattyús...Meg azért egy 350-es vagy 250-es 2 hengeres kicsit jobban is megy, mint egy Mz-Etz vagy Jawa(érdekes mert abban ugyanaz a blokk van). Bár megállni nem olyan egyszerű vele...a fékútja mint a fullos tehervonaté...
                    apacsavo és Che kedvelte ezt.
                    "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                    "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                    Komment


                      #25
                      emu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                      Én annak idején egy vadiúj CZ-t birtokoltam, pont akkor amikor az ETZ-ket lehetett már kapni, és gyakorlatilag a JAWA és a CZ az akkori motoros ifjúság körében kicsit lenézett darabnak számított. menő gyerek nem "égette" magát vele. és hozzáteszem nekem az enyémmel volt is bajom bőven állandó kontakthibák, gyűrűtörés, és a végén elcsavarodott a főtengely. Ezért is maradt meg nem egészen 20000 km-el.
                      Egyszer az apám kivitte a vásárba eladni vagy elcserélni Simsonra, és mikor a Simsonért 70 ezret kértek, a mi CZ-nkre 18 ezer volt az egyetlen ajánlat.
                      Tisztelt emu!

                      Nagyon Köszönöm a leírást! Sokat segítettél!

                      Már le is töltöttem és m.egyszer: K ö s z ö n ö m ! ! !



                      wsievers eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                      Attól függ, melik környéken...nálunk a Czetka volt a sláger, pláne a 175-ös olajszivattyús...Meg azért egy 350-es vagy 250-es 2 hengeres kicsit jobban is megy, mint egy Mz-Etz vagy Jawa(érdekes mert abban ugyanaz a blokk van). Bár megállni nem olyan egyszerű vele...a fékútja mint a fullos tehervonaté...
                      Azért én is felvállaltam, hogy lenézzenek a CZ-m miatt
                      A két henger akkor is kettő volt és sokkal szebben járt,mint az egyhengeres mittudomén miféle járgányok
                      Na meg már majdnem P20-as volt.
                      apacsavo és Che kedvelte ezt.

                      Komment


                        #26
                        Kedves Fergusson!

                        Látod már itt is a segítség,-jó csapat a miénk.Azért továbbra is maradj velünk és várjuk hozzászólásaidat!

                        Üdvözlettel:Che
                        apacsavo és TZ kedvelte ezt.

                        Komment


                          #27
                          Che eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                          Kedves Fergusson!

                          Látod már itt is a segítség,-jó csapat a miénk.Azért továbbra is maradj velünk és várjuk hozzászólásaidat!

                          Üdvözlettel:Che
                          Kedves Che!

                          Igen, egy percig sem feltételeztem mást. Továbbra is maradok Tisztelettel a Veterán fórumom. lesz még-bőven- kérdésem a fórum tagokhoz.
                          Üdv!
                          Che kedvelte ezt.

                          Komment

                          Ugrás az oldal tetejére
                          Working...
                          X