Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Milyen motort vegyünk és mire szamithatunk

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #31
    Lemezjáték eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Írtam már egyszer, hogy egyfajta túlélőgyakorlat lehet!...Nekem Pannóniánál 70 fölött annyi adrenalint termel a szervezetem , mint Mz-vel egykor 120 körül...Igaz, azóta öregedtem néhány évtizedet, lehet, ez is belejátszik?!...
    Akkor ott valami nem jo. En anno 100as utazoval jartam vele. Nagyobb lanckerek volt elol. A hengerfejből mar nem emlekszem mennyot, de leesztergaltunk felhegesztés után. Ment mint a barom. Persze atalakitott főtengellyel, WAPE gyujtással és Bing karbival. Egy jó pannonia ha minden rendben van, kell hogy vigye a 90 et. Lazán

    - - - Updated - - -

    Hat wsievers. ..ks600...az tetszene nekem is. Nekem nagy almom a K800. Van még egy motor amiert meg vagyok bolondulva. Puch gs 350. Egyszer volt nalam az egyik osztrák cimborám altal egy kis pici svs 175. Jol ment. Puch gs 800 rol mar almodni sem merek...
    wsievers kedvelte ezt.

    Komment


      #32
      ..Lehet,hogy megcsípett valami?!
      Utána kéne járni.....
      mátéapu kedvelte ezt.

      Komment


        #33
        Nemes Pista
        Akkor ott valami nem jo. En anno 100as utazoval jartam vele. Nagyobb lanckerek volt elol. A hengerfejből mar nem emlekszem mennyot, de leesztergaltunk felhegesztés után. Ment mint a barom. Persze atalakitott főtengellyel, WAPE gyujtással és Bing karbival. Egy jó pannonia ha minden rendben van, kell hogy vigye a 90 et. Lazán
        Nem az a kérdés, mennyivel tud menni, hanem az, hogy milyen sebességnél érzed biztonságosnak, beleértve a hirtelen fékezést, megállást, mit érzel, egy csillapítatlan első telszkóppal!

        Komment


          #34
          Ebben részben igazad van. Én már akkor is a P10 első telojat epitettem bele. Nem erdekelt hogy eredeti e avagy sem. A teloszárakat fémszórattam, keménykrómoztattam, perselynek porkohászati bronzot tettem bele, az első telókat karmantyuval tomitettem. A kormánycsapágyhoz mindenki veszi aranyáron a kupcsapágyat. Én is azt tettem bele de a Ford fiesta hátsó kerekcsapagyet. 670ft volt anno és INA. A hatsó telókat szintén karmantyukkal zártam le. A hátsó himbábol kib.sztam a gyári műanyag perselyeket, uj tengelyt kapott C45 ös acélból, amit nitridaltattam majd koszorültettem. A himbába acél perselyeket nyomtam, amit vonalba dörzsáraztattam. Hibátlan volt. A hatsó himbát betűgörgőztem egyszer. Szepen osszetordelte őket. Fék nekem elol a P21 lux duplakulcsos féke volt berakva, jol fogott, nem volt vele bajom.

          - - - Updated - - -

          Itt megjegyzem hogy a dnepr első telot is atalakitottam. Gyonyoruen mukodik. A hatsó telo szinten. Csak ott buktam el hogy a hatsó himbat is be akartam gombfejezni. Csak eppen nincs szinkronban a váz es a himba. Ezert rakott oda a ruszki gumit. A gombfejnek is vonalban kell lenni, kulomben nem tudod bepreselni.
          Titus, Lemezjáték és 2 további látogató kedvelte ezt.

          Komment


            #35
            . Egy jó pannonia ha minden rendben van, kell hogy vigye a 90 et. Lazán
            Ha ilyen jó akkor még megvan ugye!? Amit leírtál,azt TARTÓSAN a 20-as sem tudja................
            "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

            Komment


              #36
              Ne haragudj, de ha van P20ad, es nem tudsz vele tartosan 90 el menni......hat nem tudom. Lehet hogy az en emlekeim szepultek meg idővel...

              - - - Updated - - -

              Felre ertes ne essek, nem akarok vitaba keveredni. Lehet en emlekszem rosszul. Lehet osszekeverem a 638 as Jawammal...

              Komment


                #37
                Az én 350-es Czetkámmal se nagyon járok 100 alatt.
                "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                Komment


                  #38
                  Tenyleg nem akarok vitazni, de egy jol megcsinalt mig20 as lazan kell hogy vigye a 120 at. Egy jol megcsinalt....hisz a Yamaha YDS2 is viszi lazán...

                  Komment


                    #39
                    Tenyleg nem akarok vitazni, de egy jol megcsinalt mig20 as lazan kell hogy vigye a 120 at.
                    Tudtok valakit aki,a megengedett sebességgel tud haladni pannoniával és javítások nélkül évente leteker"3000"-ret évente??
                    Szerintem akinek bírná a gépe,az nem viszi ki csak bemutatókra mert elképesztő összegeket kellene a fenntartására költeni.

