Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Opel Astra G TDI

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Opel Astra G TDI

    Ugyan még nem veterán jármű, de ha így folytatja nem is lesz soha az. Segítsetek nekem ha tudtok. Már nem először " viccel meg az autóm. Már pucolva lett az ADR szelep, meg valamit még molyolt rajta a szerelő, de a hiba amiért oda vittem nem szűnt meg. Eleinte csak meg-meg torpant a járgány. Aztán már le is állt a motorja, de tudtam újra indítani. A következő alkalommal már nem reagált a gázadásra sem, de szépen járt a motor alapjáraton. Azóta kétszer hívtam segítséget, hogy vontassanak haza. Aztán még sem kellett húzni, mert egyszer csak jó lett. beindult, mintha mi sem történt volna. A tegnapi nap szűrőket cseréltem benne, és az érintkezőket megpucoltam az elektromos dobozban. Beindult, pár percig szépen ment, aztán a videón láthatjátok a folytatást.
    A szakértőknek írom, hogy 0500 hibakódot lehet villogtatni.= "Jármű sebességjeladó funkció rendellenesség" 2000 kiadású Astra G 1,7 DTI ( Isuzu ) 170.000 km van benne.
    Ha valakinek van ötlete, nagyon megköszönöm.

    #2
    És ha várok még 20 évet, és ez is veterán lesz, akkor majd megmondja valaki mi a baja
    OdinHEM, taluga és 2 további látogató kedvelte ezt.

    Komment


      #3
      Kedves Mir- Mur! Most meg vígasztaltál ! Már azt hittem csak az én Chevym csinálja a bajt de ezek szerint az európaiak is makrancosak. Csak öröm az ürömbe az enyémnek a hibakódját még nem találtam olyan szakit ki kitudta volna olvasni.Röhej de a " márka szervízben" is ha Déwó lenne akkor tudnák kiolvasni. Lehetne kérdés mi köze a Chevroletnek a Dewóhoz? össze házasították őket más nincs. Ezt valami diagnosztikus tudná megmondani , sajnos ehhez nem konyítok. Ezt nem azért írom mert a legszebb öröm a kár öröm mondás szerint, de nem az én értelmezésem szerint!!.
      OdinHEM, taluga és supermax kedvelte ezt.

      Komment


        #4
        Szia Mir-mur!

        Ez így eléggé "gyurcsók féle" távgyógyászat, a leírásod alapján a tippem, hogy az adagoló vezérlő elektronikája haldokolhat (már ami közvetlenül rá van csavarozva az adagolóra, üzem közben kap hideget-meleget-rázkódást bőven) mivel néha helyrejön és jól működik, ezért kizárnám a mechanikus hibát, amikor meg átmegy traktor üzemmódba, olyan mintha össze vissza fecskendezne be, de igazából ezt egy dízeles szakműhelyben tudnák megállapítani, ahol próbapadon megnéznék az adagolót, és rendesen műszerrel lekérdeznék a hibatárolót,sőt egy-két típusnál állítólag ki lehet vallatni külön csak az adagoló elektronika hibatárolóját, már ha van neki, ez típusfüggő(ha jól tudom ez Denso gyártmány), a kivillogtatott hibakód elég érdekes, mert ennek nem kéne ilyen hibát produkálnia, max az abs-nek zavar be és a km-órának.
        Utoljára szerkesztve a következő által: supermax; 2013 máj. 21, 17:48.
        korompaiistvan, soveny és 3 további látogató kedvelte ezt.

        Komment


          #5
          Szia Mir-Mur!

          Kicsit off leszek. Megnéztem a videót. Részvétem. Javaslatom sajnos nincs. De a te videód után ezt találtam:
          1967 Shelby G.T.500 Eleanor: Beauty with a beast - YouTube

          Tanulság: mindent rendbe lehet hozni, csak megfelelő szervizes kell hozzá. Fogadjunk, hogy téged sem zavarna annyira a motorhang, ha így ellenőriznék le az olajszintet.

          Más: 2003 utáni Suzuki Swifteknél a hibakód kiolvasás módja a következő:
          - Kinyitod a vezetőoldali ajtót és ráadod a gyújtást;
          - Háromszor egymás után a világításkapcsolóval felkapcsolod-kioltod a parklámpát;
          - Háromszor megnyomod az ajtónyitás kapcsolót; A kapcsolások között ne teljék el 0,5 mp-nél több idő!
          - Ha mindent jól csináltál, akkor a kilométerszámláló elkezdi kiírni a hibakódokat. (Az enyém 7. éve 0000-t ír ki. )

          Célszerű jegyzetelni. A hibakódok megfejtése elérhető a Myswift-Team ( Hírek - myswift-team) honlapján. Ott lehet, hogy tudnak a Daewoo-hoz is tanácsot adni.
          OdinHEM, Che és 3 további látogató kedvelte ezt.

          Komment


            #6
            CZsolti eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
            Más: 2003 utáni Suzuki Swifteknél a hibakód kiolvasás módja a következő:
            Én meg a következőket hallottam :
            -Leveszed a második hengerről a gyergyapipát, ügyelve arra , hogy a gumi szelence meg ne sérüljön.
            - Aztán becsomagolod egy közepes méretű liszteszsákba, és balról jobbra haladva , egy cukorspárgával megkötöd a száját.
            - Ha ezzel megvagy , teliholdkor kimész éjfélkor a keresztútra, és miután megköpdösted kétszer, a bal vállad felett elhajintod a francba.
            Ha ezután sem fog működni, elmész a legközelebbi benzinkúthoz, veszel 2 liter ólmozatlan benzint, és felgyújtod vele a szekeret.
            - Ezt követően kiolvasod a hibakódot ismételten.

