Nem túl régen méltattuk autóinkat / Suzukit- Opel Agilát.. / és bebizonyosodott a technika is hallgatózik! Jól mondják a sok dícséret is ártalmas. Én is így jártam tegnap előtt reggel úgy megvetette a kerekeit az Agila mint a csökönyös szamár egy kereszteződésbe, hogy sehova- tova. Semmi előzetest nem tapasztaltam megált és nem lehetett lelket lehelni bele nem bőffentett egy felet sem. Haza húzva kerestem az okot olyan volt a jelenség mintha nem lenne nafta bár a tankba volt. Keresgéltem- kotorásztam és böngésztem a netet igaz volt ki azt mondta az Agila is Suzuki hát nem. Annál tettek egy ablakot, hogy hozzá férjél a benzin pumpához az Opelnél / Agila 2005/ ez elmaradt. Benzin pumpa a tankban nem kívül- benne. Tank le emelő nélkül kis bakkon csodálatos élmény a tervezőjét emlegetve az jutott eszembe csinálhatna magának kis..sót!. Nekem ebben az egésznapos ramaty időben ez dobta fel a hangulatom de kész és újból pöfög. Mindezt csak azért írtam ha valakinek hasonló baja lesz mire számítson. Ha van ideje és pénze / műhelyben anyaggal + md. nincs messze a 70-hez./ Jó mondják egy nyugdíjasnak van ideje valóban ilyen gyönyörű időben van pedig várom hátha meglepnek az idősebb hölgyek nyara még egy kis motoros idővel bennünket.
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Az ártalmas dícséret!
Collapse
X
-
Legalább a tankon egy,az ürítést szolgáló leeresztő csavar,vagy akármi lenne,de újabban már az sincs,pedig egy meghibásodásnál,vagy nagyjavításnál,vagy akár az utolsó útnál,a bontóban elengedhetetlen lenne.Ilyen esetekben szoktam gondolni,esetleg mondani,hogy a tervezőjét lábbal előre vissza kellene dugni a "tojócsövön",a kloákába a gyártulajdonosokkal együtt.
Gondolom üzemanyag szivattyú volt a gond,mert ezeknél az ipari hulladékoknál,vagy pénzért vásárolt bonyodalmaknál, gyakran előforduló probléma és orvoslásuk az út mellett szinte lehetetlen,-jöhet az autómentő jó olcsón.
Üdvözlettel:Chesinter és Lemezjáték kedvelte ezt.
- 2 likes
Komment
-
Tudom nem vigasztal de a Suzuki Wagonnál sincs ablak, sőt még az ignisnél sem. A tankot ezeknél is le kell kapni.heeegany és RedBull477 kedvelte ezt."Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.
- 2 likes
Komment
-
Benzin pumpa a tankban nem kívül- benne.
- 3 likes
Komment
-
Biztos nem keményednek meg a csövek 8-10 év alatt, és biztos jól tömítenek 2-300e km után is.Everything is better when you decide you don't care.
Komment
-
és mi van akkor ha én öt év alatt teljesítem a 300 ezret.
- - - Updated - - -
A kereskedő által optimalizáltat sem válogatják be. Egyébként érdekes, hogy ez az óra tekergetés miért lehet még mindig, és mi lesz az az indok, ami miatt várhatóan nem lehet majd a jövőben. Kicsit olyan mint Al Capone és az adócsalás esete.Everything is better when you decide you don't care.
Komment
-
Azért bevett szokás még mindig az óratekerés, mert a piac ezt igényli. Senki (99,99%) nem vesz meg olyan autót, aminek az órája 300+e km-t mutat.
Igazából arról van szó, hogy az OBD már most is tartalmaz egy csomó olyan adatot, amit nem lehet kitörölni vagy módosítani nyom nélkül. A futott km nem tartozik ide, mert a gyártók kézzel-lábbal tiltakoznak, ha ez felmerül. Most viszont úgy érzem sikerülni fog ezt keresztülverni rajtuk a tüzelőanyag fogyasztás monitorozása címmel - összes befecskendezett tüzelőanyag / összes megtett út. Csak akkor lehet érvényes adatunk erről, ha nem lehet tekergetni az órát.Everything is better when you decide you don't care.
- 2 likes
Komment
Komment