Ha szeretnél csatlakozni hozzánk, beszélgetni, kérdezni, vagy válaszolni, üzeneteket küldeni, szavazni, akkor kérlek, szánj néhány másodpercet a regisztrációra.
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Érdekes, meglepő vagy különleges hirdetések a Veterán aprón
Hát nekem a kevésbé faragottnak tűnő katonainak álcázott tetszik igazán. Én már a tankon hasalóst hosszú távon nem értékelem nagyra.Lányom motorját hoztam haza Bcsabáról/ 36km/ Aprilia rs 50 gyorsasági idommal mely elég fekvős.
Ez már nem szép dolog: A motor még el sincs adva, de már hirdetik. :S
210 re hirdeti a nepper, akinek haszna is van rajta, ezt 100ezer alatt el lehet hozni 100%. Gondolom először vevőt talál utána meg leugrik Oláhországba elhozni aprópénzért a vasat.
NSU osl 250 "elado bukarestben erdeklodni telefonon En vagyok a tulajdonos az a masik nepper meg torolje le!"-másik nepper ez lehet egy kis önvallomás is...nepperháború van kibontakozóban? NSU osl 250
Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2014 júl. 06, 13:00.
Itt van egy mai találatom a fórum főoldaláról. Én vagyok tájékozatlan Jawa ügyben és ez egy ritka Jawa Californian, vagy tényleg a 634-es hengerei és a CZ-472-es első sárvédője van rajta? A "színrefújt" (Győzike-króm, Sepy után szabadon ) kormányról és kipufogóról nem is beszélve.
mert nekem pl. ez a Jawa is tetszik... Biztos hogy igazad van Zsolti, hogy talán "összehordott" alkatrészekből áll, és aki nagyon érti és ismeri a Jawa és CZ cuccokat, az felismeri összekeverve is, de nekem ez olyan "nagymotoros" ezekkel a jó széles hengerekkel... Némi írígységet is érzek, hogy a Pannóniának nem volt már alkalma kirukkolni a P350-el...
Minden Csehszlovákián kívüli országban eladott Jawa export motor volt,ennyi az igazság a hirdetésben.Ez egy 360-as Panelka az 1971-1974 között forgalmazott benzintankkal és első sárvédővel.A hengereket és a hengerfejeket a 634-es től kölcsönözte a lámpafej felső része egy "amputált" Panelka burkolat.
Komment