Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Érdekes, meglepő vagy különleges hirdetések a Veterán aprón

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Én csak attól félek, hogy egy hirtelen fékezést követően a hátsó fék megszűnik létezni.
    A nagy dobot kilehet normálisan is támasztani. Sok példa is van rá a valós életben.

    Az
    ApaE meglátásai a kúpfogóval nem alaptalanok Bodrogkeresztúri Túrán én egy oldalkocsis mögött mentem (apa anya két gyerek) és hangtompító nélkül. Végén nem a henger csörgött hanem a fülem
    -t5- és Intrepid kedvelte ezt.

    Komment


      Nem tudom milyen megfontolásból nincs a képen benne a síp, mikor mi mentünk akkor benne volt. A hátsó féket nem látom hogy van kitámasztva, meg nem is emlékszem, de szerintem a gyári kitámasztás sem egy nagy szám, ha az unokatesóm jawa kitámasztását nézem.
      Ahogy ismerem, mint oly sok embernél nálla is a pénz hiánya miatt ált meg a dologilyen szinten, mert nagy tervei voltak a motorral, nem kevés ráköltéssel és akkor szerintem síp is lett volna a kipufogóban.




      Pann
      Én még nem láttam ilyen trapézt.

      Komment


        darkside eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
        A hátsó féket nem látom hogy van kitámasztva
        Ha a képen megnézed akkor látni lehet az a kis vasat Arra a képen látható állapotban egy fékezéskor ránehezedő erőhatás keletkezik. Kellően nagynál pedig törhet is. A jó megoldás az lenne amikor arra az elemre fékezéskor húzó erő hatna. Tehát nem felfele néz hanem lefele néz. Mellesleg akkor a fékbovden se néz olyan furán ki.

        Komment


          Lehet igazad van én nem látom rendesen lehet az én szemem nemelég éles, de ha valaki megveszi szerintem akkor alakíthatja, bár én kivenném az mz ráfos, nagy fékdobos kereket és visszatenném a gyárit.

          Komment


            Tamás78, Che és 2 további látogató kedvelte ezt.

            Komment


              Én is jobban szeretem azokat mikbe nem gányoltak bele, de az már ritka hogy az eltelt évek alatt senki nem csinált rajtuk semmit. De szerintem még motornál könyebb kijavítani a gányolást mint mondjuk egy autónál. De ha már az árnál tartunk akkor senki nem venne Pannóniát ha az árat nézi mert amennyibe belekerül a teljes fölújítás vagy fölújítottat vesz az ember azért már egy újabb nyugatit is kapni, ami jobban megy, kevesebbet fogyaszt stb.

              Komment


                Komment


                  ApaE eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                  De van egy olyan dolog, hogy 'a realitás talaja' - ezt hiányolom sok hirdetésből. Az árcédula nem a jármű értékét, hanem az eladója vágyait fejezi ki
                  Ameddig olyanokat látni hogy 7-800.000, meg 1,7millió, addig mindenki "jogosan" gondolhatja azt, hogy az övé is megér 350,000 magyar pénzt. ( ideig-óráig ! Aztán rájön ) Lehet hogy egy kicsikét hiányos, lehet hogy egy kicsikét tákolt, de a MI Pannóniánk. ( Pelikán elvtárs után szabadon )
                  OdinHEM és kedvelte ezt.

                  Komment


                    OdinHEM és mir-mur kedvelte ezt.

