Közlemény

Collapse
No announcement yet.

T5+motorkuli

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    T5+motorkuli

    Üdv Pannoniasok.
    Tanacsot szeretnek kerni a tapasztaltabb veteranosoktol.Lehetosegem lenne(reszben teljesitve)T5os panonniat +hozza valo motor kulit ossze rakni.A t5 ot mar az enyem.Tulajos papirjaival egyutt.Van hozza motor kuli is rendszammal ,forgalmival ami a t5 hoz van vizsgaztatva.Merjek e adni 200ezret a kuliert?Illetve meg kene saccolni a felujitas koltseget es az eladasi kesz allapotot.Mivel sajnos szponzort kell bevonnom az ujja epiteshez.
    Köszöm....

    #2
    Ha van fölösleges 200Ezred, s a kuli jobban boldogít..akkor vedd meg. A felújítása pedig tól-tólig ahogy látom..
    Cooper341 és mátéapu kedvelte ezt.

    Komment


      #3
      Cooper341 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
      Üdv Pannoniasok.
      Tanacsot szeretnek kerni a tapasztaltabb veteranosoktol.Lehetosegem lenne(reszben teljesitve)T5os panonniat +hozza valo motor kulit ossze rakni.A t5 ot mar az enyem.Tulajos papirjaival egyutt.Van hozza motor kuli is rendszammal ,forgalmival ami a t5 hoz van vizsgaztatva.Merjek e adni 200ezret a kuliert?Illetve meg kene saccolni a felujitas koltseget es az eladasi kesz allapotot.Mivel sajnos szponzort kell bevonnom az ujja epiteshez.
      Köszöm....
      Erre egy válsz van!(lánykérésnél is)

      Ha felmerül az a kérdés"hogy"....... akkor:már nem szabad belevágni!!!!!!!

      Mikor az embernek az első pillanattól kezdve nem pozitív a véleménye a megszerzésről:akkor nem szabad folytatni i!!!!!
      Cooper341, emu és joker kedvelte ezt.
      "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

      Komment


        #4
        Kösz a vàlaszokat.Sajna az arakat nem en szabom.Ez egy lehetoseg lenne,de bizonytalan vagyok benne.Sokallom az arat.Ezert kertem tanacsot.
        Atti69 kedvelte ezt.

        Komment


          #5
          Üdv.A fém alkatreszeket amik feluleti rozsdanal melyebbek at szoktak rezezni az egeszet?kormanyra gondolok elso sorban.Utanna krom?

          Komment


            #6
            Attól függ,mennyivel mélyebbek. Kevés helyen rezeznek a króm alá. Ha T5-ről van szó,akkor nagyobb börzéken be tudod cserélni krómozottra kis toldással.
            zahi, emu és 2 további látogató kedvelte ezt.

            Komment


              #7
              Udv ismét.Kromozast ki hol csinaltatja es mennyiert?koszi

              Komment


                #8
                Esetenként oszthatnád bővebben az infot... néha egy fénykép is nagy segítség.. Persze így is van válasz,de érdemben kevesebb. Egy ismerősöm Csehekhez viszi,ott jó drága.. Én Táborfalvára,Kecskemétre hordom olcsóbban. Az ár attól függ mit akarsz krómoztatni,s annak mik a csiszolási költségei,stb.
                Cooper341 és Che kedvelte ezt.

                Komment


                  #9
                  Kedves Cooper!

                  A krómozással kapcsolatosan már nagyon sok írás született a fórumon,nem jó lenne ezeket még egyszer leírni,ezért azt javasolnám neked,hogy nézd át a fórum régebbi vonatkozó bejegyzéseit!Most,hogy a fórum szerkezete egy kissé megváltozott a motorcserével,nem tudom pontosan,hogy hol lehet megtalálni ezeket az írásokat,de gondos keresés után minden bizonnyal megtalálhatóak.

