Közlemény

Collapse
No announcement yet.

T5+motorkuli

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #76
    Ha elakadsz,kérdezz. Próbálok fotóval segíteni.

    Komment


      #77
      Elakadtam.A fektamasz rogzito lemezkeje bepattintos vagy zegergyuru fogja be?

      Komment


        #78
        Meg egy.A p12es fotengely kulombozik a tobbitol?Modositottak valamit rajta?

        Komment


          #79
          Vannak nálam sokkal nagyobb tudásúak,nem akarlak félrevezetni bizonytalan infókkal. A főtengely csereszabatos,lényegi eltérés a hajtókar csapágyazása és öntési formája.

          Komment


            #80
            Uhhh akkor nehez dolgom lesz.Szet kell szednem a plusz blokkot hogy lassam milyen kell.de koszi

            Komment


              #81
              Kerdes ismetA fektamasz rugos biztositojat ossze kell utni a kis acel rogzito lemezkevel?Gondolom mert zeger nem igazan fer el a csap vegen..

              Komment


                #82
                Cooper341 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                A fektamasz rugos biztositojat ossze kell utni a kis acel rogzito lemezkevel?Gondolom mert zeger nem igazan fer el a csap vegen..
                Gondolom a H-jelű hátsókerékagy kitámasztójára gondolsz,ott egy csuszkás kulcslyukablakos lemezke biztosít nyomórugóval !?????

                Kicsit alaposabb leírás,vagy fotó kellene így érdekesebb,mert akármi is lehet????!
                "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                Komment


                  #83
                  Igy van.Belöl meg ossze fogja egy lemezke.Azt cdak ra kell pattintani?

                  Komment


                    #84
                    Cooper341 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                    Azt cdak ra kell pattintani?
                    Igen .
                    "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                    Komment


                      #85
                      Az izzokat probalta mar valaki ledesre cserelni?

                      Komment


                        #86
                        Cooper341 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                        Az izzokat probalta mar valaki ledesre cserelni?
                        Gondolom a kérdéseid a pannóniára vonatkoznak.helyzetjelzőként,féklámpaként igen mert az akkus(egyenáram)egyéb helyre egyenirányítani kell az áramot.
                        "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                        Komment


                          #87
                          Én már gyakorlatban is kipróbáltam. H 4-es ben gyártanak 30/ 30W -os ledes bilux égőt igaz én nem 6v-on próbáltam. Egy olyan átalakítással mit mostanság Heeegany is csinál egy Pannonia lámpa fejbe vagy még jobb szerintem egy TZ-be tekintélyt kérően világít. Távfény kb. 6-700 m. Biztos hozzá járul, hogy az én lámpámban eltalált lett a fókusz pont. Egy tanács nem szabad megvenni a leg olcsóbbat. A fiam rendelt / párban van /drágábból mindkettőnk motorjában ez van vett az autóba az olcsóbból és 1 hónapot bírt. A fényerejük áramfelvételük miatt is ez a jövő. Nem véletlen az új járművekben ez jelenti jelenleg az extrát motor esetén pedig a biztonságot növeli mert nappal is feltűnik a fénye és nem kell 100W amitől megvakulhat a foncsor és nincs jobb fénye. Van már ki látta a motorom világítását és talán véleményezik is kis közösségünkben. Az indexet még nem sikerült ledesítenem mert nem fér el a búrában ami van. A nagy fogyasztókat érdemes hisz a generátorok kapacitása is véges különösen egy hosszabb úton.

                          Komment


                            #88
                            sepy eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                            Én már gyakorlatban is kipróbáltam. H 4-es ben gyártanak 30/ 30W -os ledes bilux égőt igaz én nem 6v-on próbáltam. Egy olyan átalakítással mit mostanság Heeegany is csinál egy Pannonia lámpa fejbe vagy még jobb szerintem egy TZ-be tekintélyt kérően világít. Távfény kb. 6-700 m. Biztos hozzá járul, hogy az én lámpámban eltalált lett a fókusz pont. Egy tanács nem szabad megvenni a leg olcsóbbat. A fiam rendelt / párban van /drágábból mindkettőnk motorjában ez van vett az autóba az olcsóbból és 1 hónapot bírt. A fényerejük áramfelvételük miatt is ez a jövő. Nem véletlen az új járművekben ez jelenti jelenleg az extrát motor esetén pedig a biztonságot növeli mert nappal is feltűnik a fénye és nem kell 100W amitől megvakulhat a foncsor és nincs jobb fénye. Van már ki látta a motorom világítását és talán véleményezik is kis közösségünkben. Az indexet még nem sikerült ledesítenem mert nem fér el a búrában ami van. A nagy fogyasztókat érdemes hisz a generátorok kapacitása is véges különösen egy hosszabb úton.
                            Keszibe megvizslatom
                            De szerintem biztos ami tuti alapon beteszek egy 100W-osat is az oldaldobozba (nehogymá a Guzzi jobban világítson mit a Pannónia )
                            Lada foncsor meg remélem hogy bírja. (de alapból szerintem úgyis csak 65/65-ös lesz benne. +2 LED-es kiegészítő lámpa a bukócsövön. Természetesen E jeles cucc.)

                            Komment


                              #89
                              heeegany eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                              Természetesen E jeles cucc.)
                              Ja !
                              "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                              Komment


                                #90
                                Majd csinálunk egy fényvető próbát Kesziben. Lehet az E betűs is a most érvényben lévő Kressz előírásai szerint csak a rendőr jóindulatán múlik pedig mennyivel jobban észlelhetőek vagyunk. Műszakin sem mehet át egyenlőre de, hogy miért???. Olyan ez mint a pót féklámpa azt is le kellett vennem a Ladáról mígnem a behozott autókon mindegyiken az volt és rá eszméltek miért is van. A jobbacska motorokon már általános lassan a led és nincs új túra motor kiegészítő lámpa nélkül! No látjátok még itt sincs egyenjogúság hiába E betűs amit felraktál az ok: Nem gyári !! és akkor maradjunk helyben és ne fejlődjünk?? kérdezhetnénk az illetékesektől. Meg kell halnia még egy pár motorosnak sajnos, hogy rájöjjenek a törvény alkotóink a mostani forgalmi viszonyokban szükséges lenne.
                                Utoljára szerkesztve a következő által: sepy; 2018 jan. 25, 11:56.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X