Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Szívómembrán Jawa 350/638

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #16
    sepy eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    A szívás egyáltalán nem lesz nehezebb ...
    Volt már a kezedben ilyen szelep, ha igen akkor megvizsgáltad, hogy mekkora erőhatásra nyit ki?
    A nyitáshoz szükséges erőhatást (nyomás különbség) a "szívástól" veszi el.

    Komment


      #17
      ptm004 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
      Igen emiatt lehetne esetleg a forgattyús házra tenni a két sonka közé a membrant és a karbit menetiránnyal szemben. Az egy furatot gyakorlatilag letakarni.
      Lsd hasonloan Trabi vezérlőtárcsa.
      Most forgótárcsát vagy membrán vezérlést akarsz?
      A membránnál úgy alakítják ki a szívó csatornát, hogy a szívó "ütem" végén, a beáramló gázok tehetetlensége okán, direkt a hengerbe tölti a keveréket.

      Komment


        #18
        No akkor egy erősen tubingolt Jawa.
        Jawa V4 - YouTube
        Kár, hogy a kislány szoknyája alá nem lehet belátni.
        sepy és St.Z.350 kedvelte ezt.

        Komment


          #19
          Click image for larger version

Name:	800px-Jawa_350_V4_GP.jpg
Views:	1
Size:	149.9 KB
ID:	139267 Itt van a "nudista" változata. Az 1967-es AM részletesen bemutatta a szintén V4-es CZ-4t -vel együtt. Ilyen motoron halt meg Bill Ivy 1969-ben .
          Utoljára szerkesztve a következő által: St.Z.350; 2014 febr. 06, 20:09.

          Komment


            #20
            Ha én jól hallom ill. látom a füstöt a videón ott egy kétütemű szerepel.
            Utoljára szerkesztve a következő által: Gyula-bá; 2014 febr. 06, 20:25.

            Komment


              #21
              Igen,a Jawa az 2t volt.

              Komment


                #22
                Itt és itt lehet egy kicsit kukkolni.
                Utoljára szerkesztve a következő által: supermax; 2014 febr. 06, 20:42.
                zsíráf, sepy és St.Z.350 kedvelte ezt.

                Komment


                  #23
                  Csak egy lyukat kell ütni az oldalán :Click image for larger version

Name:	fényképek 098.jpg
Views:	1
Size:	203.1 KB
ID:	139269
                  sepy és wsievers kedvelte ezt.

                  Komment


                    #24
                    A második linken lévő rajzon jól látszik, hogy tulajdon képen nem is V4 hanem két soros kéthengeres úgynevezett U-ban összeépítve, egy kis V-s "beütéssel" Ilyen "két-oldalról forgótárcsával etetett" kéthengerest használt az Mz is a verseny gépein.

                    Komment


                      #25
                      Már gondolkoztam azon, hogy kilukasztom a Jawa blokkot, de közben bezárták a gyárat ...
                      (azt amelyikben dolgoztam )
                      kavycka kedvelte ezt.

                      Komment


                        #26
                        Forgótárcsásra akartad alakítani?

                        Komment


                          #27
                          Igen, de én úgy gondoltam, figyelembe véve a 634 által "kínált" lehetőséget, hogy középről fogom "etetni" mint a Trabantnál.
                          Utoljára szerkesztve a következő által: Gyula-bá; 2014 febr. 06, 21:45.

                          Komment


                            #28
                            Érdekes lett volna,milyen változást vártál?

                            Komment


                              #29
                              Elsősorban egy még nyomatékosabb, rugalmasabb motort.
                              Sajnos a 638-at megelőző típusok (350) az "elcsavart" dugattyúk, felömlök miatt csak nagyon korlátozottan módosíthatók.
                              Sajna ahhoz már sem pénzem sem idegrendszerem nincs, hogy egy (638-as blokk esetén) a "tapasztalt szakemberek" állandóan azt magyarázzák, hogy mit és miért nem lehet megcsinálni. A cégnél ilyen gond nem volt, mert ha jött a "szöveg" akkor annak ellenére, hogy nem vagyok sem képzett esztergályos sem marós, csak annyit kellett mondani "akkor állj félre a géptől, majd megcsinálom én".
                              sepy és dkari kedvelte ezt.

                              Komment


                                #30
                                Valóban nem sok lehetőség volt növelni a teljesítményüket.Nekem megfelelő a 638-as ,csak kicsit kellett igazítani az áramlásba belógó részeken.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X