Szerintem a legnagyobb baj az,hogy a veteránvizsga,összefonódott a papírszerzés egyetlen lehetőségével.Sokan csináltak szép gépet,és valamiért az aktuális biztos szíve meglágyult,és nem kekeckedik,"mer dolgozott vele"(vagy belenyúlt a zsebébe),majd a paraszt vígan furikázik az ot rendszámos gépével.Nos ezzel van a baj,ugyanis az nem azért van.Ha használod,elkopik a beszerezhetetlen diagonál,stb.Ha lecseréled,akkor bizony összesúgnak a találkozón,hogy nem stimmel.Sokszor láttam már Bp.-n forgalomban(dugóban is) ot rendszámot.Nos az nem oda való.Azt hiszem azért adják(kéne adniuk)a minősítést mert a típus mintapéldányáról van szó,ami bármikor kiállítható,nem egy szép gépről amiből van "rendes" rendszámos is bőven.
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Érdekes, meglepő vagy különleges hirdetések a Veterán aprón
Collapse
X
-
Egy picit törtem a buksim valami frappáns válaszon ,azt rájöttem , felesleges mert semmi nem számít , csak a kikaprat gesztenye ----------aztán ha megvan , azzal meg már példálózni lehet és aztán ahhoz próbáljuk mérni adolgokat .
ha valakinek így természetes , azzal nem vitatkozok :
UK eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseszerzett rá OT rendszámotUtoljára szerkesztve a következő által: joker; 2013 nov. 02, 22:39.
Komment
-
Szervusz fulton ......... Sokszor láttam már Bp.-en forgalomban (dugóban is ) OT rendszámot. Nos az nem oda való. .........A Tőled vett idézettel nem igazán értek egyet ( bár a magam nevében beszélek ) Miért nem való a forgalomba ( ehez a dugó is szervesen hozzátartozik ) egy veterán rendszámmal ellátott gépjármű? Én ha az időjárás engedi ( már nem igazán szeretek elázni ) , még a munkámmal kapcsolatban is használom az OT rendszámos motorjaimat. Bármelyik van olyan műszaki állapotban ( még az ötven év felettiek is ) , hogy néhány ezer km-t megtegyek Európában . Volt az idén is , hogy 24 óra alatt több mint ezer km-t mentem egy ilyen szerkezettel. A veteránosok felújítanak ( vagy újraépítenek ) : szobadísznek, nosztalgiából, családi indíttatásból, polgárpukkasztásból, stb. és használati célból. Én szeretem ezeket az "egyszerű" berendezéseket újraépíteni, megküzdeni a hatósággal ( ezt azért nem annyira ) , hogy forgalomba kerüljön , használni , az eső után ( ha úgy jön ki a lépés ) két napig ülni a sámlin és a fülpiszkával takarítani a küllőket . Én arra biztatnék minden veterános kollégát , hogy használja mindig - ha teheti - féltett kincsét a forgalomban és nem csak a "megmozdulásokon", mert így lehet , hogy a nem "fertőzöttek" érdeklődésére is számíthatnak. Üdvözlettel : a "rendszeres használó" .
- 10 likes
Komment
-
Hogy a fenében lehet az,hogy ha hozzászólok bármihez,legalább egy ember félreérti.Mindig.Nem a használattal van a gond.Én is napi használatban tartok több gépet is.Nincs szó műszaki problémákról.Csak arra próbáltam rávilágítani,hogy ciki az ha pl. összetalálkozik egy börzén egy gyári állapotú Mz Trophy "sima" rendszámmal,és egy másik-amúgy gyönyörű-metálkék ,viszont ot rendszámmal.Az utca népe egyébként ot rendszám nélkül is felfigyel a durrogásra.Még az is eszembe jutott az ot használattal kapcsolatban,hogy sajna az egy tendencia,hogy megcsinálja a paraszt a gépet,ot,majd 5 év alatt elhasználja,esetleg egy-két kurrens dolgot elad róla,majd meghirdeti,hogy csak le kell vizsgáztatni,a vevő meg vakarja a fejét a vizsgabiztossal együtt.Személyes véleményem egyébként,hogy nem mernék egy ot rendszámú gépet rendszeresen használni.Számomra ellentmondás,hogy évekig szarakodok valamivel,aztán elszaladok kakaóscsigáért a boltba és összekarcolom a fényezést.
- 2 likes
Komment
-
fulton eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseSzámomra ellentmondás,hogy évekig szarakodok valamivel,aztán elszaladok kakaóscsigáért a boltba és összekarcolom a fényezést.
Szó szerint van aki csak az OT-val jutott rendszámhoz és azt hiszi ez a végtelenségig menni fog ,szerintem nem!Igen és aki igy akar üzletelni,azok nem is nézik semmibe a gépeiket,hiszen ugyis tuladnak rajta.
Nekem nem telik OT-re,sokszor másra sem,viszont imádok motorozni."Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.
- 7 likes
Komment
-
dafko54 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintésehogy a nem „fertőzöttek” érdeklődésére is számíthatnak. Üdvözlettel : a „rendszeres használó” .
- 9 likes
Komment
-
UK eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseAzt is elmondták, hogy hol lehet ilyet kapni?
