Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Cz márkatárs kereső

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Hát valóban tul optimista voltam. Pláne hogy eddig a gép közelébe se tudtam kerülni. Hát a generátor kissé rá volt szorulva de némi benzines áztatás megoldotta . Már csak a kuplung oldalon kell lehozni a lánckereket. Utána huzhatom is szét a blokkot. Majd még jelentkezek a fejleményekről.

    - - - Updated - - -

    Click image for larger version

Name:	20150429_163746.jpg
Views:	1
Size:	199.8 KB
ID:	144362 ez azért meglepett kissé. A lánc is károsodott még jó hogy nem szállt el eddig.

    Komment


      Nem pöttyentettem a " tetszik-re " de várjuk a tapasztalatokat most a hosszú hétvége sok mindenre megoldás lehet!

      Komment


        Laci94, ebben a blokkban nem volt olajbeöntőcsavar? Tisztára úgy néz ki, mint amikor sokáig egy helyre csöpög a víz.

        Komment


          Nem valami szép látvány. Sokáig állt a gép? Olaj nem sok lehetett benne... Nem látszik nagy problémának, de a kosáron a fogak eléggé kopottnak tűnnek.
          Kíváncsi leszek a váltóra. Az enyémhez nem kellett hozzányúlni. Talán megúszod egy kisebb alkatrész cseréjével.

          Komment


            Hát remélem hogy nem nagy a baj, hozzám már beüzemelve került a gép bár, azt tudtam hogy közel 10 évig állt de én ugy tudtam hogy garázsba és letakarva. A kosár az cserés ugyhogy abból majd vadászok vmi ujszerűbb állapotút vagy esetleg az ujonnan kapható alkatrészekkel van vkinek tapasztalata? Mert akkor lehet hogy ujat veszek bele.
            sepy kedvelte ezt.

            Komment


              Laci94, ebben a blokkban nem volt olajbeöntőcsavar?
              Csak a kondenzálódó pára. Sokat állt kint a hidegben, nem kell beáznia ahhoz, hogy ílyen legyen. A beöntőcsavar hátrébb van. Am a drótkorong lehozza, esztétikai probléma, de szét kell szedni, és kitakarítani a kuplungot.
              laci 94, sepy és 2 további látogató kedvelte ezt.
              "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
              "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

              Komment


                Csak a kondenzálódó pára.
                Sajnos így szokott lenni. Az olaj a blokk alsó felében gyűlik össze, az olajból "kiálló" alkatrészek a hőingadozás hatására a blokkon belül lecsapódó pára miatt rozsdálnak. Persze ha az állás idején havonta legalább egyszer átforgatták volna akkor nem lenne ilyen.

                Komment


                  Én gyári kuplung kosarat tudtam venni bele itthonról, ha jól emlékszem e-motorparts oldaláról. 9500 Ft körüli áron volt. Nem olcsó, de jó. Rendes anyagból készült blokktömítést is onnan sikerült szerezni. Ha tényleg nagyon kopottak a fogak érdemes cserélni.
                  laci 94 kedvelte ezt.

                  Komment


                    Én minden hónapban beindítottam és vártam míg felmelegszik és miután levettem most a balos deklit találtam a kuplung kosáron rozsda nyomokat. Szerintem az olaj is tehet róla!.Érteném ha sok év óta állna de a tavalyi szezon előtt lett rendbe rakva és mentem vele 10. 000 km-t. Érdekes módon nagyon megkoptak a kuplung tárcsa körmei.
                    laci 94 és OdinHEM kedvelte ezt.

                    Komment


                      Na sikerült széthuzni a blokkot a mai nap folyamán.Holnap megyek csapágyért és szimeringért
                      Megtaláltam a Titus által emlitett oldalon a terméket.De inkább belinkelem hogy ő is ezt vette-e mert szimplán 175ös jawanak van irva hogy biztos ez volt-e az. Hát igazából elég szépnek mondható a belseje. Ránézésre legalábbis.De mindjárt mellékelek képeket mert még első blokkom amit rendbe rakok.

