Közlemény

Collapse
No announcement yet.

T5+motorkuli

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #46
    Nem nagyon értek hozzá, de az első Indianok nem csepp tankosak voltak. Később meg már biztos hogy nem használtak szíj hajtást.
    Szóval valami itt nincs rendben.
    (na meg attól hogy egy indián fej van rajta még nem biztos hogy a motor is Indián. Esélyesebb szerintem hogy valami épített gép...)

    Komment


      #47
      üdv szakik.szakmai kérdés.érdekelne hogy a 65ös t5 ben hogy volt a fötengelyen a csapágy,szimering elrendezés.Amit csinálok már kokányban volt össze rakva.Egy érdekes dolgot megfigyeltem.A kuolung oldalon a zéger gyürü bemarás mélyebben van mint a másik t5 blokkomon.Variálták ezt is anno?Méretek és db szám is érdekelne.....köszi

      Komment


        #48
        Cooper341 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
        szakmai kérdés.érdekelne hogy a 65ös t5 ben hogy volt a fötengelyen a csapágy,szimering elrendezés.Amit csinálok már kokányban volt össze rakva.
        Én 63-ig követtem, de nem hiszem, hogy utána változott volna.

        A kuplung felől a 2 golyóscsapágy között van az alu pogácsa szimering ház, és a szimering a főtengely (forgattyúsház) felől zár. (Az Mz-nél pont fordítva, ott a sebváltó olaj felől zár...)

        Az, hogy merre kell állniai ennek a szimeringnek hasonló "hitvita", mint a Gulliverben, hogy a tojást a hegyes vége, vagy a lapos vége felől kell feltörni...

        Ezt a vitát többen úgy oldottuk fel, hogy az említett alu szimeringtartót (ami egyben távtartó is) végig esztergáltattuk és így belefér 2 szimering , a belső zár a forgattyúsház felé, a külső pedig a motorolaj felől...Nélam így van, és már teljesített pár száz km-t probléma nélkül...

        Ja, és ha szimering, akkor csakis Viton, az nagyon bírja a gyűrődést!...Elég macerás szétszedni a blokkot, és minden szereléssel kicsit kivasaljuk azt a drága jó csapágyfészket, utána meg lehet káromkodni, ha elforog már a külső gyűrű...

        Komment


          #49
          igen nekem is 2 szimering volt eredetileg benne,de ugy rakták össze hogy a zéger már nem fért be.ezért uszoban volt a fötengely.Mivel a gyujts felö sincs,volt zéger.Én is jonak tartom a dupla szimeringet.Majd addig mérek ,faragok amig jo nem lesz...a méret.köszi

          Komment


            #50
            Elméletileg a simmering "rugós " oldala a főtengely felé néz . Szerintem oldalanként ,egy kétajkú szimmering is megteszi .... Az SKF VITON szimeringe valóban nagyon príma áru ! Sajnos én egy picit félek tőle , mégpedig azért , mert a gyárilag nem túl kemény tengelyt , félő hogy menthetetlenül megkoptatja , ennek kiküszöbölése érdekében nem véletlenül találta ki a gyártó a simmeringhez javallott, javító vállas perselyt a kopott tengelyekhez ... Egyébként meg az ezeréves ,ratyi szar, fémházas , egyajkú , gyári simmeringel jó pár gép fut még ma is ... hát akkor egy modernebb, kétajkú , esetleg anyagában szilikon bázisú darabbal is működö képes lehet . Való igaz ... a blokkot a szimmering miatt elég rosszul esik szétszedni .

            Komment


              #51
              jelentem a blokk összehuzva..2szimeringgel és baba lett.

              Komment


                #52
                Sziasztok.A kuplung kiemelok koze mekkora csapagygolyo megy?Ugyanis az elozo szerelo kihagyta...

                Komment


                  #53
                  Mint a pálca átmérő.........................

                  Komment


                    #54
                    Koszi a segitseget..lehet hülye kérdés,de 1 van benne csak?
                    Utoljára szerkesztve a következő által: Cooper341; 2017 dec. 05, 20:15.

