Ha szeretnél csatlakozni hozzánk, beszélgetni, kérdezni, vagy válaszolni, üzeneteket küldeni, szavazni, akkor kérlek, szánj néhány másodpercet a regisztrációra.
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Érdekes, meglepő vagy különleges hirdetések a Veterán aprón
Ahogy én látom,-kiöregedő vagányok,tartanak maguknak egy ilyet és,ha ráülnek úgy vélik,visszatér az ifjúság és három centivel vastagabb és öt centivel hosszabb a ...
Fateromnak is chopper Yamaha Vyrago 535-ös motorja van. Amit leírtál nagyon sok igazság van benne. De ez is nézőpont kérdése. Ő pont azért vett ilyen irányt mert korábban egy eredeti állapotú P 10-est vett. Felújították az öcsémmel, saját maguk különösebb múlt nélkül. Talán feternak volt fiatal korában már Pannoniája. Elmentek pár találkozóra és pont ettől lett faternak elege. Rájött hogy ez a veteránosdi is már pont olyan divat és közhely mint a chopper építők vagy a licitvadászok vagy bármi. Nem azt látták hogy egy fiatal gyerek az apjával összehozott a múltból valamit hanem azt ,hogy azt hogyan tették. "Ez miért ilyen színű, ezt nem így kellett volna..." és ezt sokszor lekicsinylően.
A lényeg hogy vette magának ezt a motort, mert "kiöregedett vagány" bajszos és copfos mint a '70-es években. És kiválóan érzi magát pedig még a farka se lett hosszabb tőle. A saját örömére vette nem találkozókra mutogatásra.
Ezen sem kell senkinek megsértődni, magára venni. Ez egy történet, tény. Csak leírtam egy másik nézőpontot is.
Ja és én sem vagyok chopperos, különösebben nem is tetszenek. De ez a Jawa szép így átalakítva és elég minőségi munkának tűnik. Ezért a pénzért (főleg ha még enged belőle) szinte ajándék.
És hogy látszódjon a chopperosítás és chopperosítás közti különbség.
Ez az én motorom megvételkori állapotában:
Utoljára szerkesztve a következő által: dkari; 2013 nov. 22, 10:49.
Eredetileg két sebességes, két lóerős volt a Spatz, volt belőle pedálos és berugós változat... De nem turbós, tehát ez már nem az eredeti blokkja. Ennél fogva a szememben a felét sem éri annak, amennyiért hirdeti.
Komment