Ha szeretnél csatlakozni hozzánk, beszélgetni, kérdezni, vagy válaszolni, üzeneteket küldeni, szavazni, akkor kérlek, szánj néhány másodpercet a regisztrációra.
Valószínű, hogy mi már azt szoktuk meg Először a munka és utána a pénz!, vagy a pénzecske . Gondolom Ti is tisztában vagytok vele munkával csak pénzecskét lehet keresni vagy még másként - ki dolgozok nincs ideje pénzt keresni.
Szevasztok! Üdv mindenkinek! Hogy mik vannak. Remélni se mertem volna, h valaha találok magyar Spitis blogot. 5-6 éve kajtatok utána és ahogy lenni szokott mikor az ember nem várná, akkor akad rá. Eddig sajnos csak amolyan "sznob" arcokkal futottam össze és ezért nem is foglalkoztatott már az ügy.
Az én problémám az, h a motorháztetőt bárhogy állítgatjuk be a lökhárító baba mögötti csavarokkal még is van vagy 8-10mm távolság a tető és az ajtó között
még is van vagy 8-10mm távolság a tető és az ajtó között
Most nincs előttem pontosan a dolog, de rémlik, hogy az enyémnél is nagyobb volt a rés. Lehet, hogy mivel az alsó sarok íven nyílik, nem akarták, hogy beleverjen a kaszniba...
Vagy az ajtód van kissé hátrább...
Utoljára szerkesztve a következő által: bazsimoci; 2015 ápr. 29, 06:41.
Az enyémnek még a te Spitidnél is nagyobb a hézag. Akkora, hogy az ujjaim beférnek L Észre vettem az is, hogy a legtöbbnél a motorháztető sarka le van gömbölyítve (ahogy a tiednél is) az enyémnél viszont nincs. Amint a saját gépemhez jutok, küldök fotókat róla.
Amúgy kíváncsi vagyok, hogy mennyi Spifire tulaj van az országban
Komment