                    Komment


                      #55
                      Sziasztok.Felhaborito ami a facebook adok veszek csoportokban zajlik.Most lattam egy p10es blokkot ,kuplung es dugo nelkul 25ezer aron Hol el ez az az ember kerdem en?

                      Komment


                        #56
                        Cooper341 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                        lehet hülye kérdés,de 1 van benne csak?
                        1
                        "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                        Komment


                          #57
                          Kedves Cooper!

                          Nem tudom miért,de én nem háborodom fel,legfeljebb azt mondanám az árra,hogy nekem sok,ha egyáltalán szükségem lenne arra a blokkra.Sok eladó úgy van vele,hogy próbálkozik a lehető legtöbbet elkérni,ami még elkérhető az árúért,de az is meglehet,ha tennél egy vételi ajánlatot a feléért oda is adná.Az eladó és a vevő között minden esetben kibékíthetetlen ellentét van,ami teljességgel érthető és ez mindig így lesz.

                          Ami engem inkább zavarni szokott az,az amikor az árúról feltesznek egy képez,ahol az alkatrész mocskosan hever a szabad ég alatt fűben,építési törmelékben,vagy olyan minőségű a kép,hogy ki sem lehet nézni belőle az eladás tárgyát képező árú minőségét,tehát látszik a képekből hogy az eladó szemszögéből az árú egy értéktelen lebecsült valami és ennek dacára aranyárat kér érte.Úgy vagyok vele,ha szeretnék valamit eladni,akkor azt minimum megtakarítva kínáljam eladásra,hogy a vevő ki tudja nézni belőle mi is az valójában és ezt elvárom másoktól is.

                          Az árakkal úgy vagyok,ha látok valamit,megkérdezem magamtól,"-szükségem van e nekem erre egyáltalán",azután legtöbb esetben lebeszélem magam róla és megnyugszom.Sajnos régebben hajlamos voltam az észnélküli gyűjtögetésre és ennek meg is van a gyümölcse,aki járt már nálam az bizonyítani is tudja.

                          A hozzászólásomat nem a Te bosszantásodnak szántam,-csak úgy kijött,de nincs benne sértő szándék.

                          Üdvözlettel:Che

                          Komment


                            #58
                            Cooper341 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                            Sziasztok.Felhaborito ami a facebook adok veszek csoportokban zajlik.Most lattam egy p10es blokkot ,kuplung es dugo nelkul 25ezer aron Hol el ez az az ember kerdem en?
                            Nekem is soknak tűnik. Ha kopott benne minden (főtengely, sebváltó fogaskerekek, sebváltó mechanizmus) akkor szerintem sem ér annyit. Ha valami csoda folytán ezek jók, akkor viszont érhet ennyit. (Na meg hát ez eladási ár, és azért legtöbbször lehet alkudni...)

                            Komment


                              #59
                              belölem is csak kijött mert fel volt b..a egy fa bakra dzsuvásan azon mod,ha meg meg merem jegyezni csak az a válasz hogy le lehet pattani.taknyos kölyök hozzám képest pedig nem vagyok még én sem öreg...semmi sértöt nem irtál CHE,szorol szora igazat adok benne amit irtál.köszönöm a hozzászolásotokat...

                              Komment


                                #60
                                Azért még mindig ki lehet fogni komplett blokkot 15 körül. Szóval egy hiányosért az baromi sok...

                                Annó amikor P10-es teleszkópot kerestem vettem egy kívülről jónak látszót. Persze a belseje nagyon szarul nézett ki. Aztán ráakadtam egy hirdetésre, vastagon olajsáros, dzsuvás, nem túl jó képekkel.
                                Aztán írtam az eladónak, hogy melyik részére vagyok kíváncsi, mit kell szétszedni ahhoz hogy azt lássam(szimeringtartót csavarja le és úgy fényképezze). Mert ha azt megcsinálj akkor kifizetek érte annyit amennyiért hirdeti, ha nem akkor meg kb fele ár mert lehet hogy semmit sem ér...
                                Korrektül válaszolt, közölte hogy nem szedi szét, szóval elküldte ócsóér. És a motoromba végül annak a belseje került.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X