Basszus, ez tényleg egy diszperzites vödör teteje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Típustisztaság, eredetiség
Collapse
X
-
Sziasztok! Régen nem voltam itt, (máshol sem egyéb okok miatt) de érdekeseket irtok!
És kiváncsi lennék a vélemyényetekre! Én elköteleztem magam, hogy azon a motoron szeretnék tovább motorozni, amin 25 évvel ez előtt mint "nagymotoron" elkezdtem, egy TLF de Luxe-n. Felujítattam, (nem restauráltattam!) krómozva rajta minden (fékdobok, motor deklik stb) Bézs szín, most bukócsöveket gyártatok hozzá, és táskatartókat, hogy a fiammal(CBF1000) együtt motorozgassak belföldön. Nagy baj, vagy szentségtörés, hogy nem fekete, nem rozsdafoltos, hanem csilli-villi, mert nekem így tetszik? És adjatok már tanácsot, a hátsó rúgós tagot szeretném ha puhábban rúgózna...most gyári. Lehet bele tenni másik rúgót, ami méretben jó, (mégha az alsó krómos rúgócsészét el is hagyjuk) és vajpuhán rúgózik a motor?
Komment
-
Én a naptár kapcsán már írtam egyszer hogy szerintem itt a nagy többség saját magának többnyire egyéni ízlés szerint újítja szépíti a motorját autóját. Innentől kezdve miért lenne baj ha másképp néz ki a motor mint a gyári állapot. Amikor a gyárból kijöttek a nagy részük (Pannónia) fekete volt és szép fényes krómos nem rozsdás, de most az hogy neked más színben tetszik szerintem az még egyáltalán nem szentségtörés. A diehard restaurátorok szerintem nem feltétlen a mi köreinkben mozognak, de ha mégis szerintem a gépek szépségét még attól elismerik ők is ha nem is gyárira vannak hozva a gépek.
A fentiekkel természetesen nem feltétlen fog velem mindenki egyet érteni, ez az én véleményem másnak természetesen más a véleménye. Amúgy ha már a gyárihoz közeli restaurálásról beszélünk van pár magát restuarátornak nevező, aki olyan fényes csilli-villi motorokat készítenek hogy csak na! Nos ahogy képeket nézegettem régen azért azok az alumínium vagy spiáter alkatrészek azért nem ragyogtak ám ennyire mint a "Salamon töke", ahogy mostanában oly divatos újítani a gépeket. Természetesen tisztelet az e téren önmérsékletet tanúsító restaurátoroknak, meg mindenkinek aki egyébként időt pénzt nem sajnálva a múlt darabjait szépíti, menti meg a jövő számára a tőle telhető legjobb módon!
üdv, Odin
szerk.: már megint elkanyarodtam a témától elnézést kérekUtoljára szerkesztve a következő által: OdinHEM; 2012 jún. 26, 16:33.
- 5 likes
Komment
-
ApaE
-
OdinHEM eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintésede most az hogy neked más színben tetszik szerintem az még egyáltalán nem szentségtörés.
- 1 like
Komment
-
TLF65 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseKöszönöm, rózsaszin nem lett!
(és szerintem egész jól néz ki ebben a bézs színben! )
Komment
-
Megjegyzés: a Pannonia váznyaktábla témából áthoztam ide ezt a szálat [ApaE]
* * *
lehet ...... igen igazad van , De a szervek ha akarnak bármibe bele kötnek .........
söt 1973 t/5 Ot vizsga 2012 09 hó ....... és az latolgata a vizsga biztos ,hogy miért nincs rajta INDEX ........ remélem érted .... SÖT még TOVÁBB megyek Pannoniába
2012 10 20-23 oldtimer show a Legg szebb legg eredetibb motornak kiáltoták ki ezt a motort
Koránt sem fikázok de meg is örökitetem SZÉGYEN AZ EGÉSZ .............
KIVÁNCSI vagyok mi NEM oda valo ........ észre e veszitek ....... talán enyi szerintem ez váz tábla semmi ehhez ,főleg ,hogy a leg .leg Bezeg az én Royal enfildem
- 1 like
Komment
-
taschner eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseKIVÁNCSI vagyok mi NEM oda valo ... észre e veszitek ...
Szerk.
Tüzetes vizsgálás után nyugodt szemmel. Hengerfej nem rá való, kipuff hollanderek szintén nem rá valók a krómozott oldalkocsi felfogatás sem az igazi, meg ha évjáratot nézünk akkor inkáb Szentesi féle oldalasnak kéne rajta lenni.Utoljára szerkesztve a következő által: OdinHEM; 2012 dec. 01, 17:34.
Komment
-
A nagyközönségnek csillogó csoda kell.Egy kopott tipustiszta gépet nem néznének meg,csak a fertőzöttek,aki kiállitja nem a motorhoz ért hanem a látványhoz az viszont be kell vallanom szép.
Az átlag embernek az is elég ha nem téveszti össze a jawat a pancsival ezt nekünk kell megtenni."Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.
- 3 likes
Komment
-
Igen a nagy közönség csak a csilogást nézi !
nos a leg szebb .......... szép volt tetszet aszine nagyon el volt találva eredeti ?
a duda taiwan
a gyertya pipa 300 ft -os akármi / nem eredeti hungaris feliratu /
a váltokar fém volt és nem alu
a karbi a tl -en gyárilag nem ez volt
a müanyag kötözök ?
az összes csavar ez idö tájt 14 kulcs nyilásnak feletmeg / itt az összes 13 -as és vasedényben kapható /
a+ kromozásról ne beszéljünk mert az a szépségért van
nem sorolom , 40 percet áltam a csepel standon
csak arra reagálok mi kell egy OT vizsgára ........ 90% eredetiség ?, NAGYON SZÉP VOLT EZ A FOGAT tényleg PROFI munka de kis apró dolgokra oda kéne figyelni !
az oldalkocsi ? bármilyen lehetet hisz gyári oldalkocsis motort egy db sem gyártott a csepel müvek
külön veték a keravillba .
Arra akartam fel hivni a figyelmet ,hogy egy 70 % ban sem eredeti motor egy kiálitás leg-leg je és OT rendszám van rajta !
Akkor miért akadunk ki egy aluminium táblán ami ehez semmi !
a leg jobbakat mindenkinek üdv Tasi
- 3 likes
Komment
-
taschner eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseaz oldalkocsi ? bármilyen lehetet hisz gyári oldalkocsis motort egy db sem gyártott a csepel müvek
külön veték a keravillba
Komment
Komment