Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Érdekes, meglepő vagy különleges hirdetések a Veterán aprón

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Szerintem a legnagyobb baj az,hogy a veteránvizsga,összefonódott a papírszerzés egyetlen lehetőségével.Sokan csináltak szép gépet,és valamiért az aktuális biztos szíve meglágyult,és nem kekeckedik,"mer dolgozott vele"(vagy belenyúlt a zsebébe),majd a paraszt vígan furikázik az ot rendszámos gépével.Nos ezzel van a baj,ugyanis az nem azért van.Ha használod,elkopik a beszerezhetetlen diagonál,stb.Ha lecseréled,akkor bizony összesúgnak a találkozón,hogy nem stimmel.Sokszor láttam már Bp.-n forgalomban(dugóban is) ot rendszámot.Nos az nem oda való.Azt hiszem azért adják(kéne adniuk)a minősítést mert a típus mintapéldányáról van szó,ami bármikor kiállítható,nem egy szép gépről amiből van "rendes" rendszámos is bőven.
    OdinHEM, sepy és 3 további látogató kedvelte ezt.

    Komment


      Egy picit törtem a buksim valami frappáns válaszon ,azt rájöttem , felesleges mert semmi nem számít , csak a kikaprat gesztenye ----------aztán ha megvan , azzal meg már példálózni lehet és aztán ahhoz próbáljuk mérni adolgokat .


      ha valakinek így természetes , azzal nem vitatkozok :



      UK eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
      szerzett rá OT rendszámot
      ........imi a jelen esetben igencsak igaz
      Utoljára szerkesztve a következő által: joker; 2013 nov. 02, 22:39.

      Komment


        Szervusz fulton ......... Sokszor láttam már Bp.-en forgalomban (dugóban is ) OT rendszámot. Nos az nem oda való. .........A Tőled vett idézettel nem igazán értek egyet ( bár a magam nevében beszélek ) Miért nem való a forgalomba ( ehez a dugó is szervesen hozzátartozik ) egy veterán rendszámmal ellátott gépjármű? Én ha az időjárás engedi ( már nem igazán szeretek elázni ) , még a munkámmal kapcsolatban is használom az OT rendszámos motorjaimat. Bármelyik van olyan műszaki állapotban ( még az ötven év felettiek is ) , hogy néhány ezer km-t megtegyek Európában . Volt az idén is , hogy 24 óra alatt több mint ezer km-t mentem egy ilyen szerkezettel. A veteránosok felújítanak ( vagy újraépítenek ) : szobadísznek, nosztalgiából, családi indíttatásból, polgárpukkasztásból, stb. és használati célból. Én szeretem ezeket az "egyszerű" berendezéseket újraépíteni, megküzdeni a hatósággal ( ezt azért nem annyira ) , hogy forgalomba kerüljön , használni , az eső után ( ha úgy jön ki a lépés ) két napig ülni a sámlin és a fülpiszkával takarítani a küllőket . Én arra biztatnék minden veterános kollégát , hogy használja mindig - ha teheti - féltett kincsét a forgalomban és nem csak a "megmozdulásokon", mert így lehet , hogy a nem "fertőzöttek" érdeklődésére is számíthatnak. Üdvözlettel : a "rendszeres használó" .
        sepy, Beagle és 8 további látogató kedvelte ezt.

        Komment


          Hogy a fenében lehet az,hogy ha hozzászólok bármihez,legalább egy ember félreérti.Mindig.Nem a használattal van a gond.Én is napi használatban tartok több gépet is.Nincs szó műszaki problémákról.Csak arra próbáltam rávilágítani,hogy ciki az ha pl. összetalálkozik egy börzén egy gyári állapotú Mz Trophy "sima" rendszámmal,és egy másik-amúgy gyönyörű-metálkék ,viszont ot rendszámmal.Az utca népe egyébként ot rendszám nélkül is felfigyel a durrogásra.Még az is eszembe jutott az ot használattal kapcsolatban,hogy sajna az egy tendencia,hogy megcsinálja a paraszt a gépet,ot,majd 5 év alatt elhasználja,esetleg egy-két kurrens dolgot elad róla,majd meghirdeti,hogy csak le kell vizsgáztatni,a vevő meg vakarja a fejét a vizsgabiztossal együtt.Személyes véleményem egyébként,hogy nem mernék egy ot rendszámú gépet rendszeresen használni.Számomra ellentmondás,hogy évekig szarakodok valamivel,aztán elszaladok kakaóscsigáért a boltba és összekarcolom a fényezést.
          Titus és ptm004 kedvelte ezt.

