Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Cz márkatárs kereső

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Én nem ismerek senkit Nyárádon akinek motorja lenne, pláne egy kis Czetka
    Én Nyárádon csak egy lányt tudok, akinek Sport Czetkája van.
    Az biztos, hogy össze, nem beszéltetek vagy valamelyikőtök nős
    Titus, wsievers és 3 további látogató kedvelte ezt.

    Komment


      Pont fordítva, mint ahogy gondolod.
      Fenyves is ott van az IFA BK val...
      RedBull477 kedvelte ezt.
      "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
      "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

      Komment


        Az általános iskolában karbantartó, gyűjt mindenféle régiséget. Kettőből épít egy motort. Ha kész a környékbeli veterán találkozókra is kilátogatna vele, legkésőbb ott megismerhetitek.
        Az egysebességes Babetta kormányzára jó Czetka ülészárnak igaz? Itthon belepróbáltam, és neki is ezt ajánlottam. Talán így könnyebben szerez.
        Utoljára szerkesztve a következő által: Titus; 2015 jan. 06, 22:25.
        wsievers és zahi kedvelte ezt.

        Komment


          Elvileg teljesen ugyanaz.
          RedBull477 kedvelte ezt.
          "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
          "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

          Komment


            Fenyves is ott van az IFA BK val...
            Nem tudtam h ott lakik

            Babetta kormányzára jó Czetka ülészárnak igaz?
            A két zár teljesen egyforma, nyugodtan lehet párosítani őket. Ez már le lett tesztelve, és azt hiszem a kormányzárhoz is be lehet tenni, de ebben nem vagyok biztos


            Az biztos, hogy össze, nem beszéltetek vagy valamelyikőtök nős
            Nem ment még el az eszem hogy megnősüljek
            Utoljára szerkesztve a következő által: RedBull477; 2015 jan. 06, 23:36.
            Fergusson és wsievers kedvelte ezt.

            Komment


              wsievers eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
              Elvileg teljesen ugyanaz.
              RedBull477 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
              A két zár teljesen egyforma, nyugodtan lehet párosítani őket.
              Köszönöm a megerősítéseteket! Nekem is hiányzik belőle a zár, így nem volt összehasonlítási alapom. De mivel a kormányzárral kinyitni nem tudtam, gondoltam a célját ez is ellátja
              A kormányt nem zárja megfelelően, túl rövid. Vagy csak nekem van valami ott elcseszve.
              RedBull477 és CZsolti kedvelte ezt.

              Komment


                Jó napot/sziasztok. Egy kérdésem lenne a tagokhoz. A minap mentem a motorommal és menet közbe meghibásodott. Mentem egyszercsak csattant egyet a blokk majd azonnal kivágta üresbe magát a váltó leállt és azóta sebességet nem vesz valamint ha berugó helyzetbe hozom a kart nem lehet átforgatni a motort. És igazából azt szeretném kérdezni hogy mi a véleményük. Én a léptetővilla törésre gondolok? De ennek a cseréjéhez gondolom szét húzás szükséges.Előre is köszönöm. Egyébként 477-es CZ.

                Komment


                  Valószínű a léptetővilla törés, és a váltó összeakadása. Bár ez a 477-re nem jellemző. Még 1 valamit megpróbálhatsz. Ha behúzott kuplungnál át tudod forgatni a főtengelyt a berúgókarral, egyértelmű a váltóhiba.
                  laci 94 kedvelte ezt.
                  "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                  "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                  Komment


                    Megnéztem és valóban át birom forgatni. Valamint üresből betudom rakni sebességbe is már. Viszont gondolom nem véletlen akadt össze ezért nem ártana belenézni. Hogy mi is a helyzet odabent, a deklit levettem és onnan belenézve nem láttam letört darabot.

                    Komment


                      Na a motor beindult mentem is vele egy kört jelenleg tökéletesen üzemel semmi hangja nincs ami arra utalna hogy vmi nem stimmel benne, köszönöm a segítséget mégegyszer.

                      Komment


                        Én szétszedném a helyedben. Ha egyszer összeakadt, ismét megteheti sokkal rosszabb eredménnyel. Nekem hasonló esetben egy fog tört le az egyik fogaskerékről. Akár a blokkod is törhet, valami miatt összeakadhat bármikor ismét. Nekem annó hézagolási probléma volt. Az eredmény : 3. fokozat foga letört, primer tengely 2 tizedet hajlott el. A léptetővilla eltört. Megér ennyit?
                        OdinHEM és laci 94 kedvelte ezt.
                        "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                        "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                        Komment


                          Hát nem. Mihelyst lesz időm énis tervbe vettem a szétszedését és a szükséges alkatrészek cseréjét. De munka végett pár hétig még nem igazán lesz időm erre .Ha vmiben esetleg elakadok a későbbiek folyamán még fogok kérdezni.

                          - - - Updated - - -

                          Click image for larger version

Name:	PTDC0529.jpg
Views:	1
Size:	203.1 KB
ID:	144148
                          Egyébként igy néz ki a gép illetve igy került ide pár apóság már lett rajta orvosolva. De tervezem az átfényezését is a későbbiekben.

                          Komment


                            Szia Laci94!

                            Ez a motor valóban megérdemel egy alapos átnézést, és a kép alapján egy teljes generált. A villogók még ezen a típuson nem tudom, hogy széria tartozékok voltak-e, de biztosan nem ilydnek voltak. A 81-es évjáratú 350-esen is a tojásvillogók voltak rajta. Ha ragaszkodsz hozzájuk (és miért is ne?) akkor ezeket tegyed rÁ. Az újrafényezés sem lesz hátrányára.

                            Örülök, hogy régi olvasó tagból végre aktív lettél. Maradjon meg e jó szokásod.

                            Üdvözlettel: CZsolti
                            OdinHEM, laci 94 és sepy kedvelte ezt.

                            Komment


                              Üdv. Márkatárs!Látom a váz és a sárvédők szine még a régi.Gondolom a jobb világítás miatt lett cserélve a lámpafej/Etz/?-re és az elsőfék hatása így lett jobb a 2 fékkulcsos rendszerrel. Az enyémen is ez van. Ha kicsit keresgélsz megtalálod a képeket a gépemről. Az enyém sárga volt és azért lett most is az. A Tiéd pedig eredetileg piros lehetett. Nem volt villogó anno akkortájt a motorokon mikor a tükör is extra volt.Nekem is egy kisebb méretű van a gépen és a mai forgalomban szükséges! A villogó ledesítése szinte kötelező mert az 50W-tal nehéz gazdálkodni másként.Röviden ennyit légy sűrűbben közöttünk.
                              OdinHEM és laci 94 kedvelte ezt.

                              Komment


                                Köszönöm a köszöntést. Hát igen ráfér volt igy is már pár elég extrém dolog rajta. Az első lámpafej tudtommal korai 634-esé volt ahogy emlitették de nem vennék rá mérget. A villogó utólagosan lett rátéve az is 350es jawaé de jelenleg csak "esztétikai" célja volt a motoron. Ez a gép több mint 10 évig állt ugy tudom. Hát fogok járni ahogy munkám engedi sajnos a felujitását is lassitani fogja ez a tényező.De majd tudósitok a fejleményekről .
                                sepy kedvelte ezt.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X