Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Milyen motort vegyünk és mire szamithatunk

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #91
    a fogaskerekek ellentetes iranyban forognak, viszont a lanc az nem.
    Khm. Ezt talán gondold át:
    Click image for larger version

Name:	12650955_1242485515768869_4848945486589607776_n.jpg
Views:	1
Size:	84.0 KB
ID:	148205
    Nem szoktam a levegőbe beszélni, csak azt mondom, amit láttam már:
    Click image for larger version

Name:	1533792_1438393956469299_565484711084621418_n.jpg
Views:	1
Size:	154.3 KB
ID:	148206Click image for larger version

Name:	11406851_1438394129802615_5702737900733819243_n.jpg
Views:	1
Size:	100.7 KB
ID:	148207
    Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2016 jan. 31, 20:36.
    "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
    "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

    Komment


      #92
      Ez kiraly. A lanc tetszik. Lehet spannolni. Ha kicsi a jatek a vezermű es a fotengely között, akkor a gyujtas is jobb lesz. Mert ugye az elmeroggyantak odab.sztak a vezermű végére, ugy hogy sokszor a vezermű fogaskerék és a fotengely fogaskerék között van akkora hezag, hogy hengerek nelkul az ember jobbra balra jatszik a fotengellyel és hallani ahogy a vezermű fogaskerék csattog a hézagtol. Meg uj fogaskerekekkel is. A fogaskerek hiaba bakelit, ha a fotengely csapagyhaz furata es a vezermű tengely furata nem pontosan lett kimarva. A hezag, ami ugye a fő problemank, ugyanugy ott van.

      - - - Updated - - -

      Az olajnyomast kellene optimalizalni, felulről a fotengelyre es a dugattyúkra raporlasztani. A réz fekcsonek van helye. Az olajszűrő sem problema, hisz sok auto rendelkezik kulon felcsavarozhato olajszűrő hazzal. En anno az 1,2 literes opel corsaet néztem. Jol faragható. Ez nem is gond. Viszont az az olajszivattyu annyit ér mint szaz emeletes hazepitesnel egy lapát sóder....van de nem er semmit..Olajnyomás gyakorlatilag nincs.

      Komment


        #93
        Erre a temara meg visszaterunk ha a stupadon lesz a blokk.

        Volt egy nagy almom magyar motor vonalon. A Tunde robogo volt az. Sajnos mire eszbe kaptam már az aranytol is dragabban adtak. Csodaszép a formalya, kompakt kis motorblokk váltó egyseg, tokeletes hutes. Panni robogo is sokaig tetszett. Az a berantókar csodalatos talalmagy rajta.

        Komment


          #94
          Jo reggelt Urak.

          A k750 fotengely felujitasara van valakinek valami jó tippje? Vagy vegyek egy ujat?

          Komment


            #95
            Alsócsapok cseréje(vagy köszörülͪse), és új plusszos görgök. Nekem 12 ezerért felújította egy szaki Miskolcon, aki amúgy BMW R75ösöket újit fel. Ha új csap kell, ne vegyél, mert a zsír alatt használhatatlanra van rohadva. Nekem is inkább a régit tette vissza. Van méretezett gyári tervrajzom a főtengelyről.
            Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2016 febr. 03, 07:28.
            "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
            "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

            Komment


              #96
              Koszonom szepen.

              Akkor hallgatok a tanacsodra, veszek hasznalt fotengelyt. Mert csak aprilis vegen er ide a motor. Addig ezt felujittatom. Meg tudod adni privatban az ember elerhetőséget?

              Komment


                #97
                s mit gondoltok a veteránnak kinéző Royal Enfield Bullet 500ról?

                http://www.royalenfield.hu/modellek/...y_voros/02.jpg

                nagyon szép, új gyártású indiai, de sok régi megoldással, vonással, izgalmas

                Komment


                  #98
                  s mit gondoltok a veteránnak kinéző Royal Enfield Bullet 500ról?
                  Nekem volt pár hónapig egy 350-es,jó volt vele motorozni.

                  Komment


                    #99
                    csak mert van egy közel hozzánk eladó:

                    Eladó használt ROYAL ENFIELD BULLET, 2007-es (4. hó)

                    de persze esélyem nincs ezt itthon beadni, hogy jó lessz ez nekem karácsonyra

                    Komment


                      Kedves Motoros Társak!
                      Gondolkodóba estünk,hogy egy modernebb géppel bővítsük a flottát. Mielőtt bárki kérdezni,szó sincs arról,hogy felhagyjunk a veteránozással, nem csalódtunk egyik motorban sem,mindegyik megbízhatóan teszi a dolgát és üzembiztosan működik,ahogy kell.
                      Egyszerűen csak kíváncsiságból nézegettünk 250-es hirdetéseket, meg is akadt a szemünk egy Honda Jazzen. Egy ismerősünknek volt ilyen gépe,kértem tőle infót,az alapján jó motor. De az interneten egyszerűen hiába keresek,nem találok róla leírást,tesztet,véleményeket,semmit. Valakinek van esetleg tapasztalata a típussal?
                      Az eladó szerint eltört egy rugó a km órában,ezért nem mutatja a pillanatnyi sebességet,csak a km számláló megy. Ennek a javítása kb. mennyi pénz lehet?