          Komment


            fulton eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
            Számomra ellentmondás,hogy évekig szarakodok valamivel,aztán elszaladok kakaóscsigáért a boltba és összekarcolom a fényezést.
            Bocsi,de ébresztő,anyagi kérdés,hogy megengedheti magának valaki a mindennapi használatot.
            Szó szerint van aki csak az OT-val jutott rendszámhoz és azt hiszi ez a végtelenségig menni fog ,szerintem nem!Igen és aki igy akar üzletelni,azok nem is nézik semmibe a gépeiket,hiszen ugyis tuladnak rajta.
            Nekem nem telik OT-re,sokszor másra sem,viszont imádok motorozni.
            sepy, Beagle és 5 további látogató kedvelte ezt.
            "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

            Komment


              dafko54 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
              hogy a nem „fertőzöttek” érdeklődésére is számíthatnak. Üdvözlettel : a „rendszeres használó” .
              Tapasztalataim szerint a szép régi járművek a forgalomban mutatják meg igazi szépségüket!Azt is tapasztaltam hogy az igaz veteránosok,mármint a ,,lelkes amatőrök" nagyon szépen és korrektül használják kissé idősöcske járgányaikat!Tehát nem igen kell félni a gyors elhasználódásuktól.....no de ha el is kopik valami nem valószínű hogy még egyszer már nem tudja megjavítani!Az én véleményem nem sokat nyom a latba,de az utakon ezt tapasztaltam!.............és igen is járjatok minél többet ezekkel a gyöngyszemekkel hogy az értő és laikus szemek és lelkek is gyönyörködhessenek a régmúlt idők nagyszerűségében!Hiszen az elmúlt ifjúságot és dicsőséget már csak ez tartja emlékezetben!(......és oly jól eső érzés mikor érdeklődők karéja övezi féltett ,,gyermekünket"!)
              sepy, Beagle és 7 további látogató kedvelte ezt.

              Komment


                UK eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                Azt is elmondták, hogy hol lehet ilyet kapni?
                Nem mondták, én meg nem kérdeztem mert tudom. A németeknél a Heidenau kínálatában van ilyen méret is. Viszont elég drága a mi pénztárcánknak. Úgyhogy nekem maradt az utánajárás és kerítenem kellett 4 elfogadható állapotút. Hálistennek sikerült.
                UK eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                Egyébként kétlem, hogy ilyen le van írva valahol.
                Nem esküdnék meg de mintha én valahol olvastam volna ezt is. Úgy ahogy nem fogadják el 2 körös fékkel sem, nem jó ha 12 voltos, ugyancsak nem jó rá a radiál. Pedig ezek mind jobb, biztonságosabb dolgok, csakhát eredetileg nem ilyen volt. De utánanézek neki pontosan ha ez számít valamit.
                Utoljára szerkesztve a következő által: sinter; 2013 nov. 03, 15:14.

                Komment


                  A mavamsz oldalán fent is van. Elvben pont olyannak kellene lennie, ahogy kijött.

                  Komment


                    fulton eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                    Hogy a fenében lehet az,hogy ha hozzászólok bármihez,legalább egy ember félreérti.
                    Szerintem a névválasztás lehet az oka. Fulton úrnak annakidején ugyanígy meggyűlt a baja a környezetével, mikor gőzhajót akart építeni. Azt még csak hagyták, hogy megépítse, de hogy használni is akarta az már nonszensz volt. De ez legyen a régiek problémája, ezért ne változtass nevet.

                    Mindig vannak emberek, akiknek bármilyen precízen is fogalmazol, lesz belekötni valója. Én pl. tudomásul veszem, hogy egy gép használat közben sérülhet, karcolódik. Más meg idegbajt kap attól, ha egy pici karcolás van a fényezésen. Én sem szeretem, ha ütött-kopott valami, de egy régi gépen elfér egy kis patina. Megkopott festék, kicsit hiányos, de karbantartott krómozás.

                    Bocs, hogy más helyről hozom a példát, de egy restaurátor külön felhívta a figyelmet arra, hogy a 100 éves varrógépekre oly jellemző aranyozás kijavítása súlyos hiba, ami miatt értékéből igen sokat veszít a gondosan felújított gép. Pedig ez egy sem lehetett kézi munka, mert akkora sorozattal készültek, hogy valami mélynyomó eljárással kellett csinálják. Használat közben ráadásul könnyen kopik is.

                    Az emberek itt is sokfélék. A baj valóban a kettős mércével és a vizsgáztatók szubjektivitásával van. Én azért nem törekszem az OT-rendszámra, mert szeretem a gépet a magam kényelmére igazítani, ami ugyebár már nem gyári állapot.
                    Beagle, dkari és 2 további látogató kedvelte ezt.

