szerelt e valaki szívómembránt Jawa 350-re, A segítséget köszönöm. motoroska
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Szívómembrán Jawa 350/638
Collapse
X
-
A 638-as -nál külön van a hengerek szívónyílása.Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2014 febr. 06, 10:28."When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
"Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"
Komment
-
St.Z.350 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseÜdv wsievers!
Membrán alkalmazásával is a dugattyú vezérli a szívást, (kiemelés tölem) a membrán a visszaáramlást(főleg alacsony fordulatnál) csökkenti.Az viszont igaz,hogy javul a töltés.
- 2 likes
Komment
-
Igen emiatt lehetne esetleg a forgattyús házra tenni a két sonka közé a membrant és a karbit menetiránnyal szemben. Az egy furatot gyakorlatilag letakarni.
Lsd hasonloan Trabi vezérlőtárcsa.
wsievers eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseTárgyaltuk valahol, nem jó ötlet, a két henger közös szívócsöve miatt.
Komment
-
Ez egy jó vita téma megint.Én is azon nézetet osztom miszerint a membrán csak az előzetesen már beszívott keverék visz áramlását akadályozza meg, így a töltet nagysága nem csökken és mivel nincs lengő mozgás a szívó csatornában azonos idő alatt több keverék marad a forgattyús térben mikor lefele mozog a dugattyú. Mivel nő az elősűrítés nő a teljesítmény is.Mivel ez résvezérlésű motor esetén van így a membrán csak akkor dolgozik ha a dugó mozog és ezáltal változik a hengerben a nyomás a külső légköri nyomáshoz képest.No ezt jól meg aszontam!
- 1 like
Komment
-
St.Z.350 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseÜdv wsievers!
Membrán alkalmazásával is a dugattyú vezérli a szívást,a membrán a visszaáramlást(főleg alacsony fordulatnál) csökkenti. ...
- 1 like
Komment
-
A szívás egyáltalán nem lesz nehezebb hiszen mint említettem megszűnik a lengő mozgás a szívó csonkban.De gondolj bele csak azért lesz plusz teljesítmény mert mikor a dugó elindul a felső holtpontról lefele zár a membrán és a beszívott keverék teljes egészében a forgattyús térben marad és nagyobb lesz az elősűrítés ezáltal. Forgótárcsás motornál ez többet hoz, nem véletlen forgótárcsásak a verseny gépek.Nem vagyok egy nagy tudor de ha átolvasod az ez irányú írásokat a nálam okosabbak ezt szépen és főleg szakszerűen elmondják.Egy tehetetlen elem melyet csak a levegő mozgat/ a membránra gondoltam/honnan is tudná mikor kell zárni és nyitni.Az már más ,hogy tudjuk korlátozni a nyitás nagyságát.
- 1 like
Komment
Komment