Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Fiat 850

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #16
    Böngészgettem a régi fotókat , mert hogy emlékeim szerint mintha láttam volna képet a 850 -ről ... És valóban , találtam is kettőt , bár nem látszik tökéletesnek , de ez van ! igaz , számításaim szerint több mint húsz évesek a képek ! De találtam még egy pár érdekességet is ... (igaz azokat nem ide teszem fel , mert nem illene )Click image for larger version

Name:	001.jpg
Views:	1
Size:	102.5 KB
ID:	147571Click image for larger version

Name:	002.jpg
Views:	1
Size:	84.4 KB
ID:	147572
    uz011, dongos78 és 5 további látogató kedvelte ezt.

    Komment


      #17
      ...bizony , a 850 coupét hivták csajozós verdának
      wsievers, St.Z.350 és 2 további látogató kedvelte ezt.

      Komment


        #18
        jelentem a FIAT új rendszámjával, forgalmijával a nevemen van.
        Volt egy kis kaland a buliban, de most már jó.
        Kimostam a karburátort és tök szépen járt a motor az addigi durrogáshoz, gyakori leálláshoz nehéz induláshoz képest,
        ezért be is jelentettem műszakira.
        Előtte el akartam indítani hát kezdődött a történet előről. itt feladtam a dombóvári műszakit, tudomásul véve,hogy a tanktisztítást végig kell olvasnom, és egy másik városban kerestünk lehetőséget nem olcsó műszakira.
        Ott járgány azonnal elindult holott nekünk úgy kellett feltolni a trélerre, majd a műszkinapján szintén nemakart működni.
        Másnap aztán jó lett és lett műszaki, lett adatlap ami feltétele volt az átírásnak.
        Bebellagtam az okmányirodába, és kipakoltam a rendelkezésemre álló okmányokat, majd kiderült hogy a tolna megyei akárki által a motorszámból (Limousine motor) megállapított 25kw helyett a Coupe 37kwra szóló összeg egy réstét fizettem be ezért különbözetet fizessek és majd büntetést is, továbbá az adatlapon FIAT 850C ami nem jó bár a forgalmiban ez volt.
        Itt a menyecske felhívott valakit BP-n aki fél óraán keresztül nem szólt vissza mej dújbóli felhívásra közölte hogy sem ő sem a dombóváriak nem javíthatják, ezért menjek vissza ahol műszakiztattam.
        +150km kijavították és elárulták hogy a menyecskék is kijavíthatták volna mert pont az a jogosítványuk mint neki.
        Ekkor úgy éreztem minden tökéletes, beengedtek némi könyörgésre új időpont nélkül, és akkor kiderült mégsem jó minden mert Litvániában körözés alatt áll a járgány. Itt egy kicsit összeborult bennem a világ , majd eszembe jutott hogy a kocsi utoljára 89-be műszakizott és akkor Livánia a fasorban sem volt.
        A pesti ember igen nehezen fota fel hogy a BAY-903 nem egy litván rendszám, mert van rajta egy H betű meg egy magyar zászló, még akkor sem hitte el mikor a menyecske megesküdött rá hogy ott van a kezében mert tőlem visszavonta. Mikor hajlandó volt elfogadni a tényt, akkor közölte hogy viszont ő nem tudja javítani.
        Innen már csak egy 5-10 perces telefonálgatás volt mire valaki távirányításával át lehetett ugrani a körözést és hivatalos gazdája lettem egy FIAT 850 Cooupénak.
        Azért este nehezen takarítottam le a kiwit a képernyőről amit akkor vágtam ketté amikor bemondták hogy magyarország xxxx milliárdot költött a megújult kományablakokra amitől meggyorsult az ügyintézés.
        uz011, zahi és 9 további látogató kedvelte ezt.

        Komment


          #19
          emu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
          xxxx milliárdot költött a megújult kományablakokra
          Csak gondolj bele:
          Ha te otthon kicseréled az ablakokat attól még nem jutsz majd be gyorsabban az ajtón


          Avagy:
          Újíthatnak akármit, de amíg egy, a munkájához nem értő ül az asztal mögött addig nem lesz se jobb se gyorsabb az ügyintézés...

          Komment


            #20
            Szervusz Emu!


            Örülök a sikerednek,bár úgy tűnik a bürokrácia "megsimogatta" az idegrendszeredet.Azért eléggé nevetséges történet,hogy hogyan került körözési listára pont Litvániában,-de logikát ne keressünk a hivatalok útvesztőiben.Sajnos az én idegrendszerem már nem bírja az ilyen cirkuszokat,-kivonulóban vagyok a társadalomból,mert csalódtam benne.Igaz a kivonulás nem valósítható meg teljesen,-pontosabban próbálom a minimálisra szorítani,a hivatalokkal való érintkezésemet,szerencsémre a párom elintéz mindent helyettem is,-amit nagyon köszönök neki.

