Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Mz, tz vélemények

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #31
    Üdv!
    Nekem egy ES 150/1-esem van. 33-as keverék kell bele. Ez azért van mert a főtengelyen bronzpersely van nem tűgörgő? Elvileg az újabb TS 125/150-esekbe 1:40-es keverék kell, az újabbak tűgörgősek elvileg. A kérdés az lenne, hogy tehetek e az ES-embe tűgörgős főtengelyt és gyengébb keveréket. Mert ugye az olaj az nem olcsó és a kék füst is kisebb lehetne.

    Komment


      #32
      Sztrovacsek eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
      tehetek e az ES-embe tűgörgős főtengelyt és gyengébb keveréket.
      Belemegy a TS főtengely, ha erre vagy kíváncsi. Bár az olajjal én nem spórolnék, megjártam már.
      sepy és OdinHEM kedvelte ezt.
      "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
      "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

      Komment


        #33
        Köszönöm a választ. Melyik a tartósabb egyébként, a bronzpersely vagy a tűgörgő?

        Komment


          #34
          Elviekben a tűgörgő, de a bronzperselyt később fogod cserélni, mert a tűgörgőnek hamarabb lessz hangja(ami attól még teljesen jó-én legalábbis így vettem észre).
          sepy, OdinHEM és 2 további látogató kedvelte ezt.
          "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
          "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

          Komment


            #35
            Hali!
            Nekem Ts 125 és ETZ 250 volt. A TS-t csak úgy megcsináltam 2-ből egyet ( ha tudok teszek fel képet róla ), s igazán nem hajtottam csak 1-2 alkalommal, de nem volt vele semmi gondom. A forgalomban olyan érzésem volt mintha egy nagy robogóval közlekednék, kicsi, fürge motor volt. Az ETZ-t csak 1 évig hajtottam, de nagyon megvoltam elégedve vele. Két személlyel, csomagokkal is szépen elvitt mindenhová, s a fogyasztására sem lehetett panaszkodni. Most egy TS 125 és egy ES 250 van kinézve, de még a tulajjal nem sikerült megállapodnom.




            Képek az albumaim közt találhatók a motorokról!

            Komment


              #36
              sziasztok.
              tudom nem ehez a témához tartozik,de meg kérdem .
              most ugy tudom hogy 125 A1 B vizsga kel.ha van B-m
              de azt nem találtam sehol hogy ugyan ugy kell rendszám rályuk 125 ösre is?
              vagy nem kel és használhatom rendszámnélkül is?

              Komment


                #37
                fuju99 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                használhatom rendszámnélkül is
                Nem.


                fuju99 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                ugyan úgy kell rendszám rájuk 125 ösökre is
                Persze, rendszám műszaki, biztosítás szintén. Sőt vizsgáznod is kell.
                "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                Komment


                  #38
                  Sztrovacsek eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                  Melyik a tartósabb egyébként, a bronzpersely vagy a tűgörgő?
                  Elvileg a tűgörgő hamarabb csörgősödik. De az MZ-k amúgy is csörögtek, úgyhogy ez ne zavarjon nagyon. A lényeg a keveréken van. Ha szegényíteni akarod a keveréket, akkor csak tűgörgőst használhatsz.

                  Komment


                    #39
                    wsievers,
                    óóó nagyon szépen köszönöm a választ.

                    Komment


                      #40
                      Hello!

                      Jó a vasad!Nekem is volt gyerek koromba 3 db.Megbízhatóak voltak.

                      Komment


                        #41
                        mir-mur eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                        Később már beláttam hogy a piros nem annyira áll jól az ETZ nek.
                        Na időközben lefényképeztem, hogy lássatok egy gyári színt.

                        Click image for larger version

Name:	201302091059.jpg
Views:	3
Size:	205.1 KB
ID:	136899Click image for larger version

Name:	201302091060.jpg
Views:	2
Size:	197.5 KB
ID:	136900Click image for larger version

Name:	201302091061.jpg
Views:	1
Size:	205.2 KB
ID:	136901

                        Sajna az első sárvédő már festett, mert volt amikor azt gondoltam, hogy az arany a nyerő.
                        Utoljára szerkesztve a következő által: mir-mur; 2013 ápr. 01, 18:22.