                    Komment


                      CZsolti eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                      egy régi gépen elfér egy kis patina
                      Talán valamelyik Veterán újságban olvastam Ocskay Zoltán eszmefuttatását a témáról.
                      Hogy valójában milyen az igazi veterán, melyik az eredetibb? Amin látszódnak az évtizedeken keresztül tartó használat nyomai, esetleg itt-ott kicsit matt a fényezés, de még az a festék van rajta, amit a gyárban ráfújtak. Vagy az az igazi veterán, aminek minden egyes alkatrészét újra festették, gyönyörűen krómoztatták, (és esetleg még át is esnek a ló túloldalára)?
                      És valóban, ezen hosszasan lehetne vitázni, hiszen kinek mi jelenti az eredetiséget...
                      Én speciel nem törekszem arra, hogy pont olyan legyen a gépem, mint mikor a gyárból kigördült. Olyan színre festem le, ami nekem jobban tetszik, amivel ízlésesen néz ki a motor.
                      Az OT teljesen hidegen hagy, az inkább a nálam tehetősebbek "sportja", akik tudnak és akarnak százezreket költeni arra, hogy teljesen "A-Z" legyen a jármű.
                      dkari és sepy kedvelte ezt.

                      Komment


                        Én pont azért fejeztem ki rosszallásom a Warival kapcsolatban" mert az nem az eredeti állapotot tükrözi". Én sem törekszem a Cz-m nek az ot-s vizsgájára mert vannak rajta eredetileg olyan részletek melyek nekem nem tetszenek úgy és a saját kényelmem, biztonságom és elképzeléseim szerint szeretném formálni persze nem a korát megcsúfoló átalakítással. Bár biztosan lesznek kiknek nem fog tetszeni de mint a mondás is így szól " kinek a pap, nekem a lánya " tetszik ebben nincs semmi baj hiszen ha valaki elmondja a véleményét nem baj, főleg ha még építő is a kritika. Nekem az a véleményem nincs olyan" buta" ember kitől nem lehet tanulni!- sőt a leg egyszerűbbtől tanul az ember igazán mert az őszinte és segítőkész . Ez a tulajdonság pedig kiveszendőben van sajnos az emberekből!.Ha valaki megteheti csinálja a gépét tényleg olyanra mint a gyári volt és arra adjanak "OT"-s rendszámot ez a véleményem mert azért OT- s mert az EREDETIVEL MEG EGYEZŐ és nem csak azért mert vannak felismerhető jelei!. Nem gondolnám ,hogy ezért csináltuk a kis mozgalmunkat,hogy olyan gépekkel találkozzunk kik dicsőségesen viselik a megkülönböztetést és még a laikus is felhördül az apró részletek árulkodó jelein. Ha OT-s akkor abban ne legyen kivetni való.mert máskülönben csak egy köpönyeg mibe búrkolóznak:::!
                        joker, sinter és dongos78 kedvelte ezt.

                        Komment


                          sepy eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                          csinálja a gépét tényleg olyanra mint a gyári volt és arra adjanak „OT”-s rendszámot ez a véleményem mert azért OT- s mert az EREDETIVEL MEG EGYEZŐ és nem csak azért mert vannak felismerhető jelei!
                          Nekem is ez a véleményem és amikor én csináltam a Wartburgomat ezt tartottam mindenek előtt. Nagyon sokat járkáltam apró hülyeségek után, azért mert az az eredetije a gépnek.
                          Ettől függetlenül nem bántom én sem a fehér kombit, csupán észrevételként mondtam a kereket. Ja és máshol lévő hirdetésében azt hiszem írja is a diagonált rá.
                          sepy kedvelte ezt.

                          Komment


                            Nem tudom, hogy "vótemán" ez a borzalom...
                            kistraktor Szarvas ”¢ apród.hu

                            bár, ha valaki ezt a mondatot lefordítja nekem: "fered bevan miden vele"

                            Komment


                              ....rendben van minden vele .....
                              lacbp, Titus és 2 további látogató kedvelte ezt.

                              Komment


                                joker eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                                ...rendben van minden vele ...
                                De jó annak aki sok "hirdetést" olvas és sok "gyengeelméjűt" ! Hiába joker, a Jóker ! Már vagy fél órája, próbálom meg fejteni, de most már kioldhatom a csomót a nyelvemről!
                                Köszi
                                sepy és Tamás78 kedvelte ezt.
                                A boldogság emléke már nem boldogság, de a fájdalom emléke még fájdalom./Byron/

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X