Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Szívómembrán Jawa 350/638

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #46
    Gyula-bá eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Ezt már „kitalálták” a '30- as években (DKW-a háború után Mz), nem vált be ...
    AZért ez így nem igaz . Ahol megjelent ,és nem történt egyéb műszaki hiba , mindenkit megvertek vele .

    wsievers eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Az átömlésnél a növelt elősűrítési nyomás egyszerűen áthajtja a kompressziós téren a keveréket.
    Minden 2T versenmotornak ez a lényege , --és nem a hibája--valami módon kizavarni a füstöt a hengerből ,így biztosítva a teljes töltöttséget még akkor is ha gazdaságtalan módon megy vele egy kis friss anyag is .

    ..persze csak szerintem , nem biztos hogy így van A feledésbe merülését inkább a jobb anyagok és technológiák megszületése okozta . Mivel "normál "módon lehetett elérni azonos erőt , kevesebb alkatrésszel .halgassátok a hangját :http://www.youtube.com/watch?v=wfJB9Nx0sxU
    Utoljára szerkesztve a következő által: joker; 2014 febr. 07, 13:35.
    sepy és St.Z.350 kedvelte ezt.

    Komment


      #47
      Mindegyik motornál vezérelve van a kipufogás,csak az ikerdugattyús motornál asszimetrikus a vezérlés. A többi l"lényeges" dolgot joker leírta.
      Utoljára szerkesztve a következő által: St.Z.350; 2014 febr. 07, 13:37.

      Komment


        #48
        Minden 2T versenymotornak ez a lényege
        De ennek a mértéke nem mindegy, nem igaz? Kompresszorral itt nem kevés megy veszendőbe. Továbbá, nincs hova feltölteni, mert nincs zárt tér. Az ikerdugattyúsnál pedig van.
        Mindegyik motornál vezérelve van a kipufogás,csak az ikerdugattyús motornál asszimetrikus a vezérlés.
        Igen, csak az ikerdugattyúsnál el van különítve a kipufogógáz a friss keveréktől.
        "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
        "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

        Komment


          #49
          Ezek a DKW-k versenyzésre készültek,a győzelem volt a fontos,a gazdaságos fogyasztás nem volt szempont.
          sepy kedvelte ezt.

          Komment


            #50
            Kedves Olvtársak!

            Kezdünk távolodni az eszmecsere kiindulópontjától.Ha így folytatjuk sikerül feltalálnunk a meleg vizet.
            sepy, wsievers és 2 további látogató kedvelte ezt.

            Komment


              #51
              St.Z.350 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
              .Ha így folytatjuk sikerül feltalálnunk a meleg vizet.
              Tényleg igaz --ezért tanálocsom azt mindenkinek :" a krumplileves az legyen krumplileves " , a JAWA igazából nem egy tuningolásra született konstrukció . Egy nagyonjó kis utcai motor ( minden típusa az volt ) de ha valaki neki áll reszelni , azt csak a reszelsés öröméért tegye ,mert göröngyös az út és valószinü hogy csak egy körséta kerekedik belőle .Ha egy jó ,gyors , régi , szép 2t akar valaki akkor van a japán vonal , de van kissé feledett olasz lehetőség is : Die Benelli 250 2C, von Zweitakt-Fred ajánlom mindenkinek --ráadásul vizszintes a blokk osztósíkja !http://www.caferacerclub.org/t19570p...en-125-classic
              Utoljára szerkesztve a következő által: joker; 2014 febr. 07, 15:32.
              St.Z.350, mátéapu és 4 további látogató kedvelte ezt.

              Komment


                #52
                a JAWA igazából nem egy tuningolásra született konstrukció
                Valószínűleg ezért nincs(nem is volt) 634 vagy 638 blokkos gyári versenymotor.
                sepy kedvelte ezt.
                "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                Komment


                  #53
                  Ha meghallgatjátok annak a 4 hengeres Jawának a hangját és nézitek a ford. mérőt 4000 alatt csak köhög. Nem lenne vele jó utcán motorozni, az mikor él a mieink max. fordulaton vannak. És ami még lényeges mi évekig, de legalább egy szezont szeretnénk motorozni blokk széthúzás nélkül.Annál ez elképzelhetetlen az anyagi háttérről nem is beszélve! Megmutatták,hogy Ők is tudnak igaz annak már vajmi kevés köze van a Jawához!!
                  St.Z.350 kedvelte ezt.

                  Komment


                    #54
                    wsievers eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                    Valószínűleg ezért nincs(nem is volt) 634 vagy 638 blokkos gyári versenymotor.
                    A 638-ból még el tudnám képzelni, ha nem is egy mai szintű verseny gépet de egy jól tuningolt utcait.
                    Valahogy így:
                    - megnövelt (kb 56 mm) furat, esetleg vizes hengerek)
                    - megnövelt sűrítési arány
                    - "kinyitott ablakok"
                    - betét gyűrűvel csökkentett forgattyús ház holt tér, esetleg könnyített főtengely
                    - két porlasztó, rezgő szeleppel
                    - rezo
                    De ez már egy másik motor ...
                    wsievers, St.Z.350 és sepy kedvelte ezt.

                    Komment


                      #55
                      Ez teljesen jó felállás lenne, talán annyit mindenképpen vizesnek kellene lennie. Esetlegesen Nikasilos / lehet,hogy nem így írják/ henger a tartósság érdekében de ez tényleg egy másik motor!!Sok pénz és sok idő és esetleges élvezet!!
                      St.Z.350 kedvelte ezt.

                      Komment


                        #56
                        Gyula-bá eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                        A 638-ból még el tudnám képzelni, ha nem is egy mai szintű verseny gépet de egy jól tuningolt utcait.
                        Valahogy így:
                        - megnövelt (kb 56 mm) furat, esetleg vizes hengerek)
                        - megnövelt sűrítési arány
                        - "kinyitott ablakok"
                        - betét gyűrűvel csökkentett forgattyús ház holt tér, esetleg könnyített főtengely
                        - két porlasztó, rezgő szeleppel
                        - rezo
                        De ez már egy másik motor ...

                        Ezeket megcsinálja Kend és kész a Yamaha Rd
                        kavycka, Che és CZsolti kedvelte ezt.

                        Komment


                          #57
                          dkari eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                          Yamaha Rd
                          ...bocs inkább csak JAWAHA .....haahaha
                          zsíráf, kavycka és 6 további látogató kedvelte ezt.

                          Komment


                            #58
                            dkari eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                            Ezeket megcsinálja Kend és kész a Yamaha Rd
                            Sajna attól még nem lenne Yamaha, a minőség egy kicsit más ...
                            Che kedvelte ezt.

                            Komment


                              #59
                              joker eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                              ...bocs inkább csak JAWAHA .....haahaha
                              Esetleg Jawasaki?
                              sepy és joker kedvelte ezt.

                              Komment


                                #60
                                Azért itt vannak az apró bizonyítékok-- a ferdeszemüek csak-csak ide kacsingattak amikor bele csaptak a lecsóba --ugye a P20-t nem is kell említeni !

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X