Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Fiat 850

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #31
    Egy kis kedvcsináló, ösztönző.
    Click image for larger version

Name:	DSC05474.jpg
Views:	1
Size:	197.5 KB
ID:	147717Click image for larger version

Name:	DSC05475.jpg
Views:	1
Size:	197.8 KB
ID:	147718
    Szép.

    - - - Updated - - -


    Akkoriban az Olasz formatervezés a csúcson volt
    De nem csak az. Ugyanakkor elképesztő, mennyivel jobban ügyeltek a részletekre, mint ma. Pl. tavaly nézegettem közelről haverom Opel Rekord P1 kombiját, hihetetlen hogy a legapróbb alkatrészeknél is ügyeltek a szép formára. Még a tetőcsomagtartó sem egy peremre felerősített szögletes valami volt, hanem igényes, szép formájú.. Motorok esetén pl. a Pannóniák kormánytartója szemben a mai motorokon fellelhető szögletes randa konzolokkal. ..
    Utoljára szerkesztve a következő által: dongos78; 2015 dec. 09, 08:59.

    Komment


      #32
      Azért mire ilyen lesz egy gép van mit csiszolgatni rajta és egy nagyon fontos igen jó festőre kell bízni ami nem olcsó de egy rossz festés tönkre teszi a legjobb kasznis munkáját is. Azért az a sárga háttér sem akármi ám! Nsu Princ ha nem tévedek.

      Komment


        #33
        Nsu Princ ha nem tévedek.
        Nekem még a FIAT-nál is jobban tetszik.

        Komment


          #34
          Kedves madorka és sepy!

          A márka az OK.,de a Prinz -nek nincs nyílás az oldalán,tehát inkább lehet 1000 vagy 1200 -es változat.

          Komment


            #35
            Emígyen nézett ki hátulról:
            Click image for larger version

Name:	DSC05476.jpg
Views:	1
Size:	195.0 KB
ID:	147726
            Meg egy Kadett kombi (amivel mi érkeztünk), gyerekkel megpakolva:
            Click image for larger version

Name:	DSC05478.jpg
Views:	1
Size:	199.0 KB
ID:	147727
            Utoljára szerkesztve a következő által: dongos78; 2015 dec. 09, 14:27.

            Komment


              #36
              Nehezen tudom ( a tőlem megszokott ) szerénységem miatt kimondani , hogy szerintem csak nekem van az országban ( de talán még néhány másikban is ) egy ilyen kütyü. Most készült el : Click image for larger version

Name:	PC100001.jpg
Views:	1
Size:	193.6 KB
ID:	147744Click image for larger version

Name:	PC100002.jpg
Views:	1
Size:	193.6 KB
ID:	147745Click image for larger version

Name:	PC100003.jpg
Views:	1
Size:	193.1 KB
ID:	147746Click image for larger version

Name:	PC100004.jpg
Views:	1
Size:	199.8 KB
ID:	147747Click image for larger version

Name:	PC100005.jpg
Views:	1
Size:	193.5 KB
ID:	147748Click image for larger version

Name:	PC100006.jpg
Views:	1
Size:	194.2 KB
ID:	147749 mert az összes lengőkar tutira görbe , a szakszerütlen szilent csere és az élettől kapott pofonok miatt . Aztán mivel találtunk egy eredet olasz ,de nem gyári , hanem valami kisiparit -ami jobb mint a gyári -amit most már a sablonban tudunk reprodukálni ....

              Komment


                #37
                Szervusz Joker . Az értesítőidet nem olvasod soha ?????????????? Üdvözlettel.

                Komment


                  #38
                  És evvel akkor ki lehet cserélni a silentet lengőkar görbítés nélkül?, nem csak az ellenörzésre való!.Ez egy örök futómű gond lehet ezeknél a gépeknél mert a kaszninál csatlakozó " fülek" csúfoljuk így egyenként könnyen elhajolnak. Egyenként!! egy rossz csere után hülyét kap a futómű beállító. Erre valóban kevesen gondolnak pedig elmennek a méretek és a gyanú elsődlegesen a felfügesztő pontokra kerül és ez a probléma van a háttérbe. Én is az alsó kitámasztók aljának a közepét vettem figyelembe egy doblemez cserénél!+- 1.5 mm átlóban mérve erre állítottuk. Egy példa a Lada kombiknál a gyári érték így mérve 5 mm-eltérés volt, új autónál mértük és nem egyszer!

                  Komment


                    #39
                    sepy,
                    megint nőttél a szememben ! szó szerint mondtad ki azt amiről itt ( itthon ) vitatkoztam pár hülyével .

                    ...igen jó a kütyü csréhez , méretellenőrzéshez , egyengetéshez , és aztán az erősítés behegesztéséhez . ha megnézed az a kis 4mm vastag lemezből hajtott "Ú" ami megkülönböztet ezt a lengőkart a gyáritól .

                    Amiről még álmodozok -egy - egy , külső-belső kúpos pogácsa (edzett anyagból ) amivel a prés alatt egy pillanat alatt méret és formahelyesre lehet nyomni a szílentek fészkét .

                    Talán a jézuskával beszélek , ha jön - esetleg husvétra a nyuszival elküldi

                    Komment


                      #40
                      Zoli akkor már vagyok akkora mint egy Kerti törpe?

                      Komment


                        #41
                        Igen ! egy kerti törpe a Jurassic parkban -gondolom az is hatalmas lehet ott .

                        - - - Updated - - -

                        emu,

                        ilyened van ? ez nagyon jó ár !http://www.jofogas.hu/hajdu_bihar/Fi...59.htm?first=1

                        Komment

                        Ugrás az oldal tetejére
                        Working...
                        X