Ha szeretnél csatlakozni hozzánk, beszélgetni, kérdezni, vagy válaszolni, üzeneteket küldeni, szavazni, akkor kérlek, szánj néhány másodpercet a regisztrációra.
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Érdekes, meglepő vagy különleges hirdetések a Veterán aprón
Che, az én kívánalmam természetesen plátói. És nem is őrülök bele hogy nem lehet az enyém! A birtoklás amúgy is csomó gonddal jár! Egy barátom szerint a boldogság egyetlen kulcsa a vágynélküliség! Lehet hogy nekem még érnem kell így 48 után is!
Miért is írtam én a fentieket.Az élet egyszeri és megismételhetetlen valami,azt élni kell,-a szemfedélen meg köztudottan nincsen zseb.
Nem akarok érzelgősködni, de ezt annyira szépen leírtad. Az egész hozzászólásod - a korábbi hasonlókkal együtt - annyira mély és emberi, hogy szívhez szólóbb nem is lehetne. Igen kell a lelki élmény. Amikor ki akarok dobni egy kacatot és megáll a kezem, mert előtörnek az emlékek, melynek hatására a kacat megszépül és visszalényegül azzá, ami volt.
Köszönöm neked, hogy leírtad ezeket a gondolatokat.
Nem akarok érzelgősködni, de ezt annyira szépen leírtad. Az egész hozzászólásod - a korábbi hasonlókkal együtt - annyira mély és emberi, hogy szívhez szólóbb nem is lehetne. Igen kell a lelki élmény. Amikor ki akarok dobni egy kacatot és megáll a kezem, mert előtörnek az emlékek, melynek hatására a kacat megszépül és visszalényegül azzá, ami volt.
Köszönöm neked, hogy leírtad ezeket a gondolatokat.
Üdvözlettel: CZsolti
Ehhez én is csatlakozom, mert engem is sokszor fogott meg Che mondandója!
Ettől függetlenül ismeri valaki ezeket a motorokat? Mert hogy szépek, különlegesek az biztos. Kicsit Indian beütésű. Ez lengyel, vagy Cseh motor? van valakinek ilyen?
Ha Junak lenne akkor lengyel de mivel ez egy Jawa így az cseh. Józsi barátom én is hasonlóan vélekedek erről a dolgokról ezért van most is egy Cz-m mert a múlt emlékét idézi fel, igaz akkor arra könnyebben szálltam fel mint erre pedig a nyereg magasság nem változott! Én is mint oly sokan még motorozni szeretnék nem a szobában törölgetni. Én nem múzeumot akarok létrehozni a száguldásból pedig ki nőttem!. Nem mondom gyönyörű az a gép de nem merném kint hagyni az utcán.
Nem szívesen javítalak ki, de ez nem Jawa, hanem egy lengyel gyártmányú Sokol. A német wikipédiás cikkből az derül ki, hogy a hadseregben is rendszeresítve volt, és nehézkes, lusta motornak tartották. A hidegindítása kész procedúra volt. Külön szelepen fecskendeztek be neki üzemanyagot és 40 °C-on már hajlandó is volt beindulni. Hogy addig mivel melegítették elő azt nem írja. Érdekesség, hogy bal oldalt volt a gázmarkolata.
Üdv: CZsolti
soveny, Beagle és 3 további látogató kedvelte ezt.
Viszont jelenleg drágább mint egy ..herli....és ha belegondolok 15-18 éve Angyalföldön traláltunk kb 12 komplet és egy talicskára való blokalkatrészt.
Aztán szépen elfújta a szél...
Bocs Zsolti! Teljesen jogos a megjegyzésed csak futólag néztem a képet és nem olvastam a többi hozzászólást. Annytit azért hozzá tennék ha bemelegszik a gép biztosan szebben szól mint a CCCP-s Szokol szólt.
Elvileg nálunk elég nagy mennyiség volt belőle, mert amikor a németek és az szovjetek megszüntették Lengyelországot '39-ben, a menekülő lengyel hadsereg Sokol 600 és CWS M111-es motorkerékpár készlete nálunk maradt. Amúgy tényleg az Indiánnal rokon mindkét típus.
Komment