Kedves tagok! Édesapám örökségeként :-( nemrég tulajdonosa lettem egy 1968-as Jawa 250/559-es, "+" testelésű gépnek.
2014-ben teljes felújításon esett át, de már 8 éve áll. Most szeretném leműszakizatni. Már túl vagyok néhány
akadályon (kuplung, benzintank, küllő, stb.) és most a nem működő töltés a SOROS. A töltési rendszer elvi működését értem
és ebben sokat segített a fórum olvasgatása is, de a gyakorlati ismereteim még hiányosak. Az érintkezések ellenőrzésén
túl vagyok és a hibakeresés kapcsán a feszültség szabályzót vettem célba. A gyári elektromechanikus szabályzó vagy 35 éve
ki lett cserélve a képen látható RM7V-P-re. Sajnos nincs változtatható feszültségű tápegységem ezért elsőként az aksit kötöttem rá
a képen látható módon:
Az aksi 6,3V töltöttségű, és az M ponton, ami gerjesztés, csak 0,23 V jelenik meg.
Következtethetek ebből arra, hogy ez a feszültség szabályzó hibás?
2014-ben teljes felújításon esett át, de már 8 éve áll. Most szeretném leműszakizatni. Már túl vagyok néhány
akadályon (kuplung, benzintank, küllő, stb.) és most a nem működő töltés a SOROS. A töltési rendszer elvi működését értem
és ebben sokat segített a fórum olvasgatása is, de a gyakorlati ismereteim még hiányosak. Az érintkezések ellenőrzésén
túl vagyok és a hibakeresés kapcsán a feszültség szabályzót vettem célba. A gyári elektromechanikus szabályzó vagy 35 éve
ki lett cserélve a képen látható RM7V-P-re. Sajnos nincs változtatható feszültségű tápegységem ezért elsőként az aksit kötöttem rá
a képen látható módon:
Az aksi 6,3V töltöttségű, és az M ponton, ami gerjesztés, csak 0,23 V jelenik meg.
Következtethetek ebből arra, hogy ez a feszültség szabályzó hibás?
Komment