Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Éjszakai tura:) bemutatkozo

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Éjszakai tura:) bemutatkozo

    Nemrégen regisztráltam erre az oldalra, lővésem sincs merre hány méter. Papiron Szerelővillamosságilakatos vagyok. Berhelek mindnet autót, motort kisgépeket...stb.. Jelenleg birtokolok egy komart egy ponit egy shwalbet egy A corsat... ezekhez szeretnék dolgokat infokat segédleteket amiből dolgozhatok..röviden ennyi

    #2
    Üdvözöllek ezen az éjszakai órán!

    Eddig mindent remekül csináltál az oldalon, bátran folytasd az ismerkedést! Ha valami nem lenne világos, szívesen segítünk.
    Zen3D: bolg a 3D nyomtató építésről

    Komment


      #3
      Szia . köszönöm előre is a segitségeteket. Naggyából megvannak a dolgok , ha sikerül összehozni egy kis szabadidőt akkor rakok fel képeket mivel is fogok küzdeni( küzdök)
      Most az autoval vannak működési problémák , pedig egyszerű mint a faék... semmi extra..
      nem tudtam kizárni mi lehet a baj... Ac ról lehuzom a csatlakozót belocsolja a motorteret... trafóról szikrázik... megszakitó szaggat... ha jol láttam szét is osztja 4 felé...karni kipucolva kicsit, de nincsen kiáztatva de tiszta uj tömitésszett bele.. de nem indul... ejtőről sem indul be rendesen....
      ha beindul megy egy darabig aztán mintha elfogyna a benzin...leáll...játszik..? leht még benzinszint...? kompreszzió van..
      vezérlés láncos...
      passz ....

      Komment


        #4
        Szervusz . Nézted úgy a benzin útját közvetlenül egy csővel , hogy a tűszelepnél rendesen befolyik / leszerelt " karburátorfedél " ( a típust nem ismerem - lehet , hogy ez hülyeség ) , átlátszó cső, pici tölcsér /. Van a rendszerben utólag beépített " átlátszó " szűrő / egy idő után az is tud érdekes dolgot művelni / - megléte esetén megvizsgálni ? Gyertyák kormosak - abban az esetben össze vissza megy a szikra és nyomorultúl indúl tőle a gép , takarít " kiéget ", ha csereérett egyébként is, akkor itt az ideje - ? A vezérlés láncos. Negyedik henger szelepváltáson, első hengernél a szikraadást ellenőrizni - tudom, hogy durva, de láttam már néhány érdekeset, amire soha nem gondoltam volna. Most ennyi jutott az eszembe. Az eredményt - a negatívat is - jelezd vissza, hogy okuljunk, vagy tovább gondolkodjunk. Hibakereső üdvözlettel.
        Che és soveny kedvelte ezt.

        Komment


          #5
          Amit néztem eddig.Weber 32 tl mechanikus szivatós
          . sötétben trafóról szikra test elosztóról szikra test...plusz gyertyákkal..folyamatos inditozás mellett leadja a szikrát...
          (mókusteszt megszakitóhézag kondi, trafó ( de a motor nem durrog vagy kihagy), vákumdob csatlakozás(Fals levegő de akkor csak sántitana a motor.), karburátorpucolás, tömités fuvoka, tűszelep+ház csere, o gyűrűk,( nem szorul a tűszelep a házában)??? talánmég a benzinszint...a házban.. karbiról lehuzva a benzincső .spriccel..de még nem tudtam megmérni a benzinnyomást... tank felől jön a benzin mert a szűrőt teliszivjaHa beindul akkor jol járt) de mintha elfogyna.. ha gázon tartom akkor is.. vagy nem zár a tűszelep és belefullad a benzinbe?:...De próbáltam ejtőre is már ugyanaz a problem... Érzésem szerint benzinnel lesz valai...
          keverékképzés terén...
          Kompreszziómérés..csak ugy..

