Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Pannónia t5h modernizálás III.

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Pannónia t5h modernizálás III.

    Üdv mindenkinek elég régen jelentkeztem már elég sok minden össze jött az elmúlt majd 1 évben.
    A modernizálás így kezdődött:
    http://veteran.forum.hu/beszelgetese...zalas-ii-4306/

    Múlt hét vasárnap sajnos sikerült 80 körüli tempónál nyíl egyenes úton eldobni az öreg lányt elkezdett szitálni nem bírtam megfogni bukfenceztem párat az árokban.
    Click image for larger version

Name:	DSC_0084.jpg
Views:	1
Size:	198.5 KB
ID:	157968
    Nem bízok semmit a véletlenre teljes futómű felújítást kap az öreg lány.
    A nyomcsapágyas megoldás helyét a kormányban kúpgörgős csapágy vette át.
    Click image for larger version

Name:	DSC_0099.jpg
Views:	1
Size:	191.4 KB
ID:	157969
    A csúszó szárak nagyon ramaty állapotban voltak rájuk fért a csere. 26-os húzott anyagból készült el az új szár a bronzperselyek pedig hozzá lettek esztergálva.
    Click image for larger version

Name:	DSC_0100.jpg
Views:	1
Size:	194.5 KB
ID:	157970
    A kormány elhelyezkedése és mérete nekem hosszú úton kényelmetlen volt most kipróbálok egy másik kormányt. (Tudom nem gyár de ez nem egy vitrin motor napi használatban van)
    Click image for larger version

Name:	DSC_0101.jpg
Views:	1
Size:	192.9 KB
ID:	157971Click image for larger version

Name:	DSC_0103.jpg
Views:	1
Size:	192.7 KB
ID:	157972
    Holnap remélem kész leszek az elejével utána megbontom a hátulját, hogy ott nem-e lóg valami.

    #2
    Ifás eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Múlt hét vasárnap sajnos sikerült 80 körüli tempónál nyíl egyenes úton eldobni az öreg lányt elkezdett szitálni nem bírtam megfogni bukfenceztem párat az árokban.

    esetleg egy jól működő kormánycsillapító segített volna
    OdinHEM és wsievers kedvelte ezt.

    Komment


      #3
      Ifás
      Múlt hét vasárnap sajnos sikerült 80 körüli tempónál nyíl egyenes úton eldobni az öreg lányt elkezdett szitálni nem bírtam megfogni bukfenceztem párat az árokban.
      ...Hát, nem is néz ki rosszul ez a motor egy 80-as perecelés után...Te rendben vagy?

      Írd le légy szíves az első teleszkóp felújítását hogyan csináltad!

      Komment


        #4
        Néhány kisebb zúzódás, plusz a jobb könyököm alatt egy nagyobb horzsolás. Amikor elkezdett szitálni inkább az út padka felé mentem mint, hogy az aszfalton bukfencezzek.

        Szét szerelés után elvittem esztergályos ismerőshöz a bronzperselyes szárat és magát a csúszót is új perselyt akartam csináltatni de azt mondta, hogy szerinte érdemes a csúszó szárat kicserélni. 26MM-es húzott anyagból lett kialakítva a csúszó szár eszterga padba be lett fogva a perselyes szár ami ki lett esztergálva 26MM átmérőre így megmaradt az eredeti még normális bronzból készült persely.
        A kormány csapágy pedig 44649\10-es kúpgörgős csapágyra lett cserélve itt annyit kellett módosítani, hogy a külső gyűrűből le kellett szedni, hogy bele menjen a Pancsi villanyakába-
        OdinHEM, emu és Lemezjáték kedvelte ezt.

        Komment


          #5
          Kedves Ifás!

          Egy felborulásra nem lehet tetsziket nyomni,de annak örülök,hogy megúsztad viszonylag ép bőrrel törések nélkül.

          Üdvözlettel:Che
          sepy kedvelte ezt.

          Komment


            #6
            A felborulásra valóban nem, viszont, amit írt a teleszkóp felújításról, az nagyon hasznos!!!

            Komment


              #7
              Nagy valószínűséggel a hátsó kerékcsapágy adta meg magát eléggé lötyögött a kerék azért dobhattam el a motort. Menni még nem mentem vele de tolásközben mozgatva az elejét ég és föld a különbség a felújítás előtti állapothoz képest.

              Click image for larger version

Name:	DSC_0104.jpg
Views:	1
Size:	197.6 KB
ID:	148613,Click image for larger version

Name:	DSC_0107.jpg
Views:	1
Size:	195.9 KB
ID:	148615Click image for larger version

Name:	DSC_0105.jpg
Views:	1
Size:	197.4 KB
ID:	148614
              sepy, dongos78 és 2 további látogató kedvelte ezt.

              Komment


                #8
                Honnan sikerült a simson s50 konzolokhoz hozzájutni?

                Komment


                  #9
                  Simsonokkal is foglalkozom vannak bontott alkatrészeim szép számmal volt miből válogatni. A gáz felöli konzol inkább késői 51-es és társairól való mivel megvan rajta a féklámpa kapcsoló helye is. A jobb oldalin annyit módosítottam, hogy levágtam róla a gázszektor helyét így a Pannónia gyárija maradt rajta.
                  Click image for larger version

Name:	1935402_935923749777592_2416126283034717158_n.jpg
Views:	1
Size:	184.0 KB
ID:	148647Click image for larger version

Name:	10423802_936263729743594_3527525286935371521_n.jpg
Views:	1
Size:	83.4 KB
ID:	148648
                  Utoljára szerkesztve a következő által: Ifás; 2016 ápr. 25, 23:24.
                  OdinHEM és kedvelte ezt.

                  Komment


                    #10
                    Esetleg lehetne róla szó hogy egy pár S50-hez való konzolt eladnál nekem? Kuplung és fékkar konzolra lenne szükségem az sem lenne baj ha karral együtt mondanál rá árat akár privátban is hogy ne offoljuk jobban szét a topicodat.

                    Komment

                    Ugrás az oldal tetejére
                    Working...
                    X