kuplung lánc mennyit loghat?milyen vastag egy kuplung lamella gyári mérete?
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
T1 vagy mi?
Collapse
X
-
Végső határ:nem érheti alul a blokkot!Megnéztem:A két lánckerék tetejére fektetsz egy egyenest a kettő között középen 10m/m.er a belógás cserés,ha a lánckeréken 0,2m/m-a kopás cserés.
A lamellán a köröm 0,5-nél mélyebb kopás látható,a parafák3,5-nél vékonyabbak cserés....Az adatok másoltak!Lemezjáték és Titus kedvelte ezt."Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.
- 2 likes
Komment
-
Cooper341 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseköszi ,sokat segitettéla kuplungom bronzperselye is siralmas.log mint állat.nem tudom lehet e venni valahol vagy eszterglás....
Kérdezd meg a Fóti Gyuszit, neki szinte mindene van, ami Pannóniához kell. Ha nincsen, akkor meg segít, hogy hová érdemes fordulnod!
- 2 likes
Komment
-
Cooper341 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése?Nagyon felmentek...Cooper341 kedvelte ezt."Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.
- 1 like
Komment
-
Cooper341 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseEmberek mi van itt....Neztem a hasznaltauto.hu n leno forgalmis pancsikat.Elszabadultak az arak???Nagyon felmentek...
- 2 likes
Komment
-
Cooper341 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseaz hogy lehet hogy ami vázzal inditottam a beszélgetést az ugyan ez az év de májusi és 0097.db,tehát T13/050097 a vázszám.nem értem.....5.honapban kevesebb lett a darabszám?
hhhhoggyyy?
- Az utolsó négy karakterből megtudhatod hogy a gép a gyártás hónapjában - tipustól függetlenül - hanyadikként hagyta el a szereldét .
- A hátulról nézve 5-ik , és 6-ik karakter megadja a gyártás hónapját .
- A hátulról nézve 7-ik karakterből a gyártás évére lehet következtetni , természetesen egy PL: 8-as esetében figyelembe kell venni a tipust , tipusjegyeket , hiszen nem létezhetett 58-ban egy P10 ugye .... , de hogy eg kis csavar is legyen a dologban , 1970 után már a gyártási év jelölésére két karaktert használtak !!!!
- Az év jelölését megelőző karakterekben pedig a tipus van elrejtve !
Az alvázszám és a motorszám minden gyári gép esetén ugyan az , megegyeznek , csak a tipus megjelölés már az elejéről lemarad ....
PL:
egy motorszám : T1 3 / 02 1601 ez egy "T1" motorja ami 196"3" évének "02" havában készült , és a szereldének "februárban" Ő volt az "1601"-ik motorkerékpárja ami elhagyta a kaput , típustól függetlenül !
Vagy egy alvázszám: P10 9 05 2150 ami egy "P10"-es , ami 196"9" -ben "05" hónapban azaz "májusban" született , és ő volt a "2150"-ik kétkerekű ami elhagyta az adott hónapban a kaput ...
Vagy egy másik alv. szám : P20 71 02 1054 ami egy 71 januári P20 , ami 1054-ik ként gördült ki a szereldéből februárban, és ennek megfelelő típusjegyekkel rendelkezik !!!
Vagyis össze sem lehet hasonlítani a P20 9 05 1692 vel , ami ugye '69 májusi P20 dobozolt vázzal yamahás hátsó sárvédővel ...
Remélem már pedzed !
Vagyis a következő alv.sz micsoda ? : TL 6 / 03 2456 de írhatom így is TL6032456 (TL6-os )
És ez ? : T5 70 02 2501 láthatod ezt is T570022501 (T57-es )
Vagy ez : P12 75 01 0091 És így látva P1275010091 (P1 -es )
Hát ez : T1 3 / 05 0097 emígyen T13/050097 ( T13 -as )
Tisztább már ????????????????Utoljára szerkesztve a következő által: zahi; 2017 nov. 15, 00:00.
- 3 likes
Komment
Komment