Ha szeretnél csatlakozni hozzánk, beszélgetni, kérdezni, vagy válaszolni, üzeneteket küldeni, szavazni, akkor kérlek, szánj néhány másodpercet a regisztrációra.
Az általános iskolában karbantartó, gyűjt mindenféle régiséget. Kettőből épít egy motort. Ha kész a környékbeli veterán találkozókra is kilátogatna vele, legkésőbb ott megismerhetitek.
Az egysebességes Babetta kormányzára jó Czetka ülészárnak igaz? Itthon belepróbáltam, és neki is ezt ajánlottam. Talán így könnyebben szerez.
Utoljára szerkesztve a következő által: Titus; 2015 jan. 06, 22:25.
A két zár teljesen egyforma, nyugodtan lehet párosítani őket. Ez már le lett tesztelve, és azt hiszem a kormányzárhoz is be lehet tenni, de ebben nem vagyok biztos
Az biztos, hogy össze, nem beszéltetek vagy valamelyikőtök nős
Nem ment még el az eszem hogy megnősüljek
Utoljára szerkesztve a következő által: RedBull477; 2015 jan. 06, 23:36.
A két zár teljesen egyforma, nyugodtan lehet párosítani őket.
Köszönöm a megerősítéseteket! Nekem is hiányzik belőle a zár, így nem volt összehasonlítási alapom. De mivel a kormányzárral kinyitni nem tudtam, gondoltam a célját ez is ellátja
A kormányt nem zárja megfelelően, túl rövid. Vagy csak nekem van valami ott elcseszve.
Jó napot/sziasztok. Egy kérdésem lenne a tagokhoz. A minap mentem a motorommal és menet közbe meghibásodott. Mentem egyszercsak csattant egyet a blokk majd azonnal kivágta üresbe magát a váltó leállt és azóta sebességet nem vesz valamint ha berugó helyzetbe hozom a kart nem lehet átforgatni a motort. És igazából azt szeretném kérdezni hogy mi a véleményük. Én a léptetővilla törésre gondolok? De ennek a cseréjéhez gondolom szét húzás szükséges.Előre is köszönöm. Egyébként 477-es CZ.
Valószínű a léptetővilla törés, és a váltó összeakadása. Bár ez a 477-re nem jellemző. Még 1 valamit megpróbálhatsz. Ha behúzott kuplungnál át tudod forgatni a főtengelyt a berúgókarral, egyértelmű a váltóhiba.
Megnéztem és valóban át birom forgatni. Valamint üresből betudom rakni sebességbe is már. Viszont gondolom nem véletlen akadt össze ezért nem ártana belenézni. Hogy mi is a helyzet odabent, a deklit levettem és onnan belenézve nem láttam letört darabot.
Na a motor beindult mentem is vele egy kört jelenleg tökéletesen üzemel semmi hangja nincs ami arra utalna hogy vmi nem stimmel benne, köszönöm a segítséget mégegyszer.
Én szétszedném a helyedben. Ha egyszer összeakadt, ismét megteheti sokkal rosszabb eredménnyel. Nekem hasonló esetben egy fog tört le az egyik fogaskerékről. Akár a blokkod is törhet, valami miatt összeakadhat bármikor ismét. Nekem annó hézagolási probléma volt. Az eredmény : 3. fokozat foga letört, primer tengely 2 tizedet hajlott el. A léptetővilla eltört. Megér ennyit?
Hát nem. Mihelyst lesz időm énis tervbe vettem a szétszedését és a szükséges alkatrészek cseréjét. De munka végett pár hétig még nem igazán lesz időm erre .Ha vmiben esetleg elakadok a későbbiek folyamán még fogok kérdezni.
- - - Updated - - -
Egyébként igy néz ki a gép illetve igy került ide pár apóság már lett rajta orvosolva. De tervezem az átfényezését is a későbbiekben.
Ez a motor valóban megérdemel egy alapos átnézést, és a kép alapján egy teljes generált. A villogók még ezen a típuson nem tudom, hogy széria tartozékok voltak-e, de biztosan nem ilydnek voltak. A 81-es évjáratú 350-esen is a tojásvillogók voltak rajta. Ha ragaszkodsz hozzájuk (és miért is ne?) akkor ezeket tegyed rÁ. Az újrafényezés sem lesz hátrányára.
Örülök, hogy régi olvasó tagból végre aktív lettél. Maradjon meg e jó szokásod.
Üdv. Márkatárs!Látom a váz és a sárvédők szine még a régi.Gondolom a jobb világítás miatt lett cserélve a lámpafej/Etz/?-re és az elsőfék hatása így lett jobb a 2 fékkulcsos rendszerrel. Az enyémen is ez van. Ha kicsit keresgélsz megtalálod a képeket a gépemről. Az enyém sárga volt és azért lett most is az. A Tiéd pedig eredetileg piros lehetett. Nem volt villogó anno akkortájt a motorokon mikor a tükör is extra volt.Nekem is egy kisebb méretű van a gépen és a mai forgalomban szükséges! A villogó ledesítése szinte kötelező mert az 50W-tal nehéz gazdálkodni másként.Röviden ennyit légy sűrűbben közöttünk.
Köszönöm a köszöntést. Hát igen ráfér volt igy is már pár elég extrém dolog rajta. Az első lámpafej tudtommal korai 634-esé volt ahogy emlitették de nem vennék rá mérget. A villogó utólagosan lett rátéve az is 350es jawaé de jelenleg csak "esztétikai" célja volt a motoron. Ez a gép több mint 10 évig állt ugy tudom. Hát fogok járni ahogy munkám engedi sajnos a felujitását is lassitani fogja ez a tényező.De majd tudósitok a fejleményekről .
Komment