Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Egy kis-Csepel felújításának története

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Is.:-)))))) 1234567891011121314151617181920

    Komment




      Természetesen azt! Biztosan szép lesz, ha egyszer egyben lesz
      Utoljára szerkesztve a következő által: korompaiistvan; 2012 szept. 30, 15:07.
      kedvelte ezt.

      Komment


        Olyan tudományosra sikeredett,hogy nem is tudok mit hozzáfűzni.
        Utoljára szerkesztve a következő által: Anangyalka; 2012 szept. 30, 08:04.
        korompaiistvan kedvelte ezt.

        Komment


          óóó, berendeltek "műszaki vizsgára"




          és a "sztenderre tétel" ismerős?

          Komment


            Igen, azért valami közöm van ezekhez a dolgokhoz.
            Utoljára szerkesztve a következő által: Anangyalka; 2012 szept. 30, 08:04.
            korompaiistvan és dino125ad kedvelte ezt.

            Komment


              Idővel minden úgy alakul, ahogy szeretnéd
              Utoljára szerkesztve a következő által: korompaiistvan; 2012 szept. 30, 15:08.

              Komment


                mir-mur és Che kedvelte ezt.

                Komment


                  Jaj ne!! Ígérem jók leszünk, és visszatérünk a témához. Én csak a kerekekről raktam fel képeket..nem is értem,hogy hogyan jutottunk ide...


                  Gyorsan írok is valami ide vágót:

                  Az első kerék agyba nem jók a csapágyak amit vettem, a küllős szerint, ott nem is csapágy volt, hanem valami "kúpos rászorítással golyók bent tartása egy házban" dolog, ami eltört, így most oda sima csapágyat kell vennem, de azt mondta,ami oda kell,az nem létező méret...39-es talán, az enyém 1mm-rel kisebb..az nagy baj?
                  Gondoltam, fogom a tengelyt és a kereket és úgy elmegyek a csapágy boltba, de ha nincs, akkor mivel lehetne kiékelni azt az 1 mm?
                  korompaiistvan kedvelte ezt.

                  Komment


                    Anangyalka eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                    Gondoltam, fogom a tengelyt és a kereket és úgy elmegyek a csapágy boltba
                    Ez jó ötlet, valószínűleg tudnak mondani vamamit rá - ha nincs készleten, akkor esetleg rendelni a méret alapján.

                    Anangyalka eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                    de ha nincs, akkor mivel lehetne kiékelni azt az 1 mm?
                    Ha nem létezik adott méret egyáltalán, akkor bizony át kell alakítani. Ha nagy a csapágy és van elég vastagsága a csapágy külső felének (megfelelően szilárd, azaz biztonságos tud maradni), akkor a külsejéből kell leszedetni. A kerékagyból szerintem nem lenne célszerű. Ha a csapágy kisebb, akkor perselyt kell köré gyártatni, nekem ez kevésbé szimpatikus megoldás - de biztosan fognak hozzászólni olyanok akik gyakrabban cserélnek csapágyat mint én és több tapasztalatuk van.

                    Aztán ha ez megvan, akkor én az új csapágyakkal ellenőrizném a kerék centírozását megint. (Nem is kell visszavinni a küllőshöz, lehet házilag, pl. satuba befogott függőleges keréktengelyre rárakni a kereket és úgy megnézni) Gondolom nem mindennapi rohangálós motor lesz, de az nagyon meglepő élmény, amikor sugárirányban üt a kerék és pl. 40-50 között úgy elkezd rázni, hogy majdnem leesik az emberről a becsatolt sisak...
                    korompaiistvan kedvelte ezt.
                    There's a very fine line between "hobby" and "mental illness".

                    Komment


                      Kiékelni nem szabad! Az életveszélyes! csúnya nagyot lehet esni!

                      Komment


                        Voltam a csapágyas boltban, igen, ez egy nem létező méret, 1,05mm-rel kisebb a külseje, és 1mm a belseje nagyobb mint a tengely. Azt javasolták,hogy van menettömítő szuper anyag, azzal 2,5mm hézagot lehet tömíteni, ragasztani, azzal kenjem be, de központosítva.
                        a külső 1,05mm-re meg azt mondták,hogy egy 0,5mm vaslemezből vágjak szalagot oda, és azt is ragasszam be ezzel a szuper ragasztóval...

                        Erről beszéltek:

                        http://www.csapagyhidraulika.hu/webs...ctite-638-10ml
                        Utoljára szerkesztve a következő által: Anangyalka; 2012 szept. 27, 16:41.

                        Komment


                          Anangyalka eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                          van menettömítő szuper anyag, azzal 2,5mm hézagot lehet tömíteni, ragasztani
                          És bírni fogja mondjuk pár km-en keresztül a dinamikus terhelést is?
                          Akkor olyanból faragok legközelebb lánckereket...

                          Esetleg megvannak a méretek, hogy mekkora csapágy kellene? Külső, belső és magasságadat alapján esetleg körül lehet nézni netes katalógusokban - ennyi segítséget fel tudok ajánlani mindenképpen.
                          kedvelte ezt.
                          There's a very fine line between "hobby" and "mental illness".

                          Komment


                            Nagyon kedves vagy, de 2 napunk van! Megmérem este.

                            Komment


                              Anangyalka eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                              Azt javasolták,hogy van menettömítő szuper anyag, azzal 2,5mm hézagot lehet tömíteni, ragasztani, azzal kenjem be, de központosítva.
                              a külső 1,05mm-re meg azt mondták,hogy egy 0,5mm vaslemezből vágjak szalagot oda, és azt is ragasszam be ezzel a szuper ragasztóval...

                              Erről beszéltek
                              Megannyi Mekk Mester. A leírásban is látható, hogy nem 2,5mm, hanem 0,25! A fémszalagos megoldást már nem is említem. Egy 1mm-es perselyt talán tud csinálni egy esztergályos, arra jó lesz, hogy a születésnapot bírja, ha meg nagyobb igénybevételnek lesz kitéve, ki kell találni valami végleges megoldást.

                              De a szuper csapágyragasztóba sok lisztet kellene keverni, hogy ne folyjon ki abból a résből.

                              Van, aki beragasztja a lyukas hengert, van, aki simán felfúj egy BSA tankot. Ez a 2,5mm-es csapágyragasztás is simán bekerülhet a Top10 gányolás közé. Nincs ezzel baj, csak pont egy szakboltban javasoljá?.
                              kollarg, korompaiistvan és 2 további látogató kedvelte ezt.
                              Everything is better when you decide you don't care.

                              Komment


                                Hát én is érzem,hogy ez nem lesz így jó.
                                De mi esetünkben csak 1,05mm-kell ragasztani, ráadásul, két oldalt, tehát a felét számolhatjuk.

                                Nem tudom mi legyen, nincs idő már esztergáltatni. Tudom,hogy gányolás,de most 2 nap alatt mit lehet tenni? Szerintem is az lesz,hogy valamit most oda teszünk,és ha majd apukám menni akar vele utcán,akkor ezt jelzem neki, hogy csinálja meg előtte . Mondjuk ez elég gáz, így ajándékot adni...de ez van.

                                Jah és ez tényleg egy SKF szakbolt...

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X