          Komment


            #6
            Szervusz. Nem lehet, hogy az idők folyamán a tankban az AC szívási helyre szemét kerül működés közben - szép folyamatosan " odavándoról " valamilyen nyákos trutyi ? Az AC előttről tegyél fel egy ejtőtartályt - a plusz benzint cirkuláltasd a + tartály felé. Így esetleg működik , akkor a benzintank a ludas. Állandó tűszelep felakadást megérezni a kipufogócsőnél . Üdvözlettel . / A trafónál nincs valamilyen " cekasz " előtét, ami önindítózás alatt ad gyújtást - egyébként nem ( régi Moszkvics 412 ilyen megoldással bír ) ? / Még valami / csak lehetőség ? / : jelenleg kevés üzemanyag van a tankban? Igen esetén tegyél bele vagy tíz litert és mindenképen " fújjál " / sűrített levegő - tanksapkát levenni / levegőt a tank felé . Én jártam így - leürült tank és a benne lévő víz belefagyott - , csak egy kicsit máshogy. Most ennyi - várom a fejleményeket .
            Utoljára szerkesztve a következő által: dafko54; 2011 okt. 28, 20:10. Oka: + 1 lehetőség , még variáció

            Komment


              #7
              szia. a karbira csak becsatlakozás van visszafolyo ág nincsen a tank felé. az ac ha nem tud hova nyomni nem szállit valahogyan magában keringeti..vagy elejti.. . de atnakot fujtam de még nem néztem bele... Fagyni még nem fagyott... benzint még vennem kell...lecserélem az egészet szűrőt cserélek...a trafóhoz jön egy gyujtás áram alapból ,nem inditózáskor..és a másik a megszakitótól de nem olyan hagyományos kerek trafó
              , hanem opel származék... de szerintem mind1...De csinálok még egy karbit... kisavazom, kimosom, átfujom
              összerakom hátha valami mégis eldugult, vagy lesz egy tartalék..

              Komment


                #8
                Kedves Doki!

                Szeretném megkérdeni,van e ezen a Corsan vákumos fékrásegítő (depressziós),az-az a főfékmunkaheger alatt,van e, egy, megközelítőleg 200x 90 mm.-es lemezből sajtolt membránnal ellátott szerkezet,mely a szívótorokhoz csatlakozik,egy durván 20 mm.-körüli átmérőjű gumicsővel?

                Üdvözlettel:Che

                Komment


                  #9
                  szia. igen van Rásegítő de az a csövet is lekötöttem , mert ha átszakad vagy falsot sziv akkor is lehet problem..de attól még mennie kellene..nehezen.. de időközben elszakadt a karbitömité is ... ugyhogy örülök.. de egy másik karbit tesztelek amit rátudok csavarozni.. egy vw pierburg/solexegy az egybe rámegy...hátha......vagy talán gyenge a szikra annyira hogy nyomás alatt nem adja le?? vagy a gyertya?..átkötök egy trafót is...még játszok vele...csak néha megunom...merrt kintt van az autó a terepen......Ja ÉS AKI KARBIT AKAR SAVAZNI (ÉN PRÓBÁRA AKKUSAVAT HASZNÁLTAM..)ANNAK ÉSSZEL MERT LEHET NEM FOG NEKI TETSZENI( PUHÁBB ANYAGÚ FEDÉL..)VAGYIS EGY RÉSZÉNEK , SOKAT NEM ÁLLHAT BENNE, DE BIZTOS TISZTA LESZ

                  Komment


                    #10
                    Kedves Doki!

                    Nem akarok porlasztót savazni,neked se és főképp másoknak sem ajánlanám!A porlasztók a motorok,igen értékes és érzékeny részei,nagy tisztelettel és körültekintéssel kell bánni velük.Nem beszélek most arról,hogy a szabályozott keverékképzésű motorok(befecskendezős,injektoros),terjedésével,a porlasztók,lassan pótolhatatlan egységek lesznek,mert már nem gyártják.

                    Az elszennyeződött porlasztók tisztítását,minden esetben,-leszerelt,de még szétszedetlen állapotban a külső részekre rakódott,kosz lemosásával kezdjük.A mosás előtt,nem árt a porlasztóról a vastagon rásült "saras" jellegű piszkot,egy puhafából letört,ékszerű fadarabbal,gyengéden lekaparni,hogy a mosófolyadékot kevésbé szennyezze.Mosófolyadékként,használhatunk,speciális erre a célra kifejlesztett anyagot,de a benzin is megteszi.

                    Folytatom,de most el kell mennem!

                    Üdvözlettel:Che

                    Komment


                      #11
                      Che eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                      Nem akarok porlasztót savazni,neked se és főképp másoknak sem ajánlanám!
                      Igen, én sem értem pontosan ezt a savazás-dolgot. Amit a benzin nem takarít le egy karburátorról, annak ott is van a helye! Jó, még hogyha ez kis túlzás is, de nem értem, milyen dzsuva lehet rajta, amit savval akarsz lemaratni róla. Aki ennél precízebb megoldásra vágyik, az vigye el ultrahangos tisztításra. De akkusavval, hát... Nem tudom, de szerintem már rég lőttek annak a karbinak, ha az akkusav elkezdett nyammogni belőle.
                      Che kedvelte ezt.

