Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Érdekes, meglepő vagy különleges hirdetések a Veterán aprón
Collapse
X
-
Egy dologról kevés szó esett mely nagyon lényeges ebben a dologban! Az a fránya mani..!. Annál a Német vevőnél azért,hogy" pukkassza a szomszédot" nem számít tételnek az 1400 EU.Nem is a kidolgozás inkább az, hogy másnak nincs ilyen és legyen nagyon feltűnő-és ez számít a jelen esetben.Lehet, hogy sokszor jó lenne ha nem kellene a pénztárca alját lesni de biztos számomra nem ez jelenti a boldogságot.
joker kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
-
Soha nem értettem meg, hogy egy szép kiállású járművet miért kell tönkretenni? Ebből nem lessz semmi, csak egy nagy halom ócskavas. Ugyanaz a kategória, mint manapság a tunninghülyegyerekek körbespojlerezett, vasalódeszkás szarjai. Mondom ezt úgy, hogy nem szeretem az amerikai autókat...A viccet félre téve, a megértéshez ajánlom elolvasni ezt. És a kommenteket is, különösen a 35. számút. Remélem egy picit segít megérteni az érthetetlent.
Ha annyira valami újat és egyedit akar, van lemez, vascső, az építés, de ez egy szar.UK kedvelte ezt."When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
"Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"
- 1 like
Komment
-
A Pannóniából legyártottak cirka 870 ezer darabot. Úgy saccolom, kb 20-30 ezer lehet szerte a világban felujítva, vagy legalábbis működőképesen megőrizve.
A többi ócska vas lett. Akár átalakítva, akár nem. És ez nem is a világ legnagyobb motorkerékpár gyárja volt, még akkor sem, amikor működött.
Mindennek, még az emberi testnek is ez a sorsa.
Komment
-
A halom ócskavasból lehet még újra autó, a bedarált autókból viszont már sosem. Hetente adnak le működőképes Ladákat, Skodákat és egyebeket, amik mennek a zúzdába - az én szívem azokért jobban fáj, mert még a lehetősége is elvész egy későbbi feltámadásnak. A Cadillac átépítés nekem sem tetszik (én kevésbé lettem volna radikális, ha már mindenképpen faragni akarok), de megértem azt, aki ha lehetősége adódik megvalósítani az álmait, nem szalasztja el a pillanatot.Ebből nem lessz semmi, csak egy nagy halom ócskavas.
Amióta viszont ilyen videókat látni, nem tudom mit gondoljak a menthetetlen autókról.
Tulajdonképpen ez is faragva van, csak kicsit más hozzáállással.
wsievers kedvelte ezt.Everything is better when you decide you don't care.
- 1 like
Komment
-
Szerintem ez az ár annak éri meg, akinek ez a tökéletes gyári állapot a szerelme, és/vagy:
- övé, vagy valamelyik kedves hozzátartozóé volt a motor felujítás előtt, és/vagy,
- neki, vagy valamelyik kedves hozzátartozónak sok sok kedves emléke fűződik ilyen, vagy épp ehhez a motorhoz...
Mert én pl. ezért a motorért nem adnék ennyit, (bár gyönyörű) de ennek a sokszorosát költöttem a TLF-emre, a fenti okok miatt.
És emiatt egy kivülálló engem sem néz normálisnak
és persze annak, akinek nem okoz gondot ennek az árnak a kifizetése...Utoljára szerkesztve a következő által: TLF65; 2014 júl. 02, 10:23.UK kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
-
Ez esetleg érdekelhet valakit: Pannonia T5 vezetékköteg Nyergesújfalu ”¢ OLX.hu (korábban Apród)
Komment
-
Neked is? Nekem is, csak nekem ingyen.Hol lehet ilyen BMW-ket faragni? Kéne egy munkába járáshoz.
A kép innen van:
BMW Cafe Racers, BMW Scramblers, BMW R80 – R100 Customs by Kevil's Speed Shop UK
(A google első találata "BMW scrambler" kifejezésre... Mondjuk azért vagyok otthon a témában, mert nálam épül már egy ilyen munkába járós motor, egy nagyon ramaty állapotú 1978-as Suzuki GS500-ból. Már megvágott vázzal vettem, elkezdett átalakítással, de elég kreativitás hiánya - no meg az állapotokat látva feltehetőleg a szakértelem és egy nagyon minimális anyagi keret sem állt rendelkezésre - félbeszakította a projektet az eladónál. De nekem jó lesz, feltéve hogy végre elkészül, mert a tömítéskészlet a szelepszár-szimmerringekkel és a vezérműlánc 2 hónap alatt értek ide... De festeni elkezdtem, a blokkot már össze(-felé)rakom, túraenduró gumik vannak a kerekeken, egyedi hátsó sárfogót elkészítettem egy repedt gyáriból, indextartókat a hétvégén fogok csinálni, még kell E-jeles klasszikus vonalú lámpa, á la Lucas 525... Gondolom el tudod képzelni: japán sor4, még berúgókarral, de már 3 tárcsafékkel, tipikus UJM vonalak.)Utoljára szerkesztve a következő által: kollarg; 2014 júl. 02, 19:33.UK kedvelte ezt.There's a very fine line between "hobby" and "mental illness".
- 1 like
Komment
. Mennyibe kerül egy egy olyan alap -aminek nem cserés hanem javítható mondjuk az összes fő eleme ? Az összes többi dolog ( közel annyi mint más átlag motoron ) . A munka annyi mint egy 250 ccm 0szériásinportdölux Csepelen .
Komment