Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Érdekes, meglepő vagy különleges hirdetések a Veterán aprón

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Akár mennyire hihetetlen én csak hobbiból foglalkozom restaurálással, felújítással, mert egyszerűen szeretem látni és örömet okoz amikor elkészül egy-egy motorkerékpár. Haszon annyi van, hogy néha fedezi a költségeket, néha nem.... de ez egyáltalán nem érdekel. Nem motivál a pénz, mert szerintem ma 2012-ben nem lehet tisztességesen ezzel foglalkozni. Ez alatt azt értem, hogy ha ráköltöd azt a motorra, amit kell, akkor nem kapsz érte annyit. Ha meg nem költöd rá, akkor meg csak egy "kókány műélvező" vagy... összefoglalva a dolgokat én nem sértődöm meg már semmin, kaptam már hideget, meleget, de aki ismer, tudja, hogy segítőkész "jó gyerek" vagyok...:-)
    dino125ad, UK és 2 további látogató kedvelte ezt.

    Komment


      retromotorshun eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
      de aki ismer, tudja, hogy segítőkész „jó gyerek” vagyok...:-)
      én csak annyit fűznék a témához, hogy nagyon szép mindkét fogat, és ha tehetném, akkor mindkettőt bevállalnám egyiket a páros, a másikat a páratlan napokra!
      dino125ad kedvelte ezt.

      Komment


        retromotorshun eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
        összefoglalva a dolgokat én nem sértődöm meg már semmin, kaptam már hideget, meleget, de aki ismer, tudja, hogy segítőkész „jó gyerek” vagyok...:-)
        Akkor innen folytassuk. Isten hozott a fórumon.
        UK és OdinHEM kedvelte ezt.

        Komment


          Köszi szépen, sok meló volt benne!




          Én örülök, hogy idetaláltam...:-)
          Che és OdinHEM kedvelte ezt.

          Komment


            Én csak annyit tennék hozzá a témához hogy kicsiny hazánkban a saját gyártású motorok felújítása kerül a legtöbbe a keleti blokkosok körül. De miért is van ez így? Van is erre egy jó példám, a Szolnoki börzén vettem egy új ok-s kerék anyát Kereskedőnél de azért nézelődtem is polírozatlan 7500Ft melette polírozott 5500Ft és melette 5000Ft és ők egy sorban majdnem egymás melett áltak de ha belegondolunk mennyibe is lehet az előállítása szerintem jóval kevesebbe, és miért árulják ilyen külömbségekkel (jó kérdés). De ha veszünk egy MZ Trophy-t sokkal kevesebbe ven mint egy Pannónia, mert a kereke alu csak polírozni kell egy kipufogót cipel ami újonan a rendszer 20 körül van( míg egy furujás kipufogót ebből nehéz venni) sokkal kisebb a díszítettsége( csíkozás) meg az alapanyag is jóval fele áron lehet hozzájutni mint egy Pannóniához. Bár az a kérdés is felmerülhetne, hogy szó volt a TLB áráról itthon, de arról nem hogy mennyiért lehet kint szerezni, mert szerintem ha ott kint valaki rátalál egy sufniba ilyenre és el akarja adni annak nem jelent sokat hogy most ez TLB vagy T8 vagy mi is mert lehet fogalma sincs hogy ebből hány darab készült meg stb. Csak hogy egy magyar motor és lehet nem tolja ki a Méh-be inkább egy kicsivel többér eladja. Azt én is tudom hogy a hozzáértőbbjei mennyit kérnek értük az e-bay-n de most ettől tekintsünk el.
            Intrepid kedvelte ezt.

            Komment


              Ti már rég nem az erdeti témáról folytattok eszmecserét!!!
              Én nem azért csatlakoztam ehez a fórumhoz, hogy ilyen írásokat olvassak!
              Szerintem mindenkinek a SAJÁT dolgával kell foglalkozni és NEM a másikkal,NEM a máséval!

              VAGY TALÁN ÉN GONDOLOM ROSSZUL! Ha igen akkor inkább felhagyok a "fórumozással".
              dino125ad kedvelte ezt.

