Megnéztem a videót és tudtam, hogy valahonnan ismerős ez a jelenség... Van egy állatorvos ismerősöm, neki volt egy G Astrája, ami szintén mindenféle tüneteket produkált. Mivel bőven garanciás időszak után volt, ezért a helyi szerelőhöz hordta a srác, aki a második ilyen mutatvány után beijesztette, hogy ebből motorvezérlő-csere lesz. Úgyhogy gyorsan eladta az autót egy olyan pillanatban amikor nem csinálta. Szóval nem tudom mi lehetett volna a megoldás, a srác nem volt annyira kitartó.
Na persze ez nem szép dolog. Én a helyedben először keresnék egy Astra fórumot: gyakori típus, az Isuzu diesel meg főleg nem ritka - biztosan tudnak tanácsot adni, ha mást nem környékbeli megbízható és Opelben gyakorlott műhelyt, akik nem csak találomra (és a te költségedre) alkatrészek cserélgetésével tudnak diagnosztizálni.
Végső esetben a diagnosztika erejéig akár márkaszerviz látogatás is szóba jöhet.
Igazából ha tippelni kellene, én is a befecskendezés valamelyik elemére tippelnék - de nem értek a dieselekhez eléggé.
Bevetettem az angoltudásomat, hátha találok neked valami használhatót, bár kevés sikerrel. Amit találtam, hogy a motorvezérlő elhalálozása előtt az 1.7DTI-k gyakran lefulladnak, aztán hirtelen egyáltalán nem akarnak elindulni - gondolom ez nálad nem áll fent. Egy másik fórumon egy angol fiatalember panaszkodott gyengélkedő motorra és nulla reakcióra a gázpedál lenyomására, neki 3 tüske volt letörve a motorvezérlő csatlakozójában...
Na persze ez nem szép dolog. Én a helyedben először keresnék egy Astra fórumot: gyakori típus, az Isuzu diesel meg főleg nem ritka - biztosan tudnak tanácsot adni, ha mást nem környékbeli megbízható és Opelben gyakorlott műhelyt, akik nem csak találomra (és a te költségedre) alkatrészek cserélgetésével tudnak diagnosztizálni.
Végső esetben a diagnosztika erejéig akár márkaszerviz látogatás is szóba jöhet.
Igazából ha tippelni kellene, én is a befecskendezés valamelyik elemére tippelnék - de nem értek a dieselekhez eléggé.
Bevetettem az angoltudásomat, hátha találok neked valami használhatót, bár kevés sikerrel. Amit találtam, hogy a motorvezérlő elhalálozása előtt az 1.7DTI-k gyakran lefulladnak, aztán hirtelen egyáltalán nem akarnak elindulni - gondolom ez nálad nem áll fent. Egy másik fórumon egy angol fiatalember panaszkodott gyengélkedő motorra és nulla reakcióra a gázpedál lenyomására, neki 3 tüske volt letörve a motorvezérlő csatlakozójában...
Komment