Üdv mindenkinek elég régen jelentkeztem már elég sok minden össze jött az elmúlt majd 1 évben.
A modernizálás így kezdődött:
http://veteran.forum.hu/beszelgetese...zalas-ii-4306/
Múlt hét vasárnap sajnos sikerült 80 körüli tempónál nyíl egyenes úton eldobni az öreg lányt elkezdett szitálni nem bírtam megfogni bukfenceztem párat az árokban.
Nem bízok semmit a véletlenre teljes futómű felújítást kap az öreg lány.
A nyomcsapágyas megoldás helyét a kormányban kúpgörgős csapágy vette át.
A csúszó szárak nagyon ramaty állapotban voltak rájuk fért a csere. 26-os húzott anyagból készült el az új szár a bronzperselyek pedig hozzá lettek esztergálva.
A kormány elhelyezkedése és mérete nekem hosszú úton kényelmetlen volt most kipróbálok egy másik kormányt. (Tudom nem gyár de ez nem egy vitrin motor napi használatban van)
Holnap remélem kész leszek az elejével utána megbontom a hátulját, hogy ott nem-e lóg valami.
A modernizálás így kezdődött:
http://veteran.forum.hu/beszelgetese...zalas-ii-4306/
Múlt hét vasárnap sajnos sikerült 80 körüli tempónál nyíl egyenes úton eldobni az öreg lányt elkezdett szitálni nem bírtam megfogni bukfenceztem párat az árokban.
Nem bízok semmit a véletlenre teljes futómű felújítást kap az öreg lány.
A nyomcsapágyas megoldás helyét a kormányban kúpgörgős csapágy vette át.
A csúszó szárak nagyon ramaty állapotban voltak rájuk fért a csere. 26-os húzott anyagból készült el az új szár a bronzperselyek pedig hozzá lettek esztergálva.
A kormány elhelyezkedése és mérete nekem hosszú úton kényelmetlen volt most kipróbálok egy másik kormányt. (Tudom nem gyár de ez nem egy vitrin motor napi használatban van)
Holnap remélem kész leszek az elejével utána megbontom a hátulját, hogy ott nem-e lóg valami.
Komment