                      Komment


                        Ricsi, ez nem motor. Ez p@csköszörű. Neked ilyen akkor kell, amikor már a prosztatáddal és a térdeddel komoly bajok lesznek. 30 év múlva.
                        Valami hasonló alakút keress:
                        Click image for larger version

Name:	1.jpg
Views:	1
Size:	7.0 KB
ID:	150167Click image for larger version

Name:	2.jpg
Views:	1
Size:	198.4 KB
ID:	150168Click image for larger version

Name:	3.jpg
Views:	1
Size:	187.1 KB
ID:	150169Click image for larger version

Name:	4.jpg
Views:	1
Size:	98.2 KB
ID:	150170Click image for larger version

Name:	5.jpg
Views:	1
Size:	104.5 KB
ID:	150171
                        Click image for larger version

Name:	6.jpg
Views:	1
Size:	94.7 KB
ID:	150172

                        Ezen felül értem én, hogy megy, mint a golyó és nem létrán kell felszáll, de ha be akarok dőlni a kanyarba, akkor mivel rántom le a géptestet, ha a szokásoson kívül nincs semmi a lábam közt? Azt meg hiába rángatom, nem dől a vas.
                        Ezek a kicsi kerekek se bizalomgerjesztőek.

                        - - - Updated - - -

                        "Az eltört a rugó" az eladásra szánt motorban a kamu duma. Ezeknek legtöbbször már villamos meghajtású a műszere. Túra gyújtás adásnál oda-vissza meglengeti a mutatókat - így köszön. Ha meg tudja, hogy törött rugó, miért nem javította. Lövése nincs mi történt, csak süketel. Műszert szétszedni nem mindig egészséges dolog, mert finom elektronika/mechanika. Elmolyol vele az ember napokig.

                        Komment


                          Ricsi, ez nem motor. Ez p@csköszörű. Neked ilyen akkor kell, amikor már a prosztatáddal és a térdeddel komoly bajok lesznek. 30 év múlva
                          Nos volt egy ismerősöm aki finomabban fogalmazott :

                          Azok a kétkerekűek, amelyeknél az ember lába előrébb van használat közben mint a súlypontja , motorozásra nem valók csak bevásárlásra.

                          Azt kell mondjam valahol osztom a véleményeteket. Egyébként 250-ben már rendes motort is adnak , miért nem olyat nézel?

                          Komment


                            Ricsi, ez nem motor.
                            Hidd el érdekes volt,egy keményített ötvenessel motorozni(még javában pannoniáztam)jól húz,megy,világit,de nem motor!!!
                            Már gondot okoz néha az átlépés a motoron,de maximum:egy oldalkocsisra fogok mászni,ha másképp nem megy,akkor sem kell robogóóóóóó.
                            "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                            Komment


                              Hali Ricsi!

                              Gondoltam megírom a tapasztalatokat "rotyogó" ügyében.
                              Haverom apjának van honda jazz-e, aranyos kis jószág, városi vagy kis külvárosi ronhangálásra megteszi!
                              Nekem Piaggio X9 250 volt a háznál, na most az a közös ezekbe hogy a jazz-ben az x9 250cm3 ben is honda foresight blokk van. Nekem a világon semmi bajom sem volt a motorral, a haver faterjának sem.
                              Azt természetesen minden utca sarkán megkaptam Én is hogy ez nem motor, ez lányoknak való, baba játék és társai, ha valaki ilyet szeretne városi rohangálásra mért ne tenné. Nekem is van nagy kerekű robogóm városba szaladgálni használja a váltós motort benn a fene.
                              Még annyit hogy nagyrobogót is simán döntöttem kanyarban a gumi nem csak középen kopott, szóval LEHET.
                              A kerekek valóban kicsik és ezek a nagy "hajók" sajnos nagyon hátul nehezek, így az elejük nagyon nagyon könnyű!
                              Az meg tutira csak eladói húzás, a csak egy csavar, rugó, szíj, búbánat hiányzik, mint az eladó kocsiknál, hogy csak töltetni kell a klímát! Aha a frászt.
                              Utoljára szerkesztve a következő által: dott; 2016 nov. 12, 20:37.

                              Komment


                                Sziasztok a robogo kontra motor ugy latom itt is tema en szemely szerint hasznalom mind kettot a robogo termeszetesen praktikusabb a varosi forgalomban rovid tavon.Termeszetesen a kisebb hengerurtartalomu 125-150ccm a leg kedvezobb erre a hasznalatra.Azert a robogo kategoriaban is vannak olyan modellek amelyekkel elmeny motorozni es sok motoros csak almodik a teljesitmenyeikrol Click image for larger version

Name:	DSC_0490.jpg
Views:	1
Size:	185.7 KB
ID:	150182itt van peldaul ez a Tmax ezzel azert lehet dongetni. Akkor is ha jobban tetszenek a motorok en nem hatarolom el magamat a robogok hasznalatatol

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X