                      Komment


                        #12
                        Sziasztok. Sikerült behatárolnom a problémámat. a gyujtás oldalt kizártam(hézagok jelölések értékek érintkezések)...teljesen..a benzin részét meg a karburátorig,tank tiszta..cső, ac jo.., rátettem egy másik karbit és azzal hajlandó volt beindulgatni.. ezek után a két elpucolt karburátorból csináltam egyet amivel szintén beindul.. de állitani kell még rajta..vagy valami mást cserélni egy bontottra...
                        De arra még nem jöttem rá mi baja volt a sajátjának??? miért nem akart azzal menni....És köszönöm a segitséget,d a nagyon finom mosószerekkkel sokáig lehet játszani... áztatni kell... lehet megéri de nem győztem kivárni



                        Sziasztok. Sikerült behatárolnom a problémámat. a gyujtás oldalt kizártam(hézagok jelölések értékek érintkezések)...teljesen..a benzin részét meg a karburátorig,tank tiszta..cső, ac jo.., rátettem egy másik karbit és azzal hajlandó volt beindulgatni.. ezek után a két elpucolt karburátorból csináltam egyet amivel szintén beindul.. de állitani kell még rajta..vagy valami mást cserélni egy bontottra...
                        De arra még nem jöttem rá mi baja volt a sajátjának??? miért nem akart azzal menni....És köszönöm a segitséget,d a nagyon finom mosószerekkkel sokáig lehet játszani... áztatni kell... lehet megéri de nem győztem kivárni



                        Amugy figyelni kell mit kezd a sav a karburátor részeivel a rezet nem támadja meg ahogy észrevettem..de a puha olom fedelet vagy a vacak spiáter fedeleket megeszi a koszos részek meg letisztulnk mintha pezsgőtabletta lenne. igaz drasztikus lépés de meguntam. hogy elméletileg tiszta meg gyakorlatilag is és ujak a dolgok benne,(de mi baja lenne a réginek ha nem szorult a tűszelep sem..)?vagy igen...



                        üdv soveny. én nem a külső tisztaságra mentem inkább rá hanem a belső járatokat akartam 100%-ra kitakaritani hátha megrekedt valami..amit nehezen lehet feloldani. ennek szenvedte kárát az egyik fedél ami a gyorsitó membránt tartja. meg talán a kerti csap ami belocsol a torokba

                        Komment


                          #13
                          Szép estét. belebujtam az autóba de még mindig nem sikerült stabil állapotba hozni. de gyertyát biztos cserélek. kb ott vagyok ahol elindultam majdnem. csak szétszedtem meg elpucoltam és összeraktam Egytorkú weber 32 tl karbihoz keresek beállitási adatokat, bármit hátha valamit nem vettem figyelembe...és a corsán a szijtárcs és a fedél jele az fhp? vagy 10 fok?Ha valaki tud ebben segiteni az jo lenne... de én is nézelődök... valami rettenetesen alattomos baja lehet

                          Komment


                            #14
                            Kedves Doki!

                            Szeretném megkérdezni,hány ezer Km.-ert teljesített már ez a kis OHV.-s motor,volt e már felújítva,volt e már vezérműlánc és kerék csere,gyújtókábelek,elosztófedél,rotor állapota?Lehet feleslegesnek tűnnek a kérdéseim,de a motor egy,mechanikailag összefüggő egység,melyben miden részlet fontos.

                            Gondold át a kérdéseimet és bármikor a rendelkezésedre állok!

                            Üdvözlettel:Che

                            Komment


                              #15
                              volt ujitva a motor,kb70-80 ezer lehet bennne... kompresszió jo 12 11 12 12 körül ha beindul jo... gyujtokábel kondi rotor gyertya fedél uj , ac felujitva...karbi felujitva fuvokákkal mindnnel tengely nem lóg vákumcsövek illesztések szorosak, tank tiszta szűrők tiszták levegőszűrő...uj...még keresek adatokat a gyujtásállitáshoz meg a karbihoz....ahp jel egy jel...uszószint stb...folyt..

                              Komment

                              Ugrás az oldal tetejére
                              Working...
                              X