Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Típustisztaság, eredetiség

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #16
    Basszus, ez tényleg egy diszperzites vödör teteje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Komment


      #17
      Sziasztok! Régen nem voltam itt, (máshol sem egyéb okok miatt) de érdekeseket irtok!
      És kiváncsi lennék a vélemyényetekre! Én elköteleztem magam, hogy azon a motoron szeretnék tovább motorozni, amin 25 évvel ez előtt mint "nagymotoron" elkezdtem, egy TLF de Luxe-n. Felujítattam, (nem restauráltattam!) krómozva rajta minden (fékdobok, motor deklik stb) Bézs szín, most bukócsöveket gyártatok hozzá, és táskatartókat, hogy a fiammal(CBF1000) együtt motorozgassak belföldön. Nagy baj, vagy szentségtörés, hogy nem fekete, nem rozsdafoltos, hanem csilli-villi, mert nekem így tetszik? És adjatok már tanácsot, a hátsó rúgós tagot szeretném ha puhábban rúgózna...most gyári. Lehet bele tenni másik rúgót, ami méretben jó, (mégha az alsó krómos rúgócsészét el is hagyjuk) és vajpuhán rúgózik a motor?

      Komment


        #18
        Én a naptár kapcsán már írtam egyszer hogy szerintem itt a nagy többség saját magának többnyire egyéni ízlés szerint újítja szépíti a motorját autóját. Innentől kezdve miért lenne baj ha másképp néz ki a motor mint a gyári állapot. Amikor a gyárból kijöttek a nagy részük (Pannónia) fekete volt és szép fényes krómos nem rozsdás, de most az hogy neked más színben tetszik szerintem az még egyáltalán nem szentségtörés. A diehard restaurátorok szerintem nem feltétlen a mi köreinkben mozognak, de ha mégis szerintem a gépek szépségét még attól elismerik ők is ha nem is gyárira vannak hozva a gépek.
        A fentiekkel természetesen nem feltétlen fog velem mindenki egyet érteni, ez az én véleményem másnak természetesen más a véleménye. Amúgy ha már a gyárihoz közeli restaurálásról beszélünk van pár magát restuarátornak nevező, aki olyan fényes csilli-villi motorokat készítenek hogy csak na! Nos ahogy képeket nézegettem régen azért azok az alumínium vagy spiáter alkatrészek azért nem ragyogtak ám ennyire mint a "Salamon töke", ahogy mostanában oly divatos újítani a gépeket. Természetesen tisztelet az e téren önmérsékletet tanúsító restaurátoroknak, meg mindenkinek aki egyébként időt pénzt nem sajnálva a múlt darabjait szépíti, menti meg a jövő számára a tőle telhető legjobb módon!

        üdv, Odin

        szerk.: már megint elkanyarodtam a témától elnézést kérek
        Utoljára szerkesztve a következő által: OdinHEM; 2012 jún. 26, 16:33.

        Komment


          #19

          Komment


            #20
            OdinHEM eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
            de most az hogy neked más színben tetszik szerintem az még egyáltalán nem szentségtörés.
            azért rózsaszín ne legyen!

            Komment


              #21
              Köszönöm, rózsaszin nem lett!

              Komment


                #22
                TLF65 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                Köszönöm, rózsaszin nem lett!
                amúgy meg az a lényeg, hogy Neked tetszen, akinek meg nem, az ne nézzen rá, és magának csináljon olyat, amilyet szeretne!
                (és szerintem egész jól néz ki ebben a bézs színben! )

                Komment


                  #23
                  Ha már a színezés mint eredetiség. Én se vagyok ellene ha más a színe. "Egyik ismerősöm a fekete p20-ra mondja gyász motor, jobb a piros".
                  Talán azon lehet töprengeni hogy kell a metál fényezés a motorra. Mert sokak azzal csinálják a feketét is.