UK eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseEgyébként kétlem, hogy ilyen le van írva valahol.Utoljára szerkesztve a következő által: sinter; 2013 nov. 03, 15:14.
Komment
-
fulton eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseHogy a fenében lehet az,hogy ha hozzászólok bármihez,legalább egy ember félreérti.
Mindig vannak emberek, akiknek bármilyen precízen is fogalmazol, lesz belekötni valója. Én pl. tudomásul veszem, hogy egy gép használat közben sérülhet, karcolódik. Más meg idegbajt kap attól, ha egy pici karcolás van a fényezésen. Én sem szeretem, ha ütött-kopott valami, de egy régi gépen elfér egy kis patina. Megkopott festék, kicsit hiányos, de karbantartott krómozás.
Bocs, hogy más helyről hozom a példát, de egy restaurátor külön felhívta a figyelmet arra, hogy a 100 éves varrógépekre oly jellemző aranyozás kijavítása súlyos hiba, ami miatt értékéből igen sokat veszít a gondosan felújított gép. Pedig ez egy sem lehetett kézi munka, mert akkora sorozattal készültek, hogy valami mélynyomó eljárással kellett csinálják. Használat közben ráadásul könnyen kopik is.
Az emberek itt is sokfélék. A baj valóban a kettős mércével és a vizsgáztatók szubjektivitásával van. Én azért nem törekszem az OT-rendszámra, mert szeretem a gépet a magam kényelmére igazítani, ami ugyebár már nem gyári állapot.
- 4 likes
Komment
-
CZsolti eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseegy régi gépen elfér egy kis patina
Hogy valójában milyen az igazi veterán, melyik az eredetibb? Amin látszódnak az évtizedeken keresztül tartó használat nyomai, esetleg itt-ott kicsit matt a fényezés, de még az a festék van rajta, amit a gyárban ráfújtak. Vagy az az igazi veterán, aminek minden egyes alkatrészét újra festették, gyönyörűen krómoztatták, (és esetleg még át is esnek a ló túloldalára)?
És valóban, ezen hosszasan lehetne vitázni, hiszen kinek mi jelenti az eredetiséget...
Én speciel nem törekszem arra, hogy pont olyan legyen a gépem, mint mikor a gyárból kigördült. Olyan színre festem le, ami nekem jobban tetszik, amivel ízlésesen néz ki a motor.
Az OT teljesen hidegen hagy, az inkább a nálam tehetősebbek "sportja", akik tudnak és akarnak százezreket költeni arra, hogy teljesen "A-Z" legyen a jármű.
- 2 likes
Komment
-
Én pont azért fejeztem ki rosszallásom a Warival kapcsolatban" mert az nem az eredeti állapotot tükrözi". Én sem törekszem a Cz-m nek az ot-s vizsgájára mert vannak rajta eredetileg olyan részletek melyek nekem nem tetszenek úgy és a saját kényelmem, biztonságom és elképzeléseim szerint szeretném formálni persze nem a korát megcsúfoló átalakítással. Bár biztosan lesznek kiknek nem fog tetszeni de mint a mondás is így szól " kinek a pap, nekem a lánya " tetszik ebben nincs semmi baj hiszen ha valaki elmondja a véleményét nem baj, főleg ha még építő is a kritika. Nekem az a véleményem nincs olyan" buta" ember kitől nem lehet tanulni!- sőt a leg egyszerűbbtől tanul az ember igazán mert az őszinte és segítőkész . Ez a tulajdonság pedig kiveszendőben van sajnos az emberekből!.Ha valaki megteheti csinálja a gépét tényleg olyanra mint a gyári volt és arra adjanak "OT"-s rendszámot ez a véleményem mert azért OT- s mert az EREDETIVEL MEG EGYEZŐ és nem csak azért mert vannak felismerhető jelei!. Nem gondolnám ,hogy ezért csináltuk a kis mozgalmunkat,hogy olyan gépekkel találkozzunk kik dicsőségesen viselik a megkülönböztetést és még a laikus is felhördül az apró részletek árulkodó jelein. Ha OT-s akkor abban ne legyen kivetni való.mert máskülönben csak egy köpönyeg mibe búrkolóznak:::!
- 3 likes
Komment
-
sepy eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintésecsinálja a gépét tényleg olyanra mint a gyári volt és arra adjanak „OT”-s rendszámot ez a véleményem mert azért OT- s mert az EREDETIVEL MEG EGYEZŐ és nem csak azért mert vannak felismerhető jelei!
Ettől függetlenül nem bántom én sem a fehér kombit, csupán észrevételként mondtam a kereket. Ja és máshol lévő hirdetésében azt hiszem írja is a diagonált rá.sepy kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
-
Nem tudom, hogy "vótemán" ez a borzalom...
kistraktor Szarvas ”¢ apród.hu
bár, ha valaki ezt a mondatot lefordítja nekem: "fered bevan miden vele"
Komment
-
joker eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése...rendben van minden vele ...
KösziA boldogság emléke már nem boldogság, de a fájdalom emléke még fájdalom./Byron/
- 2 likes
Komment
Komment