Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Érdekes, meglepő vagy különleges hirdetések a Veterán aprón

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Az irigység beszél Önökből uraim. Egy komolyabb dízelmotor nem rossz, és a hasonló méretű benzines tÍ rsain bőven túltesz teljesítményben és fogyasztásban is.

    a gyalogos gÍ zolÍ s miatt nincs ugró Jag csak az USA-ban..., itt nem engedi a szabvány ECE

    Komment


      ptm004 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
      Az irigység beszél Önökből uraim.



      ptm004, ---hány éves vagy ? Én és még néhányan itt ugy nőttünk fel ,hogy volt értékrend (normális ) volt név ami védjegye volt tárgyaknak -dolgoknak ....meg hasonló dolgok .

      Ezt nem lehet elmagyarázni - ezt vagy élte valaki , vagy nem .

      Komment


        Jaguár kombi dízel
        Ez már csak zseboroszlán!

        Komment


          Egy komolyabb dízelmotor nem rossz, és a hasonló méretű benzines tÍ rsain bőven túltesz teljesítményben és fogyasztásban is.
          De csak a turbó miatt, a fogyasztás meg OK, ezért a dízelmotoros jármű az vagy traktor vagy kényszer...

          Komment


            Sokan el vannak ájulva a dieselek től pedig ha vissza számolják a fenntartási és 100.000km után a szükséges ráfordítást rá jön semmivel sem kerül kevesebbe az üzemeltetése., sőt még többre rug. A fiam A8-asa se csúnya és nem rossz csak kombájnos a hangja pedig nagyon rendbe van. Itt osztom Demeter véleményét. Első gazdás M. Vitó 100.000km futás után hengerfej le és a költség 700.000 ft akkor miről beszélünk. Végy egy 15 milliós autót és 5 év múlva az eurotax értéke 5.4 millió??. Ezt azért kevesen tehetik meg, aki meg teheti azt büntetik a gyárak rendesen!

            Komment


              Egy komolyabb dízelmotor nem rossz
              Egy traktorban/agregátban egész jól teljesít. Más gépjárműbe nem való.
              Az meg, hogy a Jaguár, vagy más sportautó gyártó foglakozik diesel motoros járművel, minősíthetetlen. Kb. a Quatroporte és a Panamera jelentett ekkora visszaesést, és ízlésficamot a sportautógyártóknál, mint ez.
              Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2015 febr. 20, 13:33.
              "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
              "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

              Komment


                Kinek mi. Sokan esküsznek a dieselekre. Engem még nem sikerült rabul ejtenie.
                Csúnya a hangja, a teljesítmény leadása számomra megszokhatatlan. A sima szívódiesel még csak hagyján (pl. az általam használt P.Partnert egészen meg tudtam szeretni), de a turbós....
                Turbó bekapcsolása alatt ergya, lomha, használhatatlan, az idegszálaim pattognak el a "gyorsulástól", majd mikor bekapcsol a turbó, egyik pillanatról a másikra letépi a kezem, süppeszt az ülésbe
                Hasonlóképpen vagyok az agyonra elektronikázott injektoros benzinesekkel is. Megnyomom a gázpedált, majd kb 1 másodperc múlva elkezd lomhán felpörögni... Mit kell annyit gondolkodni egy gázföccsön???
                Mindig az agyvérzés kerülget amikor pl. a turbós céges diesel autók valamelyikével kell mennem. Utána mindig felsóhajtok, mikor visszaülök az öreg swiftbe. Nem egy erőmű, de legalább azt és úgy csinálja amit és ahogy én akarok.

                Komment


                  És még egy nem elhanyagolható dolog : indul -20 fokban is mikor a dieselek sokasága köszörül!.

                  Komment


                    dízel autók anno (a régi alacsony nyomású befecskendező rendszerűek) nagyon jó alternatívái voltak a benzineseknek, kicsit lomhábbak voltak, kicsit nehezebbek, de nagyon jó fogyasztással és rettentő megbízhatóak

                    de a környezetvédelmi normák miatti változtatások (2000bar fölötti befecskendezés, kipufogógáz utótisztítás, lambdaszondahegyek) és ezek következménye miatt ma nagyon nagy lutri pl. használtan ilyet venni, nagyon érzékenyek a gázolajra, az olajcserékre, van az a kettős tömegű lendkerék nevű időzített kassza a legtöbben (kiában nincs), és befecskendező szelepek vagy a nagynyomású szivattyúk cseréje könnyen előjön és sok százezer Ft, nem vennék ilyet használtan

                    de nincs nagy gond, nemsoká valószínűleg eltűnnek, mert nem tudják tartani a szigorodó környezetvédelmi előírásokat, vagy csak nagyon drága megoldásokkal

                    persze helyettük a kicsiny benzines turbós motorok is a vicc kategória ( pl. új focusban 1000cm3is turbós motor 125 Le-vel) én nem mernék ilyen motorú kocsit venni 6 évesen pl. 100.000 km-el....