            Szeretnélek megkérni,ha módodban áll tegyél fel képet a Couperól!A leírásod alapján,én az elöl kettő és hátul kettő lámpás FIAT 850 Cope-ra gondolok,melyet elöl négy lámpásra alakítottak,de azért jó lenne látni.


            Üdvözlettel:Che

            Komment


              #21
              Srácok tudjátok Ti az idegeskedés annyi, hogy más hülyesége miatt magadat büntetni!

              Komment


                #22
                Szeretnélek megkérni,ha módodban áll tegyél fel képet a Couperól!A leírásod alapján,én az elöl kettő és hátul kettő lámpás FIAT 850 Cope-ra gondolok,melyet elöl négy lámpásra alakítottak,de azért jó lenne látni.
                Tettem fel róla képet a galériába,
                Kép 1 /14 a(z) <span class="normal">FIAT 850 COUPE</span> albumból

                Sajnos átalakították az elejét Sport Coupéra, de hát majd!

                - - - Updated - - -


                Srácok tudjátok Ti az idegeskedés annyi, hogy más hülyesége miatt magadat büntetni!
                De tudom mert a volt főnököm irodájában ez ki volt írva, de sajnos nem tudom mindig kontrollálni.
                Még azt is elárulom hogy tegnap az orrom vére is eleredt pedig nem vertek orron, azt is ennek tudtam be.

                Komment


                  #23
                  Hát van baja , de ha megcsinálod szépen egy csomóan irigyelni fogunk.

                  Komment


                    #24
                    Hát van baja , de ha megcsinálod szépen egy csomóan irigyelni fogunk.
                    Én már most is irigylem!

                    Komment


                      #25
                      Szervusz Emu!


                      Megtaláltam a képeket,-szép autót lehet ebből csinálni,-bár az előző tulaj kezére nem ártana ráütni.Nem tudom mi a célod vele,vissza akarod állítani az eredeti állapotot,vagy egy jól autózható OT-nélküli kocsit akarsz belőle csinálni.A 850 Cope hátsó sárvédője más vonal vezetésű,mint a Sport Coupéké és bizonyos vonatkozásában,nekem mindig jobban tatszett,mint az utóbbi,kissé Amerikanizált forma.A tiéden nem voltak gyárilag lökhárító babák,ami szintén jobban állt a típusnak.Természetesen ízlések és pofonok között különbségek vannak,a fentiek csak az én személyes ízlésemet tükrözi.

                      Sajnos most nem tudok képeket feltenni,mert a képlopó programom lejárt és guru kell hozzá,hogy megújítsam.

                      Üdvözlettel:Che

                      Komment


                        #26
                        Simon Cars - Fiat 850 - The 3rd member of Fiat's rear-engined family .............................................................http://www.uniquecarsandparts.com.au..._850_coupe.php
                        Utoljára szerkesztve a következő által: joker; 2015 dec. 06, 19:41.

                        Komment


                          #27
                          Che eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                          Nem tudom mi a célod vele,vissza akarod állítani az eredeti állapotot,vagy egy jól autózható OT-nélküli kocsit akarsz belőle csinálni.
                          Kicsit leáldozott a lekesedésem. gyakorlatilag csak a pótolhatatlan vagy nehezen pótolható alkatrészei hiányoznak. Vettem egya fakorrmányt mert az ugye feldobja, erre kiderül hogy nem is az való bele
                          Rövidtávú feladat a használhatóság, nem mintha szükségem lene a használatára, de azért mégis. Tegnap megtanultam hidegen beindítani egy zsigulis embertől és azonnal tök jó.
                          Közben szépen lassan elkezedem gyűjtögetni a coupe alkatrészeket és majd kiderül a hogyantovább.
                          Jelenlegi legbonyolultabb feladat hazavinni.
                          Sajnos 15 cm híja van a projektnek, hogy beférjen a garázsba,
                          Utoljára szerkesztve a következő által: emu; 2015 dec. 08, 07:57.

                          Komment


                            #28
                            Na ez gond , akkor csak most egy autót vettél ! Koncepciót nem ! Pedig az fontos , meg egy kis tájékozódás alkatrész árakról -előre , mert ez tipus ad néhány magas lécet amit nehéz megugrani .

                            Komment


                              #29
                              Kedves Emu!