                  Komment


                    #24
                    Megjegyzés: a Pannonia váznyaktábla témából áthoztam ide ezt a szálat [ApaE]

                    * * *

                    lehet ...... igen igazad van , De a szervek ha akarnak bármibe bele kötnek .........

                    söt 1973 t/5 Ot vizsga 2012 09 hó ....... és az latolgata a vizsga biztos ,hogy miért nincs rajta INDEX ........ remélem érted .... SÖT még TOVÁBB megyek Pannoniába

                    2012 10 20-23 oldtimer show a Legg szebb legg eredetibb motornak kiáltoták ki ezt a motort

                    Koránt sem fikázok de meg is örökitetem SZÉGYEN AZ EGÉSZ .............

                    KIVÁNCSI vagyok mi NEM oda valo ........ észre e veszitek ....... talán enyi szerintem ez váz tábla semmi ehhez ,főleg ,hogy a leg .leg Bezeg az én Royal enfildem
                    Attached Files
                    Utoljára szerkesztve a következő által: ApaE; 2012 dec. 01, 22:35. Oka: megjegyzés

                    Komment


                      #25
                      .....hát a motor .....




                      bocsánat ! bocsánat ! bocsánat ------csak vicc volt ,de hát magas labda...

                      aki félre érti az direkt teszi

                      Komment


                        #26
                        taschner eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                        KIVÁNCSI vagyok mi NEM oda valo ... észre e veszitek ...
                        Szabad a gazda, okulási szándékkal is kérdezem. Milyen oldalkocsi volt rajta? Ha esetleg a matrica ami szemet szúrna rajta volt ilyennel díszitve gyárilag is.
                        Szerk.
                        Tüzetes vizsgálás után nyugodt szemmel. Hengerfej nem rá való, kipuff hollanderek szintén nem rá valók a krómozott oldalkocsi felfogatás sem az igazi, meg ha évjáratot nézünk akkor inkáb Szentesi féle oldalasnak kéne rajta lenni.
                        Utoljára szerkesztve a következő által: OdinHEM; 2012 dec. 01, 17:34.

                        Komment


                          #27
                          Én említeném a dudát és a porlasztót... A berugókar is gyanús...

                          Komment


                            #28
                            A nagyközönségnek csillogó csoda kell.Egy kopott tipustiszta gépet nem néznének meg,csak a fertőzöttek,aki kiállitja nem a motorhoz ért hanem a látványhoz az viszont be kell vallanom szép.
                            Az átlag embernek az is elég ha nem téveszti össze a jawat a pancsival ezt nekünk kell megtenni.
                            "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                            Komment


                              #29
                              Igen a nagy közönség csak a csilogást nézi !

                              nos a leg szebb .......... szép volt tetszet aszine nagyon el volt találva eredeti ?

                              a duda taiwan
                              a gyertya pipa 300 ft -os akármi / nem eredeti hungaris feliratu /
                              a váltokar fém volt és nem alu
                              a karbi a tl -en gyárilag nem ez volt
                              a müanyag kötözök ?
                              az összes csavar ez idö tájt 14 kulcs nyilásnak feletmeg / itt az összes 13 -as és vasedényben kapható /
                              a+ kromozásról ne beszéljünk mert az a szépségért van
                              nem sorolom , 40 percet áltam a csepel standon
                              csak arra reagálok mi kell egy OT vizsgára ........ 90% eredetiség ?, NAGYON SZÉP VOLT EZ A FOGAT tényleg PROFI munka de kis apró dolgokra oda kéne figyelni !

                              az oldalkocsi ? bármilyen lehetet hisz gyári oldalkocsis motort egy db sem gyártott a csepel müvek
                              külön veték a keravillba .

                              Arra akartam fel hivni a figyelmet ,hogy egy 70 % ban sem eredeti motor egy kiálitás leg-leg je és OT rendszám van rajta !

                              Akkor miért akadunk ki egy aluminium táblán ami ehez semmi !

                              a leg jobbakat mindenkinek üdv Tasi

                              Komment


                                #30
                                taschner eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                                az oldalkocsi ? bármilyen lehetet hisz gyári oldalkocsis motort egy db sem gyártott a csepel müvek
                                külön veték a keravillba
                                Úgy írtam hogy évjárat szerint nézve. 54-56-ig ha jól tudom nem volt még Duna oldalkocsi...

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X