                  A motorkuliról:

                  A fórumtagok legtöbbje,biztosan kiátkoz ezért a véleményemért és nagy valószínűleg nem nyerek majd bebocsájtást a paradicsomba,de valahogy kikívánkozik belőlem ez a vélemény,ezért leírom.A szemnek förtelmesebb látványt nem tudok elképzelni,mint ezt a kulinak titulált Magyar gyártmányú szörnyeteget,ugyanígy vagyok valahogy a sokak által imádott Pannónia TLB-vel is.Azt sem tudom megérteni,hogy mi a franc kerül 200 000.-Ft-ba ezeken a szörnyetegeken,még lepukkant állapotban is.Azt meg végképp nem tudom elképzelni,milyen élvezetet lehet találni a motorozásban egy ilyen koloncot vontatva magam után.

                  Azt megértem,hogy a nosztalgia kapcsán és valamilyen fafejűségből,vagy elhivatottságból a Magyar gyártmányok iránt,valaki aki éppen megörökölt,vagy valamilyen padlásról lementett egy kidobásra ítélt darabot,próbálja azt megőrizni,vagy felújítani,de egy ilyenért kiadni 200 000.-et,-hát nem értem.

                  Azokban az időkben amikor ezeket gyártották,még keveseknek volt autója és gondolom valamilyen szükség szülte,hiánypótlóként került gyártásra,hogy a túrázók szállítási gondjain segítsen,mintául ott volt a Csehszlovák Pav,ha jól emlékszem 40,ami azért formailag sokkal mutatósabb,de ugyancsak egy kolonc.

                  Az akkori nyugati világban nem nagyon lehetett ilyen utánfutó megoldásokkal találkozni,illetve nem gyakran,legfeljebb a II,Vh.-s Zündappok és BMW-k után valamilyen formában,leginkább két keréken,mint egy utánfutó.

                  Kérek minden olvasót ne nehezteljetek rám a véleményem miatt,de nálam ez jön le,sértegetni senkit nem volt szándékomban!

                  Üdvözlettel:Che

                  Komment


                    #10
                    Szép a zsiráf,meg teccik is.. de otthonra nem kéne..

                    Komment


                      #11
                      Üdv Cooper 341!
                      Természetesen az említett Kuli ára a T5 árához képest nagynak tűnhet,azonban érdemes figyelembe venni azt a tényt,hogy Motorkuli egyre ritkábban kerül elő,főleg rendezett okmányokkal.
                      Mivel saját rendszámmal és forgalmi engedéllyel rendelkező,önálló jármű,így a későbbiekben külön értékesíthető.
                      Véleményem szerint érdemes megvenni. A felújítás költsége a jelenlegi állapottól,az elvégzett munka és a felhasznált anyagok minőségétől függ,így annak a meghatározása nem lehetséges ilyen formában.

                      Komment


                        #12
                        Che eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                        Az akkori nyugati világban nem nagyon lehetett ilyen utánfutó megoldásokkal találkozni,illetve nem gyakran,legfeljebb a II,Vh.-s Zündappok és BMW-k után valamilyen formában,leginkább két keréken,mint egy utánfutó.
                        Vespa után láttam már, ás se nem PAV se nem KULI nem volt- Kevésbé terjedt el mert kevésbé volt elérhetetlen az autó, és mert a használtautó nem volt drágább mint az új.

                        Komment


                          #13

                          Találtam egy nagyon könnyen megvalósítható,többcélú motorkerékpár utánfutót,hogy a hatóság mit szólna a látványra,azt nem lehet előre megjósolni,de azért vannak még bátor emberek a földön.

                          Üdvözlettel:Che

                          Komment


                            #14
                            Che eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                            Találtam egy nagyon könnyen megvalósítható,többcélú motorkerékpár utánfutót,hogy a hatóság mit szólna a látványra,azt nem lehet előre megjósolni,de azért vannak még bátor emberek a földön.

                            Üdvözlettel:Che
                            Vajon milyen úton lehetne rendszámoztatni egy furikot?

                            Komment


                              #15
                              Szervusztok!

                              Azért,hogy érdemben is tegyek valamit a motorkerékpár utánfutók használóiért egy pár korabeli kép a pille gépkönyvből,és egy korabeli adattábla,bár ez már a Motorkulié.

                              Üdvözlettel:Che

                              Komment

                              Ugrás az oldal tetejére
                              Working...
                              X