Akár mennyire hihetetlen én csak hobbiból foglalkozom restaurálással, felújítással, mert egyszerűen szeretem látni és örömet okoz amikor elkészül egy-egy motorkerékpár. Haszon annyi van, hogy néha fedezi a költségeket, néha nem.... de ez egyáltalán nem érdekel. Nem motivál a pénz, mert szerintem ma 2012-ben nem lehet tisztességesen ezzel foglalkozni. Ez alatt azt értem, hogy ha ráköltöd azt a motorra, amit kell, akkor nem kapsz érte annyit. Ha meg nem költöd rá, akkor meg csak egy "kókány műélvező" vagy... összefoglalva a dolgokat én nem sértődöm meg már semmin, kaptam már hideget, meleget, de aki ismer, tudja, hogy segítőkész "jó gyerek" vagyok...:-)
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Érdekes, meglepő vagy különleges hirdetések a Veterán aprón
Collapse
X
-
retromotorshun eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintésede aki ismer, tudja, hogy segítőkész „jó gyerek” vagyok...:-)dino125ad kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
-
retromotorshun eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseösszefoglalva a dolgokat én nem sértődöm meg már semmin, kaptam már hideget, meleget, de aki ismer, tudja, hogy segítőkész „jó gyerek” vagyok...:-)
- 2 likes
Komment
-
Én csak annyit tennék hozzá a témához hogy kicsiny hazánkban a saját gyártású motorok felújítása kerül a legtöbbe a keleti blokkosok körül. De miért is van ez így? Van is erre egy jó példám, a Szolnoki börzén vettem egy új ok-s kerék anyát Kereskedőnél de azért nézelődtem is polírozatlan 7500Ft melette polírozott 5500Ft és melette 5000Ft és ők egy sorban majdnem egymás melett áltak de ha belegondolunk mennyibe is lehet az előállítása szerintem jóval kevesebbe, és miért árulják ilyen külömbségekkel (jó kérdés). De ha veszünk egy MZ Trophy-t sokkal kevesebbe ven mint egy Pannónia, mert a kereke alu csak polírozni kell egy kipufogót cipel ami újonan a rendszer 20 körül van( míg egy furujás kipufogót ebből nehéz venni) sokkal kisebb a díszítettsége( csíkozás) meg az alapanyag is jóval fele áron lehet hozzájutni mint egy Pannóniához. Bár az a kérdés is felmerülhetne, hogy szó volt a TLB áráról itthon, de arról nem hogy mennyiért lehet kint szerezni, mert szerintem ha ott kint valaki rátalál egy sufniba ilyenre és el akarja adni annak nem jelent sokat hogy most ez TLB vagy T8 vagy mi is mert lehet fogalma sincs hogy ebből hány darab készült meg stb. Csak hogy egy magyar motor és lehet nem tolja ki a Méh-be inkább egy kicsivel többér eladja. Azt én is tudom hogy a hozzáértőbbjei mennyit kérnek értük az e-bay-n de most ettől tekintsünk el.Intrepid kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
-
Ti már rég nem az erdeti témáról folytattok eszmecserét!!!
Én nem azért csatlakoztam ehez a fórumhoz, hogy ilyen írásokat olvassak!
Szerintem mindenkinek a SAJÁT dolgával kell foglalkozni és NEM a másikkal,NEM a máséval!
VAGY TALÁN ÉN GONDOLOM ROSSZUL! Ha igen akkor inkább felhagyok a "fórumozással".dino125ad kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
-
Na akkor váltsunk. Ennek az az érdekessége, hogy meg akartam (akarom) venni, de nekem nem adta el a szóban forgó terméket az illető. Előre fizetést ajánlottam , megkérdeztem mennyi a posta blablabla és erre az volt a válasz, hogy már eladta, erre tessék még mindig itt vigyorog :-(
Hátsó lámpa Pannóniához
Majd el felejtettem, nem értem, hogy nem értem...Utoljára szerkesztve a következő által: chemotox; 2012 jún. 25, 19:27.
Komment
-
chemotox eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseerre tessék még mindig itt vigyorog
(Van fent egy eladó Schwalbe is, ami kb 2hete, ha nem több, eladásra került, szerintem azt is csak simán nem vette le a hirdető...)
Kicsit bosszantó, hogy beleéli magát az ember olyan portékába, ami már rég nincs meg, de mit tehetnénk?
Komment
-
Üdvözletem!
A nagyon hozzáértők véleményére lennék kiváncsi ezzel a T1-essel kapcsolatban.
Tényleg volt ilyen? A hátsó lámpa nekem régebbinek túnik...
Amúgy nagyon tetszik!
Komment
-
Szerintem 61-ben pöcs és csőlámpát szereltek a T1-esekre. Nekem van egy eredeti 61-es exportom, fehér kormányszorítóval, króm tankbetéttel és pöcslámpával. Mivel azonban sem a szín nem autentikus, sem a tankembléma, nem kell foglalkozni azzal, hogy miket hadovál össze a tulajdonosa. Ilyen motor nem létezett. Ellenben krém színű export modellek voltak 63-tól (T6, T8), mi is találtunk egyet Szerbiában, de azok nem fehérek.
Manapság nagyon "harapnak" a járatlan vevők az ilyen és hasonló szövegekre... ilyen export modell, meg olyan export, sokkal erősebb, meg egyedibb, különlegesebb, stb... ha valaki egy kicsit is utána néz a dolgoknak, relatíve gyorsan megtudhatja, hogy az adott modell létezett-e, vagy sem. Persze nem maradt meg minden információ az összes export modell stílusjegyeiről, de azért elég jól be lehet azonosítani egy-egy motort.
- 2 likes
Komment
-
Szeretnék még egy előbbi hirdetéshez visszakanyarodni. Az a bizonyos TL ami TLF-nek néz ki de valójában TLT
Barátomat meglátogatva most már fogtam magamat és fotóztam számokat is Az időt mindig elbeszéljük a p20-p21ről így mindig kimaradt ez a művelet
Igaz nem vagyok minősített szakértő, de úgy gondolom a számok eredetiek. De ha valaki meg tudja cáfolni ne tartsa magában
És még az kérdezném az ide tévedőktől, hogy ismer valaki ennél korábbi egyedet ? eddig én 56/3-at láttam.nyuszifül kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
Komment