            De elviheted egy szerelőhöz is.

            Komment


              #7
              CZsolti eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
              - Kinyitod a vezetőoldali ajtót és ráadod a gyújtást;
              - Háromszor egymás után a világításkapcsolóval felkapcsolod-kioltod a parklámpát;
              - Háromszor megnyomod az ajtónyitás kapcsolót; A kapcsolások között ne teljék el 0,5 mp-nél több idő!
              - Ha mindent jól csináltál, akkor a kilométerszámláló elkezdi kiírni a hibakódokat. (Az enyém 7. éve 0000-t ír ki. )
              Ez komoly!!??


              mir-mur eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
              -Leveszed a második hengerről a gyergyapipát, ügyelve arra , hogy a gumi szelence meg ne sérüljön.
              - Aztán becsomagolod egy közepes méretű liszteszsákba, és balról jobbra haladva , egy cukorspárgával megkötöd a száját.
              - Ha ezzel megvagy , teliholdkor kimész éjfélkor a keresztútra, és miután megköpdösted kétszer, a bal vállad felett elhajintod a francba.
              Ha ezután sem fog működni, elmész a legközelebbi benzinkúthoz, veszel 2 liter ólmozatlan benzint, és felgyújtod vele a szekeret.
              - Ezt követően kiolvasod a hibakódot ismételten.
              Ez viszont hihető, és én is hallottam, csak a vége nem stimmel, mert a felgyújtás után vissza kell menni a keresztúthoz, ahol fiatal meztelen boszorkányok táncolnak a tűz körül, és ha velük hálsz (mindegyikkel), ők mondják meg a hibakódot!

              Komment


                #8
                CZsolti eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                (Az enyém 7. éve 0000-t ír ki.
                Akkor hoztad ki a szalonból

                Komment


                  #9
                  Kedves Taluga! Ha ezek után a kedves feleséged meg gyanusít, hogy netán .., nem biztos, hogy beveszi a hibakód kiolvasás módja sztorit. Ránk sok mindenben számíthatsz de ebben az esetben ne hivatkozz a Fórumon lévő srácokra! Babonásak vagyunk az átkokkal kapcsolatban, arról nem is beszélve Téged le fognak tiltani a fórumról otthon az pedig veszteségként érnénk meg. Azt szivesen venném ha Orosházához közelebb tudnák találni egy olyan szakit ki a 3.8-as Chevrolet Luminám hibakódját ki tudná olvasni. Az a legnagyobb gond, hogy ez OBD 1,5-ös és ilyen ritka.

                  Komment


                    #10
                    sepy eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                    Kedves Taluga! Ha ezek után a kedves feleséged meg gyanusít, hogy netán .., nem biztos, hogy beveszi a hibakód kiolvasás módja sztorit. Ránk sok mindenben számíthatsz de ebben az esetben ne hivatkozz a Fórumon lévő srácokra! Babonásak vagyunk az átkokkal kapcsolatban, arról nem is beszélve Téged le fognak tiltani a fórumról otthon az pedig veszteségként érnénk meg.
                    Köszönöm a kedves szavakat és a figyelmeztetést, erre nem is gondoltam...
                    Pedig ezt az élményemet már meg is festettem... és látta is!!!

                    Komment


                      #11
                      Kedves CZsolti! Először is tisztázzuk hogy melyik is a Beuty és melyik a Beast az általad linkelt videóban

                      Komment


                        #12
                        taluga eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                        Ez komoly!!??
                        Teljesen komoly. Egyébként teljesen újonnan vettem 2007-ben. És azóta egyetlen hibakódot sem írt ki. Videóval nem fogok babrálni, de egy 2003 utáni Swiftben bármikor kipróbálhatjátok. Persze nem kell elhinni.

                        Komment


                          #13
                          CZsolti eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                          Persze nem kell elhinni.
                          Elhiszem! Csak ilyen dolgokat régi burleszk filmekben láttam, és ...mivel nagyon vizuális típus vagyok, elképzeltem, amint az út szélén valaki ezt játssza az autójával...

                          Komment


                            #14
                            taluga eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                            nagyon vizuális típus vagyok, elképzeltem, amint az út szélén valaki ezt játssza az autójával
                            Igen, tényleg muris, bár magamat még sosem láttam kívülről. Egy nagy előnye van: nem kerül pénzbe. A márkaszerviz viszont igen.

                            Hirtelen még ezt találtam a témában: Suzuki Fórumok (SX4, Swift, Splash, Ignis) ”¢ Téma megtekintése - Kérdések, válaszok
                            A hozzászólásokból kiderül, hogy a kiolvasás sikerült az egyik tagnak, csak a hibatörlés nem.

                            Komment


                              #15
                              A hibakód törlés viszont az én Fiestámnál következő képpen történ: Pár éve a négy gyújtás kábelemből hármat elrágott egy menyét. Anyagi kedvem úgy hozta, hogy utángyártott kábeleket vettem, ami fél év alatt elégett benne, igy az M3-ason padlógázzal (csak úgy nem fulladt) vergődtem el a következő városig szervízbe. Ott tettek bele gyári köteget, de a motor hibakódját nem tudták törölni a szoftverel. A szerelő lekötötte az akkut egy percre és újra indult a rendszer.
                              Ennyi volt a hibakód törlés.

                              Komment

                              Ugrás az oldal tetejére
                              Working...
                              X