Che, az én kívánalmam természetesen plátói. És nem is őrülök bele hogy nem lehet az enyém! A birtoklás amúgy is csomó gonddal jár! Egy barátom szerint a boldogság egyetlen kulcsa a vágynélküliség! Lehet hogy nekem még érnem kell így 48 után is!
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Érdekes, meglepő vagy különleges hirdetések a Veterán aprón
Collapse
X
-
Che eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseMiért is írtam én a fentieket.Az élet egyszeri és megismételhetetlen valami,azt élni kell,-a szemfedélen meg köztudottan nincsen zseb.
Köszönöm neked, hogy leírtad ezeket a gondolatokat.
Üdvözlettel: CZsolti
joker eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseezt ma már könnyen megoldják -homloklebeny műtéttel -csak egy idegszálat kell elvágni
Attól függ, hogy milyen vágyról van szó. Van amit alsóbb fertályon vágnak el és nem idegszálat.
- 5 likes
Komment
-
CZsolti eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseNem akarok érzelgősködni, de ezt annyira szépen leírtad. Az egész hozzászólásod - a korábbi hasonlókkal együtt - annyira mély és emberi, hogy szívhez szólóbb nem is lehetne. Igen kell a lelki élmény. Amikor ki akarok dobni egy kacatot és megáll a kezem, mert előtörnek az emlékek, melynek hatására a kacat megszépül és visszalényegül azzá, ami volt.
Köszönöm neked, hogy leírtad ezeket a gondolatokat.
Üdvözlettel: CZsolti
- 2 likes
Komment
-
Ha Junak lenne akkor lengyel de mivel ez egy Jawa így az cseh. Józsi barátom én is hasonlóan vélekedek erről a dolgokról ezért van most is egy Cz-m mert a múlt emlékét idézi fel, igaz akkor arra könnyebben szálltam fel mint erre pedig a nyereg magasság nem változott! Én is mint oly sokan még motorozni szeretnék nem a szobában törölgetni. Én nem múzeumot akarok létrehozni a száguldásból pedig ki nőttem!. Nem mondom gyönyörű az a gép de nem merném kint hagyni az utcán.Beagle kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
-
Szia Sepy!
Nem szívesen javítalak ki, de ez nem Jawa, hanem egy lengyel gyártmányú Sokol. A német wikipédiás cikkből az derül ki, hogy a hadseregben is rendszeresítve volt, és nehézkes, lusta motornak tartották. A hidegindítása kész procedúra volt. Külön szelepen fecskendeztek be neki üzemanyagot és 40 °C-on már hajlandó is volt beindulni. Hogy addig mivel melegítették elő azt nem írja. Érdekesség, hogy bal oldalt volt a gázmarkolata.
Üdv: CZsolti
- 5 likes
Komment
-
joker eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseés ha belegondolok 15-18 éve Angyalföldön traláltunk kb 12 komplet és egy talicskára való blokalkatrészt.
Komment
-
sepy eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseAnnytit azért hozzá tennék ha bemelegszik a gép biztosan szebben szól mint a CCCP-s Szokol szólt.
- 3 likes
Komment
-
Elvileg nálunk elég nagy mennyiség volt belőle, mert amikor a németek és az szovjetek megszüntették Lengyelországot '39-ben, a menekülő lengyel hadsereg Sokol 600 és CWS M111-es motorkerékpár készlete nálunk maradt. Amúgy tényleg az Indiánnal rokon mindkét típus.soveny kedvelte ezt."When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
"Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"
- 1 like
Komment
-
Itt igazából a hozzászólások mulatságosak:
honda z50m
Hogy tudnak emberek így egymásnak esni hülyeségek miatt.... Ezt soha nem fogom megérteni.
Persze maga a motor unikum, igazi Dumb&Dumber gép :-)
Az a film, ill. jelenet mekkora volt!
Komment
-
dongos78 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseAz a film, ill. jelenet mekkora volt!
Komment
Komment