Sziasztok!
Kb. 8éve vettem egy250-es 1971-es jáwát.A motor egy garázs mélyéről került elő,nagyon poros,koszos állapotban.Aztán a takarítás után kiderült,hogy gyári a fényezése és a kilóméter óra majd 7000-t mutat.Első tulajdonos,szűrke forgalmi,régi kétbetűs rendszám. Kipucoltam az üzemanyagrendszert,majd megpróbálkoztam a beindítással.SBeindult,de sajna gázadásra vagy lefulladt,vagy akkora utángyújtással állt le,hogy elment a hallásom.Egy ismerősöm akinek volt korábban 250-es jáwája megpróbált gyújtást állítani.Nem jött össze.Egy srácot a soroksárin leintettem aki jawat vezetett,de ő sem tudott vele mit kezdeni.
Most két dolog lehetséges számomra.Vagy találok valakit aki segít beindítani,átnézni,vagy a szemét bankok miatt a végtörlesztésbe kell bedobni az árát.Nyilván nagyon sajnálnám,mert már beleéltem magam a motorozásba.
Így hirtelen bemutatkozásnak ennyit magamról.
Picurr68
Kb. 8éve vettem egy250-es 1971-es jáwát.A motor egy garázs mélyéről került elő,nagyon poros,koszos állapotban.Aztán a takarítás után kiderült,hogy gyári a fényezése és a kilóméter óra majd 7000-t mutat.Első tulajdonos,szűrke forgalmi,régi kétbetűs rendszám. Kipucoltam az üzemanyagrendszert,majd megpróbálkoztam a beindítással.SBeindult,de sajna gázadásra vagy lefulladt,vagy akkora utángyújtással állt le,hogy elment a hallásom.Egy ismerősöm akinek volt korábban 250-es jáwája megpróbált gyújtást állítani.Nem jött össze.Egy srácot a soroksárin leintettem aki jawat vezetett,de ő sem tudott vele mit kezdeni.
Most két dolog lehetséges számomra.Vagy találok valakit aki segít beindítani,átnézni,vagy a szemét bankok miatt a végtörlesztésbe kell bedobni az árát.Nyilván nagyon sajnálnám,mert már beleéltem magam a motorozásba.
Így hirtelen bemutatkozásnak ennyit magamról.
Picurr68
Komment