                    Komment


                      Az egész ártémával kapcsolatban eszembe jutott két történet:
                      Anno a kilencenes évek legvégén restauráltam egy csepptankos Jawa-t. Beleadtam apait-anyait, tényleg ahogyan kell”¦ A végén összeadtam a költségeket és kijött 220 ezer forint.
                      Használtam a gépet, még a St.Pölteni börzére is kimotoroztam vele-tehát nem volt rossz a motor. Úgy jött, hogy el kellett adni, kivittem a kéktói börzére és kértem érte 250 ezret.
                      Mindenki a fejét fogta, hogy én mennyit kérek egy sima Jawa-ért”¦
                      Meghirdettem hát a mobile.de-n és láss csodát, egy aacheni volt keletnémet határőr megvette
                      potom 350 ezer forintnak megfelelő márkáért”¦
                      Tavaly árultam egy igényesen (magamnak) megcsinált kis Trophy Mz-t. Az ajánlat 199 ezer forintról szólt, és ebben az árban benne lett volna az új tulaj nevére történő forgalomba helyezés is!! Mindannyian tudjuk, mibe fájt tavaly egy 150 ccm-es motor forgalombahelyezése és fogalmat alkothatunk arról is, hogy mennyibe kerül lábratenni egy ilyen mocit! Senki se hívott fel, még érdeklődni sem”¦
                      Azóta Berlinben rója az utakat az új tulaj ülepe alatt”¦
                      Tehát ez a téma kétélű- egyrészt a szarokat túlárazó eladók, másrészt a pénz nélküli vevők/fikázók miatt”¦ A motorok árát pedig erősen befolyásolja a vevő földrajzi elhelyezkedése”¦
                      OdinHEM és soveny kedvelte ezt.

                      Komment


                        Gondolom azzal mindenki egyet ért hogy az interneten hirdetett pannóniák 90%-nak az ára nem igazán reális, de ha reális is akkor sem biztos hogy elkel mert, lehet hogy aki lát benne fantáziát 300km-re lakik és ha hozzáadja a szállítás költségét már nem annyira jó vásár. Az a meglátásom, hogy a kéthengeres pannóniák árát kicsit szeretik eltúlozni.
                        OdinHEM, joker és BeniP10&P21 kedvelte ezt.

                        Komment


                          Mivel én indítottam el a lavinát! szeretném közölni h. az árral különösebben nincs problémám. Ebbe az összegbe még az alku is benne van. Szerintem aki gondol rá az úgy lesz h. az 50-et lealkudja és az megy a papírra.
                          Én csak arra a technikai problémára hívtam fel a figyelmet ami egy próba úton is okozhat galibát.




                          darkside eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                          300km-re lakik és ha hozzáadja a szállítás költségét már nem annyira jó vásár.
                          erre én azt mondanám Érdekel komolyan a motor. Haza motoroznék vele. Ha nem robbanok le. Vissza jövök vele és ha akkor se robbantam le akkor megvenném

                          darkside eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                          kéthengeres pannóniák árát kicsit szeretik eltúlozni.
                          ajjjajjj de még hogy... amikor a csapágy fedelem vettem 5ezer volt 1-2 hónapra rá ugyan olyan állapotúak 15ezerben voltak. A henger meg mégúgy megy az égnek... már már ritka dolog az alapméretes futott henger.

                          ApaE említette az én példám a nulláról indulni. Még a nullába is akad görbe pont de az már nem sok és egyből látni.

                          Komment


                            BeniP10&P21 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                            erre én azt mondanám Érdekel komolyan a motor. Haza motoroznék vele. Ha nem robbanok le. Vissza jövök vele és ha akkor se robbantam le akkor megvenném
                            Erre én meg azt válaszolnám, mint Ganxta Zolee kismalaca a farkasnak. -" nem engedlek ló......be " !
                            Utoljára szerkesztve a következő által: mir-mur; 2012 júl. 13, 08:19.
                            OdinHEM kedvelte ezt.

                            Komment


                              BeniP10&P21 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                              Mivel én indítottam el a lavinát! szeretném közölni h. az árral különösebben nincs problémám. Ebbe az összegbe még az alku is benne van. Szerintem aki gondol rá az úgy lesz h. az 50-et lealkudja és az megy a papírra.
                              Én csak arra a technikai problémára hívtam fel a figyelmet ami egy próba úton is okozhat galibát.
                              Az ár szerintem sem túlzóan sok, meg mentünk együtt a próbaúton szerintem sem hagyna cserben senkit.

                              Legutóbb egy P20-t szerettem volna megvenni nem rossz áron netről, pár óramúla hívtam ahogy fölkerült, nem is volt túl messze, de mire hívtam már valaki nézte, pár héttel utánna szerencsém volt az eladóhoz, és kiderült hogy elvitték Hódmezővásárhelyre az új tulaj és kb annyiért kezde el árulni mint amennyibe neki került szálítással, de ha beleszámolom az én szállítási költségemet akkor már nem érte volna meg.

                              Komment


                                OdinHEM és BeniP10&P21 kedvelte ezt.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X