              Komment


                Na akkor váltsunk. Ennek az az érdekessége, hogy meg akartam (akarom) venni, de nekem nem adta el a szóban forgó terméket az illető. Előre fizetést ajánlottam , megkérdeztem mennyi a posta blablabla és erre az volt a válasz, hogy már eladta, erre tessék még mindig itt vigyorog :-(

                Hátsó lámpa Pannóniához

                Majd el felejtettem, nem értem, hogy nem értem...
                Utoljára szerkesztve a következő által: chemotox; 2012 jún. 25, 19:27.

                Komment


                  chemotox eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                  erre tessék még mindig itt vigyorog
                  Neki én is írtam a múlthéten, és nekem is azt mondta, hogy már eladta, szerintem csak simán lusta leszedni a hírdetést!
                  (Van fent egy eladó Schwalbe is, ami kb 2hete, ha nem több, eladásra került, szerintem azt is csak simán nem vette le a hirdető...)

                  Kicsit bosszantó, hogy beleéli magát az ember olyan portékába, ami már rég nincs meg, de mit tehetnénk?

                  Komment


                    Üdvözletem!

                    A nagyon hozzáértők véleményére lennék kiváncsi ezzel a T1-essel kapcsolatban.
                    Tényleg volt ilyen? A hátsó lámpa nekem régebbinek túnik...
                    Amúgy nagyon tetszik!

                    Komment


                      Sajnos a White-ok terén egyáltalán nem vagyok otthon, de a hátsólámpa nekem nagyon Danuviára hajaz, bár amiket eddig néztem export kiviteleket azokon minden ilyen volt.

                      Komment


                        Szerintem 61-ben pöcs és csőlámpát szereltek a T1-esekre. Nekem van egy eredeti 61-es exportom, fehér kormányszorítóval, króm tankbetéttel és pöcslámpával. Mivel azonban sem a szín nem autentikus, sem a tankembléma, nem kell foglalkozni azzal, hogy miket hadovál össze a tulajdonosa. Ilyen motor nem létezett. Ellenben krém színű export modellek voltak 63-tól (T6, T8), mi is találtunk egyet Szerbiában, de azok nem fehérek.




                        Manapság nagyon "harapnak" a járatlan vevők az ilyen és hasonló szövegekre... ilyen export modell, meg olyan export, sokkal erősebb, meg egyedibb, különlegesebb, stb... ha valaki egy kicsit is utána néz a dolgoknak, relatíve gyorsan megtudhatja, hogy az adott modell létezett-e, vagy sem. Persze nem maradt meg minden információ az összes export modell stílusjegyeiről, de azért elég jól be lehet azonosítani egy-egy motort.
                        OdinHEM és Intrepid kedvelte ezt.

                        Komment


                          Egy darabolós "gyilkos"Fiat 850 sport coupe 2db
                          OdinHEM, Che és joker kedvelte ezt.

                          Komment


                            Bizony -igazat szóltál.

                            Komment


                              Szeretnék még egy előbbi hirdetéshez visszakanyarodni. Az a bizonyos TL ami TLF-nek néz ki de valójában TLT
                              Barátomat meglátogatva most már fogtam magamat és fotóztam számokat is Az időt mindig elbeszéljük a p20-p21ről így mindig kimaradt ez a művelet
                              Click image for larger version

Name:	2012-06-28 14.26.52.jpg
Views:	1
Size:	187.7 KB
ID:	131397Click image for larger version

Name:	2012-06-28 14.27.21.jpg
Views:	1
Size:	186.2 KB
ID:	131398Click image for larger version

Name:	2012-06-28 14.29.06.jpg
Views:	1
Size:	187.1 KB
ID:	131399
                              Igaz nem vagyok minősített szakértő, de úgy gondolom a számok eredetiek. De ha valaki meg tudja cáfolni ne tartsa magában
                              És még az kérdezném az ide tévedőktől, hogy ismer valaki ennél korábbi egyedet ? eddig én 56/3-at láttam.
                              nyuszifül kedvelte ezt.

                              Komment


                                Gratulálok! A számok alapján Ez valóban egy TL és nem TLT. Valószínűleg eredetiek is, bár ezt, csak sokkal jobb minőségű fotókról lehetne megállapítani.
                                Ahoz, hogy teljes bizonyossággal meg lehessen állapítani a típusát a jobb oldaláról tegyél fel képeket és azon látszani fog!

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X