                    nem tudom mit fogok venni a következő kocsim helyett, amitől nem parázok... talán a mazdák új motorjai, azok nagyon jól hangzanak, azok, ahol a benzinesek nagyon nagy sűrítési végnyomással dolgoznak, de pl. a mazda 3-ban 2 literes szívó motor van

                    Komment


                      Gyerekek-gyerekek, ez a Diesel benzines párbaj egy örök harc, kár ezen vesződni. Kinek mi jött be. Nagyon jók a Diesel autók addig amíg nincs velük baj. De ez manapság már nem olyan mint 20 éve mert teljesem más szemlélettel tervezik őket. Manapság már nem érdeke a gyártóknak hogy sokáig működjön a motor. Nézzetek csak meg egy régi szívó Diesel motort, fél millió km-ig nem kellett csak olajat cserélni bennük. Ezek a mai korszerűnek mondott motorok pedig 200000 km-re vannak tervezve. Teljesen más tészta a kettő. A benzinesekkel is hasonló a helyzet. Mindkét motortipusról elmondható hogy minél fiatalabb konstrukció annál több baj van velük. Nem jó irányba halad a világ.

                      Komment


                        Nagynyomású diesel és a kis turbó motor mindkettő a fogyasztó társadalom szülötte!!. Turbó start stop rendszerrel??. Két bibi is lesz később: Start s .rendszer sok önindító és turbó csere+ sűrűbb akku cserével. A másik a fogyasztás mely csak ámítás és a gyakorlati teszt mindíg 2 literrel többre jön ki. Naivitás sok emberben kézen fogható, Forma 1 ben sikeres akkor " nekem is jó"jelszóval megveszi.Ott évi max. 20.000km és több milliós szervíz háttér és szuper anyagok utólagosan elgondolkodva még ennek a fele egy motor élete. Igaz nem hétköznapi körülmények között!De elgondolkodtató 200.000 km-t fut egy 8-10 milliós autó de jó lenne azon az életszinvonalon élni hol ez nem jelent gondot!De nem kesergek mert a mi gépeink még sok-sok év után is a kezünk által csodálatos járművek.

                        Komment


                          Én az 1,6-os Diesel Opel Kadetem eladása után, azt mondtam, hogy dieselt nem csak a portán, de még az utcában sem akarok látni. Aztán lett egy 1,7 es Isuzus Opel G Astrám, és 5 literrel járok 130 km/h mellett az autópályán, és városban vegyesen. -20 fokban pöcre ! Tanunság: Ha sz@rt veszel, mindegy hogy mi hajtja !

                          Komment


                            Isuzus Opel G Astrám
                            khm...Hamar felejtessz...
                            http://veteran.forum.hu/beszelgetese...ra-g-tdi-2847/
                            "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                            "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                            Komment


                              mir-mur eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                              Tanunság: Ha sz@rt veszel, mindegy hogy mi hajtja !
                              Ez a tény . A másik meg az , hogy 2000 elötti autókról beszéljünk csak . Azóta csak s@rt gyárt mindenki .

                              Komment


                                Én csak munkám során használok már kb. 3 éve dieselt, ami 1,9 tdi VW Caddy, és 2,5 tdi syncro VW Transporter. Eddig csak az akksi viccelt meg, motorikusan semmi gond nem volt. Használtam VW Golf-ot, 1,4 tsi, na az egy kalap sz... 30.000 km előtt turbó és vezérlés cserés volt mind. Mindkét dieselt nagyon szeretem, de saját autónak benzines van, amit nem is váltanék szívesen dieselre, max lpg, vagy cng-re.
                                Az új kis cm3-is turbós motor tökéletesen arra van, hogy legyen mit fizetni, ha már hitel nincs az autón

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X