                        Komment


                          #42
                          Nekem is a kék jön be!
                          Az első nagy motorom a Simson után egy TS150 volt (piros), majd egy ETZ250-re cseréltem (piros), arról ültem Suzuki GSXR-re. Ez a sportmotorosdi anno egy nyárig tartott, majd túrásabb gépek jöttek.
                          Most megint van MZ-m egy TS 250/1. Nekem ezek és az ETS-ek tetszenek leginkább. Megbízható gépek. Több generáció nőtt föl rajtuk és vált belőlük motoros! Ráadásul olyan, aki tud kezelni egy gépet úgy is, hogy nincs benne ABS, kipörgésgátló, változtatható gyújtástérkép, elektromos kütyük tömkelege! Nem akarom fikázni a mai motorokat, mert azok is tetszenek, de más az, amikor tényleg TE vezeted a vasat, és olyan gépen ülsz, aminek szinte lelke van, amit ismersz az utolsó csavarjáig, érzed minden rezdülését!

                          Az enyém gyárilag is kék volt, de a fényezéskor úgy döntöttem saját színt keverek, mert a TS kék az valami borzalmasan semmilyen!!!
                          Az albumaim között látható, de itt van pár kép:

                          Click image for larger version

Name:	100_5464.jpg
Views:	4
Size:	202.3 KB
ID:	136950Click image for larger version

Name:	Fénykép0149.jpg
Views:	2
Size:	199.5 KB
ID:	136951Click image for larger version

Name:	2013.03.24 (1).jpg
Views:	2
Size:	200.1 KB
ID:	136953

                          UI.: A Trabi nem az enyém
                          Utoljára szerkesztve a következő által: taluga; 2013 ápr. 08, 19:27.

                          Komment


                            #43
                            A közeljövőben tervezek egy 125/150-es MZ-t venni. A kérdésem az lenne, hogy a TS jobb-e bármiben, mint az ES? Bármilyen tapasztalat érdekelne, mint vezethetőség, kényelem, szerelés (gondolom abban azért nagy különbség nincs). A trophy külsőre jobban tetszik, de nem döntő, a használhatóság és vezethetőség fontosabb, abban nincs tapasztalatom.

                            Komment


                              #44
                              Anno ifjú titánként hajtottam TS 125-öt, az idén pedig egy trophyt vettem. Műszakilag nagyon hasonló színvonalon áll, mint a TS. Tapasztalataim szerint a szerelésében is kevés különbség van. A motor különlegességét adó első csőlámpa miatt azért kellett már bűnhődnöm. A kürt leszereléséhez a tankot le kell venni. Ezt azonban nem lehet oldalra, vagy felfelé kibillenteni, hátrafelé kell kihúzni. Ehhez azonban az ülést le kell szerelni. Az ülés leszereléséhez mindkét oldaldeklit le kell bontani... A másik furcsasága, hogy az első felfüggesztés (ami egyébként szintén a motor különlegességét fokozza) miatt első fékkel történő fékezéskor nem süllyed a motor eleje, hanem megemelkedik. Mindezek mellett az ES nekem jobban tetszik, mint a TS. Néhány részlete tipikusan "annyira ronda, hogy az már szép"! Pl. az órmótlan széles, testes első sárvédő, ami a viszonylag vékony első kerék fölött meredezik előre. Sokan sikítva lehánynák, többen mondták is, hogy cseréljem már le azt a ronda sárvédőt, vagy legalább szabjuk át... Isten ments! Szerintem így állat, ahogy van!

                              Komment


                                #45
                                dongos78 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                                A másik furcsasága, hogy az első felfüggesztés (ami egyébként szintén a motor különlegességét fokozza) miatt első fékkel történő fékezéskor nem süllyed a motor eleje, hanem megemelkedik.
                                Pontosan ez volt az az ok, amiért kifejlesztették. Így a kanyar előtti fékezéskor is rendelkezésre áll a teljes rugóút, és nem fog elpattogni a kerék a kanyar ívéről.

                                Szerintem Trophy-t vegyél, Az mégiscsak szebb, mint a Csúzli(én annó megbántam, hogy a Csúzlit vettem, amikor vehettem volna Trophy-t is ugyanott)
                                Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2013 jún. 07, 11:52.
                                "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                                "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X