Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Szívómembrán Jawa 350/638

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Szívómembrán Jawa 350/638

    szerelt e valaki szívómembránt Jawa 350-re, A segítséget köszönöm. motoroska

    #2
    Tárgyaltuk valahol, nem jó ötlet, a két henger közös szívócsöve miatt.
    "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
    "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

    Komment


      #3
      Üdv wsievers!

      A 638-as -nál külön van a hengerek szívónyílása.
      wsievers kedvelte ezt.

      Komment


        #4
        A 638- nál megoldhatónak tartom, két membrán, két porlasztó. Viszont a membránnak csak egy erősen tuningolt gép esetén látom értelmét.
        kavycka, ptm004 és sepy kedvelte ezt.

        Komment


          #5
          A 638-as -nál külön van a hengerek szívónyílása.
          Nem néztem először, hogy 638 van a címben. Ott tényleg lehetséges, ott a 2 membrán 2 porlasztó a járható út.
          Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2014 febr. 06, 10:28.
          "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
          "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

          Komment


            #6
            Viszont a membránnak csak egy erősen tuningolt gép esetén látom értelmét.
            Már azzal is változik a henger töltése, hogy nem a dugattyú vezérli a szívást.
            "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
            "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

            Komment


              #7
              Üdv wsievers!

              Membrán alkalmazásával is a dugattyú vezérli a szívást,a membrán a visszaáramlást(főleg alacsony fordulatnál) csökkenti.Az viszont igaz,hogy javul a töltés.
              Tanarur72 és sepy kedvelte ezt.

              Komment


                #8
                St.Z.350 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                Üdv wsievers!

                Membrán alkalmazásával is a dugattyú vezérli a szívást, (kiemelés tölem) a membrán a visszaáramlást(főleg alacsony fordulatnál) csökkenti.Az viszont igaz,hogy javul a töltés.
                Tévedsz a membránnak pont az a szerepe, hogy átvegye ("rugalmassá tegye") a szívás vezérlést a a dugattyútól.
                wsievers és ptm004 kedvelte ezt.

                Komment


                  #9
                  Igen emiatt lehetne esetleg a forgattyús házra tenni a két sonka közé a membrant és a karbit menetiránnyal szemben. Az egy furatot gyakorlatilag letakarni.
                  Lsd hasonloan Trabi vezérlőtárcsa.

                  wsievers eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                  Tárgyaltuk valahol, nem jó ötlet, a két henger közös szívócsöve miatt.

                  Komment


                    #10
                    Tévedsz a membránnak pont az a szerepe, hogy átvegye („rugalmassá tegye”) a szívás vezérlést a a dugattyútól.
                    A henger nyílásait a dugattyú nyitja -zárja,tehát vezérli a gázok mozgását .A membrán a visszaáramlást csökkenti,nem veszi át a vezérlést.
                    zsíráf és joker kedvelte ezt.

                    Komment


                      #11
                      Üdv ptm004!

                      Az '50.es évek MZ versenymotorjainál már alkalmazták ezt a megoldást,membrán nélkül.Felhasználták a levegő torlónyomását a töltés javítására.Azok is forgótárcsás motorok voltak.

                      Komment


                        #12
                        Ez egy jó vita téma megint.Én is azon nézetet osztom miszerint a membrán csak az előzetesen már beszívott keverék visz áramlását akadályozza meg, így a töltet nagysága nem csökken és mivel nincs lengő mozgás a szívó csatornában azonos idő alatt több keverék marad a forgattyús térben mikor lefele mozog a dugattyú. Mivel nő az elősűrítés nő a teljesítmény is.Mivel ez résvezérlésű motor esetén van így a membrán csak akkor dolgozik ha a dugó mozog és ezáltal változik a hengerben a nyomás a külső légköri nyomáshoz képest.No ezt jól meg aszontam!

                        Komment


                          #13
                          St.Z.350 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                          Üdv wsievers!

                          Membrán alkalmazásával is a dugattyú vezérli a szívást,a membrán a visszaáramlást(főleg alacsony fordulatnál) csökkenti. ...
                          Ha a dugattyú vezérli a szívást akkor a membránnak gyakorlatilag semmi értelme, csak annyit érsz el vele, hogy sokkal nehezebbé válik a szívás, igaz kevesebbet "köp vissza".

                          Komment


                            #14
                            A szívás egyáltalán nem lesz nehezebb hiszen mint említettem megszűnik a lengő mozgás a szívó csonkban.De gondolj bele csak azért lesz plusz teljesítmény mert mikor a dugó elindul a felső holtpontról lefele zár a membrán és a beszívott keverék teljes egészében a forgattyús térben marad és nagyobb lesz az elősűrítés ezáltal. Forgótárcsás motornál ez többet hoz, nem véletlen forgótárcsásak a verseny gépek.Nem vagyok egy nagy tudor de ha átolvasod az ez irányú írásokat a nálam okosabbak ezt szépen és főleg szakszerűen elmondják.Egy tehetetlen elem melyet csak a levegő mozgat/ a membránra gondoltam/honnan is tudná mikor kell zárni és nyitni.Az már más ,hogy tudjuk korlátozni a nyitás nagyságát.

                            Komment


                              #15
                              Jawa 638 full big tuning (часть 1: запуск) - YouTube

                              Komment

                              Ugrás az oldal tetejére
                              Working...
                              X