Ha szeretnél csatlakozni hozzánk, beszélgetni, kérdezni, vagy válaszolni, üzeneteket küldeni, szavazni, akkor kérlek, szánj néhány másodpercet a regisztrációra.
Jobb megoldás híján ide töltöm Sepy új motorjának fotóját. Azt ígéri, hogy nem szedi nagyon széjjel. Tehát ez a referencia kép. Innen várjuk a megújulást bemutató képeket.
Nagyon jól néz ki ez a Czetka! A külseje a kép alapján teljesen rendben van. Nem új, de patinás. Vigyáztak rá. A blokk és a fék hibáit, ha vannak könnyebb orvosolni, mint a külsőt szépíteni.
Sok hibamentes önfeledt kilométert kívánok hozzá Sepynek!
Válaszaim sorban: Jóker nem lehetett a Tiéd mert én vagyok a 3. tulaj és közeliek voltak a gazdik.A blokk még most lesz megbontva általam.Még eredeti a kuplung is.Főtengely simeringet cserélni kell ez biztos a lamellák mérés után esetleg.Fékek fel újítandók és az alkatrészek horganyzása ez biztos de mint Tudjátok szétbontás után kezdődik minden!!Nem csörög jobban mint egy Cz-nek kell.38000km-t futott aztán meglátjuk mire lesz elég a tél hisz májusban jár le a műszakija.
Grat hozzá sepy! Nagyon szép állapotú a gép! A hátsó indexeket cseréld ki, és a gumilapot szedd le az első sárvédőről, Egy kis polír a fényezésnek és a krómnak, és kész is.
De kár ,hogy már nincs meg a forgalmiban a tulajdonosok neve... akár lehetett az enyim is.
Nem is gondoltam volna, hogy használtál ilyet is. Nekem, amikor vettem az én Czetkámat, mindenki azt mondta hogy 1 hengeres 250 est(ETZ) vegyek tanulómotornak. Akkor egyből kizártam minden 1 hengerest, és 251 ccm alattit, sok választás pedig már nem volt. Jawa vagy Cz, és mivel a családban régebben 2 kis Cz is volt, így a mellett döntöttem első motornak.
Köszi énnekem 634 -esem volt de az új miután eladtam a felújított Sport Cz- met.Ez miatt is reszelt a fene egy 2 hengeresért és ha már két henger legyen a márka hűség " CZ" jöhetett számításba.Látod Tibi nem kellett az általam fel ajánlott villogó és most meg milyen jó lett,hogy van! Nincs egy 350-es jó tankod vagy az ismeretségi körben esetleg?. Csak annyira jó,hogy érdemes lenne szétvágni!.Már a Sportnál is ábrándoztam egy nagy tankról ezen meg jó is lenne.
Nem az a célom,hogy kivegyem a gépet az eredeti formájából mert azt szeretném megtartani csak két oldalról 50-50 mm-t akarok alakítani terveim szerint, persze míg nem vágom el az elképzelés változhat.Horpadás nem akadály hiszen lesz hely kijavítani és ha kész az egészet horganyoztatni akarom tehát a belseje rendbe lesz!!.
Na ezt ismerem. Semmi javítanivalót nem tervezek rajta, de a benzintank az legyen jó széles. Csak aztán nehogy kiálljon a csípőd a terpeszüléstől!
Valami ilyesmire készülsz szerintem:
Ma megtaláltam a Czetkámról készített első képeket, ehhez képest sepy te kiállítási állapotban vetted a 350-est.
De legalább olcsó volt.
Ma motoroztam vele egy 20 km-es szakaszt folyamatosan világító töltésvisszajelző lámpával. Persze lámpát nem kapcsoltam, a féklámpával is csak óvatosan. Autóvillamosságis ismerőshöz vittem, majd megnézi mi az amire én nem gondoltam, mint lendkerékmágneses gyújtású egyszerű szerkezetekhez szokott műkedvelő.
sepy, dongos78 és 3 további látogató kedvelte ezt.
Komment