                              Vagyunk Úgy azzal,hogy "leáldozik a lelkesedés",de az érzés amikor beleülsz,majd visszahozza.Az első találkozásom a FIAT 850 Coupéval,valamikor 1967-ban volt,katona voltam Kecskeméten és felvittek bennünket Pestre,valamilyen vásárra.Arra nem emlékszem,hogy ipari,vagy mezőgazdasági vásár volt,de arra igen,sőt nagyon élénken él az emlékezetemben,hogy ott láttam meg életemben először,egy Olasz rendszámos FIAT Coupet.Majdnem lekéstem a platós Csepelt,mert úgy elfeledkeztem a FIAT nézegetésében,hogy mást nem is láttam az egész vásárból,csak a FIAt-ot.A színe gyönyörű meggybordó volt,csillogott-villogott rajta minden és én nem győztem gyönyörködni a formájában és az apró részletekben.

                              Akkoriban az Olasz formatervezés a csúcson volt,nem úgy mint napjainkban,mert pl.,ha ránézek a FIAT Multipla,kreálmányukra,hát mit mondjak,-ha jól lakok sárgarépafőzelékkel és ráiszok egy liter kólát,-hát szebbet lehet hányni.Természetesen ettől még lehetne kiemelkedően jó az autó,de a formavilága az ízlésem szerint elképesztő.A fenti véleményemet nem csak a FIAT esetében tartom,-úgy általában a mai általános autógyártásra.

                              Szedegetem össze a gondolataimat és emlékeimet,hogy a Coupe,egyes alkatrészeit,milyen FIAT-al közös licencben készült autók alkatrészeivel lehet pótolni.Nem kevés azon alkatrészek száma,igaz nem fődarabok,amelyek még ma is beszerezhetők,a Zsiguliból,Polski 126-ból,FIAT Pandából,Unóbol.


                              Idáig olyan 20 tételt gyűjtöttem össze,de még gondolkodom,lesz az több is.Mint márkatárs azt mondanám neked,teljes jóindulattal,ne ugorj bele semmi meggondolatlan vásárlásba,mert Cope ügyben,"kevés az oroszlán és sok a vadász",-de a hiénák és sakálok is ott ólálkodnak!

                              Üdvözlettel:Che

                              Komment


                                #30
                                Most kicsit szembe mennék Józsi bátyámmal - mert mindnnek a legalja amikor a szépen rendbehozott ( vagy annak látszó ) járgányba beleraknak mindenféle alkatrészt --aztán ráadásul a beszerelhetőség érdekében --kicsit átalakítják a befogadó helyet . Innentől az egész egy repedt ..


                                Öntsünk tista vizet a pohárba -- ez az autó egy mára elég ritka , már -már értékes járművé lépett elő . És az idő egyre gyorsuló ütemben dolgozik ezen !!!! Ennek megfelelően kellene vele bánni . Szerintem nem jó ha ez ember szándékosan elértékteleníti , mert jöhet olyan pillanat amikor valamiért az ember szeretne megválni tőle . Aztán nem mindegy ...
                                Mivel elég sok motor-váltó és egyéb alkatrész átment a kezemen az utóbbi időben , mondhatom ( és mutatni is tudom , mert elraktam ) nagyon sok házi fejlesztés , idegen alkatrész beépítést láttam -szarul ,és ABSZOLÚT MESTERI módon megcsinálva .
                                Aztán ami a lényeg : ezt megértem , elfogadom sőt egy rossz szavam sincs ezért a készítők felé , mert az volt a cél , hogy működjön a gép ! Aztán ugye az átkosban milyen volt az alkatrész beszerzési lehetőség nem kell ecsetelnem ..
                                Viszont ma , ha Ausztrália külsőn van egy alkatrész , az napokon belül a kezünkben lehet , akkor nem tudom elfogadni a gányolást .
                                Ehhez a tipushoz jelenleg minden beszerezhető -normáli áron -kivéve a lemezárut . Az is van csak drága . Viszont ha ráteszem a drága lemezt , profin restaurálom -akkor 7-12 000 euró az értéke .
                                Vannak sajnos megkerülhetetlen dolgok -pl a küszöb - ha nem gyári a csere akkor az csirkeól .

                                Majd írok néhány összehasonlító alkatrész árat --mondjuk a kevencemmel , a Pannóniával szembeállítva --délután . Most megyek a garázsba mert vár egy pár 850 csonkállvány , ami a présen pihen , mozdulatlanul , 14 tonna nyomás alatt 3 napja , mert nem jön ki a függőcsapszeg . Aztán tegnap dálután cseréltem gáz-oxigént . Most rásegítek a 8 as puskával

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X