                      - - - Updated - - -

                      Click image for larger version

Name:	20150503_134548.jpg
Views:	1
Size:	199.5 KB
ID:	144379Click image for larger version

Name:	20150503_140503.jpg
Views:	1
Size:	199.0 KB
ID:	144380Click image for larger version

Name:	20150503_140337.jpg
Views:	1
Size:	195.9 KB
ID:	144381Click image for larger version

Name:	20150503_140345.jpg
Views:	1
Size:	196.1 KB
ID:	144382Click image for larger version

Name:	20150503_141033.jpg
Views:	1
Size:	189.5 KB
ID:	144383Click image for larger version

Name:	20150503_140345.jpg
Views:	1
Size:	196.1 KB
ID:	144382

                      - - - Updated - - -

                      http://e-motorparts.addel.hu/43202-jawa-175/622034-jawa-175-kuplung-kosar-160022-cze

                      Komment


                        találtam a kuplung kosáron rozsda nyomokat.
                        Érdekes jelenség, nem lehet hogy ott kezdett rozsdásodni, ahol mondjuk ezelőtt 10 évvel már rozsdás volt?

                        inkább belinkelem hogy ő is ezt vette-e mert szimplán 175ös jawanak van írva hogy biztos ez volt-e az.
                        Szerintem ez volt az. 175-ös Jawa az Czetkát jelent boltos nyelven Bonyolult lenne Czetka néven feltenni kb ugyanazokat az alkatrészeket.
                        A fogaskerekeken és tengelyeken nem látszik rendellenes kopás a képekről. Talán a kapcsolómechanizmusban lesz a hiba.
                        laci 94 kedvelte ezt.

                        Komment


                          Hát rendellenes kopást nem találtam se a tengelyeken,fogaskerekeken se pedig a kapcsolómechanizmusban. A mechanizmus két egymáshoz fogatott lemeze nem tudom hogy mennyire kell szoruljon ahogy elforgatom, viszont nem kotyog az se a rugók sincsenek eltörve illetve elgyengülve benne.Még egy olyan kérdésem lenne hogy rossz állapotu csapágytól lehet-e ilyen probléma mert a blokkba lévő összes csapágyat kiszereltem és kézzel megpörgetve elég hangos és akad kivétel nélkül mind.Bár ez nem tudom mennyire lehetséges figyelembe véve hogy a tengelyek egyik vége se szabad. De még átnézem mégegyszer az egészet pár alkatrészre még ugy is várnom kell néhány napot.Click image for larger version

Name:	20150504_174319.jpg
Views:	1
Size:	193.3 KB
ID:	144392Click image for larger version

Name:	20150504_174338.jpg
Views:	1
Size:	189.7 KB
ID:	144393Click image for larger version

Name:	20150504_174939.jpg
Views:	1
Size:	193.6 KB
ID:	144394Click image for larger version

Name:	20150504_174949.jpg
Views:	1
Size:	191.1 KB
ID:	144395
                          CZsolti és sepy kedvelte ezt.

                          Komment


                            Átnézegettem mindent és hát igazából rendben találtam mindent ugyanakkor beugrott hogy miután történt ez a gubanc a váltóval onnantól a váltókar nem maradt fix helyzetbe, tehát arra gondolok hogy bár a rugók jónak tűnnek de nem az igaziak. Tehát ezeket kicserélem.

                            Komment


                              Laci 94!

                              Egyszer sem biztos, hogy a rugóval van a baj....lehet, kissé koszos volt (vagy olajsaras) a visszavezető... ha jól megtakarítod, megnézed újból, lehet, semmi baja nincs! Azonban, ha van már új rugód,akkor nem szóltam, vedd tárgytalannak.
                              laci 94 kedvelte ezt.

                              Komment


                                Megtakarotittam mindent benzinbe jól kiáztattam az összes alkatrészt és valóban volt itt-ott kosz benne. De megnézem természetesen igy is hogy jó-e. Ha minden jól megy és nem akad más dolgom estére már össze lesz rakva a gép
                                Titus, OdinHEM és Fergusson kedvelte ezt.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X