                    - - - Updated - - -


                    Ne haragudj, de ha van P20ad, es nem tudsz vele tartosan 90 el menni...hat nem tudom.
                    Ne az orosz,hanem a magyar csodát mutasd megnémet precizitással!
                    "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                    Komment


                      #40
                      Részletezzük a megengedett sebességet. Átalakítás nélkül a gyári egyhengeresnek a tartós 90 sok. Nekem is így sült meg, mások is ezt mondták itt. Az óra szerinti 80-85 a kellemes tempó a motornak. Pontosan nem tudom, mennyi az annyi, fülre lövöm be, órát nem nézek. Van egy gázállás, aminél még kellemes a motorhang, nyugodt. Tovább húzva kezd hangosabb, horkolósabb lenni, talán akkor veszi át a főfúvóka a súberes fúvókát? Attól a tempótól sült meg.

                      A héten lenyomtam 1500 kilométer körül a megyében két keréken. Amilyen pocsékak, nyomvályúsak az utak, ne akarjon itt senki 120-ról beszélni.

                      Komment


                        #41
                        Nemes Pista

                        Amiket leírtál a Pannóniádról, azok eszméletlen jó átalakítások, sokkal biztonságosabb lehetett az a gép, egy mezei Pannóniánál.

                        Szakértelem, jó anyagok, igényes munka, rengeteg munka (!), meghozza az eredményét, gratulálok!

                        Komment


                          #42
                          Kedves Pista! Ne tessék elfelejteni a Yamaha az nem Pannonia sem anyagminőségre sem konstrukcióra 1 hengerről beszélünk. Nem véletlen építik mostanság a Japán anyagot a gépekbe. A 634- es gyári utazója 105 km/ ó az bizony sok a Pannoniának hosszú távon. Nem egy utcahosszon kell bírni egy gépnek. A 20-as is ha hajtva volt akkor hét közben javítás hétvégén motorozás volt az elfoglaltság. Volt hozzá gyári anyag csak olyan amilyen és a Japántól örökölt szerelhetősége miatt nem kellett a blokkot szétbontani állandóan. Bokor kolléga észrevételére: én is mint oly sokunk fülre motorozok érezni azt mikor kisimul egy motor fordulata, járása / még jó főtengelynél is/. Én legalább is így motorozok hosszabb távon ez a Sport- nál úgy 80-85 körül van de nem haragszik a 90-ért sem.

                          Komment


                            #43
                            Azért a Sági Laci ne forogjon már a sirjában.
                            A P20 szerelhetőségéhez semmi közük a japánoknak.

                            Komment


                              #44
                              wsievers eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                              Kerekek egyenesbe állitva, a bölcső kőzepéhez mértem a gumi közepét. Most vagy a kerekem van gyárilag félrefűzve, vagy meg kell cserélnem a szárakat.
                              nem nagyon értem - de nem is akarom

                              Állítsd be a hátsó kereket hogy a műszaki dolgok igénylik - lazíts föl mindent ami elöl van ( csak a villanyak csapágyat ne ) rugóztasd meg a motorelejét néhányszor , hagyd így .

                              Csinálj egy hosszú vasat ( lehet fából is ) ami úgy van kialakítva , hogy a gumi oldalát kikerülve , küzvetlen a felni peremére lehet csatlakozni ( elöl és hátul is ,2-2 ponton) elék merev nem hajló anyagból

                              Hátul rögzítsd a kerékhez és ekkor megmutatja elöl a valóságot --ekkor ez első kereket lehet hézagolni , fordítani ....aztán ez után meghúzni mindent - kezdve a kerékkel -aztán onnan haladva felfelé .

                              Ha igazán jót akarsz , akkor elöbb hátul függőlegesbe is állítjuk kereket --persze aztán elöl is .

                              Arra vigyázzunk , hogy a nem azonos szélességü E-H felni esetében , a segédeszköz elkészítésekor ezt kalkuláljuk be .

                              Ha nem világos , akkor talán segít SEPY , rajzol ide valamit ....

                              Aki 2 nél többször csinálna ilyen mókát akkor érdemes egy 40x40 zártszelvényre felfűzve , 4 bb csúsztatható fejjel ellátott örökös szerszámot csinálni .

                              - - - Updated - - -

                              Fussátok a köröket , ha motorozni akarsz =japán ( estleg olasz )
                              ha szerelni = orosz , lengyel , román , magyar -és a háboru elöttiek
                              ha az emberek szívére akarsz hatni = magyar

                              a végeredmény úgy is ez lesz .

                              Igazából a Jawát és MZ -t nem tudom bedugni sehova , mert azok jók -csak ..

                              de ez csak ez én hülye váleményem .
                              Utoljára szerkesztve a következő által: joker; 2016 jan. 29, 09:37.

                              Komment


                                #45
                                sepy eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                                én is mint oly sokunk fülre motorozok érezni azt mikor kisimul egy motor fordulata, járása
                                Ezzel szívok a modern motornál zárt bukóban. Csak szelet hallok és gyorsulást érzek, pedig van hangja.
                                Rendszeresen kell néznem a fordulatszámmérőt, mert egyszerűen nem érzem, mikor kell visszakapcsolni.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X