Ha szeretnél csatlakozni hozzánk, beszélgetni, kérdezni, vagy válaszolni, üzeneteket küldeni, szavazni, akkor kérlek, szánj néhány másodpercet a regisztrációra.
Érdeklődni szeretnék, hogy a privát üzenetet a logófeltöltésről megkaptad-e. Nem látom a profilodon, hogy módosulna, pedig tényleg szép az a logó. Bocs, hogy itt kérdem, de lehet, hogy valami gond van az üzenettovábbítással. Fergusson is jelezte, hogy nem kapott meg tőlem egy privit.
Bocs zsolti meg kaptam de mivel nem vagyok egy ügyes számítógépes a logó felrakása késik. Red Bullnak üzenem ma szétszedtem egy olajszivattyút és az a "V" gyűrű mérete helyesen4x9x3 mm. Erre mondták nekem csak 2 mm es létezik. Utána nézek .
Köszönöm Sepy Én csak a katalógusban néztem a méretet így a tévedésem ebböl ered. jövőhéten már lesz időm képeket csinálni és megmutatni hogy áll most a project. Nem felejtettem el csak a vizsgáim nagyon lefoglaltak
Igen. Ezüst Hammerite-tal. EZt előtte már egy kisebb felületen kipróbáltam. Jól állja az olajat, benzint és az ütéseket is. Két rétegben kenve elég sima, és szépen lemosható. A hengerfejet, meg a blokközép bordáit - javaslatotokra, amit ezúton is köszönök - horganyspay-vel fújtam. Szerintem egész jó lett. (Általában borzasztó kritikus vagyok magammal szemben. )
Okés Sepy, hozhatod! Valóban sikerült most elindulnom végre. Édesapámnak hála, hogy ilyen klasz műhelyt csinált nekem. Igaz, a teakályhát én tettem bele. Ezért tudok most haladni. 10 után az ember nem vágyódik más után, mint néhány rozsdás vas után.
Az állvány tényleg jól használható. Ha érdekel valakit, akkor körbefotózom. Egyébként néhány gépalkatrész hulladékból csináltam. Lehet rajta a blokkot előre, hátra dönteni. Dugattyúszereléskor direkt jó, mert a satupadra esnek a dolgok, nem a forgattyúsházba.
Az egész készülék egy tepsibe van, hogy az olaj ne folyjon széjjel. A csuklófejek lézerrel lettek vágva. Dxf-et kérésre tudok küldeni emilben. A többi sima lapovas. Bármivel helyettesíthető.
Komment