Közlemény

Collapse
No announcement yet.

MZ márkatárs

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    dongos78 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Ha nem nézi meg az ember közelebbről, nem tűnik fel, de elég hogy én tudom, hogy nem tökéletes, és bántja a lelkem nyugalmát
    Hogy a lelked megnyugodjon: folytasd az egyre finomabb papírral úgy, ahogy fentebb megírták. Én a végső polírhoz prevent krómtisztítót használok. Rongykorong helyett kipróbáltam a rezgőcsiszolót flanelbetéttel. Ezt maradék anyagból három rétegben kell összevarrni úgy, ahogy a paplant szokás (steppelés a megfelelő szakzsargon talán )

    Ezt csíptetem a csiszolóvászon helyére és már mehet is. NAgy előnye a rezgőcsiszolónak, hogy olyan helyre is befér, ahova a rongykorong - alakjánál fogva - nem. Így még a bordaközökbe is be tudsz nyúlni a kívülről látható felület mélységéig.

    És hogy még szebben ragyogjon: finom krétaporral töröld át a krómtisztító utáni felületet. Ez magábaszívja a petróleumot és még nagyobb lesz a fénye. (A seggre esett legyeket utána össze kell söpörni ).

    Komment


      CZsolti eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
      maradék anyagból három rétegben kell összevarrni
      Ha már oly szépen működik a Csepel varrógép...




      CZsolti eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
      kipróbáltam a rezgőcsiszolót
      Milyen rezgőcsiszolóra gondolsz pontosan? Mert amire én gondolok, az nagyjából sehova nem férne be

      (A kereskedő term)

      Komment


        dongos78 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
        Milyen rezgőcsiszolóra gondolsz pontosan? Mert amire én gondolok, az nagyjából sehova nem férne be

        (A kereskedő term)
        Légy erős! Pontosan ilyen tesó gazdaságosom van. A lényeg, hogy a sarkok sok helyre odaférnek, ahova a korong nem, a bordák közé pedig a z oldalát nyomom be addig, amíg befér. Ha ez kevés, akkor csavarozok fel neki szélesebb talpat, amit teflonlemezből, rétegelt lemezből esetleg aluból, vagy amit találok készítek el. Sajnos a rongy és a csiszolóvászon is a szélén elég hamar "elrongyolódik", de addig elég nagy felületet el lehet vele készíteni.

        Komment


          Valahol azt olvastam hogy glancolás után lefújják színtelen lakkal!!!!!?
          Attached Files

          Komment


            Az mikor készen van jól néz ki de a későbbi ha süti a nap és hő éri elkezd peregni ami nagyon csúnya lesz. Én nem tenném, akkor már fóliázva szebben nézne ki én gondolatom és tapasztalatom szerint.persze ennek alkalmazása csak szűk keretek között lehetséges egy motornál!, ezt be kell látnom de pld. egy lengés csillapító alsó száron akár dekor is lehet. Marad a subick mely hosszú távon is szép.
            Utoljára szerkesztve a következő által: sepy; 2013 okt. 31, 13:31.

            Komment


              sepy eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
              ha süti a nap és hő éri elkezd peregni ami nagyon csúnya lesz.
              A második motoromon csináltam ilyesmit. Simson sárvédőt szépen lecsiszoltam fémtisztára, majd lelakkoztam. Egy ideig szép volt. Majd a lakk valóban elkezdett pattogzani, kicsit sárgult is. Szóval hosszútávú megoldásnak nem tartom túl jónak.

              Komment


                Zsolti! Az általad leírtakban a krétaport szokták helyettesíteni az általam említett Bécsi fehérrel mely küllemileg is nagyon hasonlít a kréta porra csak még finomabb örlemény. Háztartási boltban festékkén elérhető volt régen és a galvanizálók használták ebben fürdették meg a kész darabokat. Gyönyörűen néztek ki tőle.

                Komment


                  Sziasztok!
                  Ezt a Bécsi fehéret én sem ismertem, de mindig tanul köztetek az ember szerencsére!

                  Apacsáávó, neked is kalandos motorvásárlásod volt! Egyszer én is leírom majd, hogy a TS-t hogyan hoztam haza KÉT NAP alatt Fótról Leányfalura, amikor megvettem... kb. 20 km.

                  Az alumínium részeket én is políroztam (szentségtörés ide vagy oda). A lakkot én is elvetettem, de kis utómunkával szép marad.
                  Finom csiszolóvászonnal kezdtem, majd filc és rongykorong egyre finomabb polírpasztával és fúrógéppel. a végén a tükrösítő paszta után csak úgy ragyogott!
                  Egyébként innen szereztem be a cuccokat, mert közel van és olcsó: http://polirozas.lapunk.hu/?modul=shop

                  Ha mattul egy két szezon után, csak átszaladtam rajta a legfinomabb pasztával és újra ragyog.

                  Zsolti ötlete a rezgőcsiszolóval tök jó! Mit ki nem találsz...

                  Komment


                    taluga eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                    Egyébként innen szereztem be a cuccokat
                    Na akkor eladtad a lelked ! Hetente fogod kapni a szuper akciókról szóló hírleveleket.

                    Komment


                      mir-mur eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                      Na akkor eladtad a lelked ! Hetente fogod kapni a szuper akciókról szóló hírleveleket.
                      Pedig már kiírtam a monitorra alkoholos filccel, hogy nem kérek szórólapot...

                      Komment


                        Változatlan kitartással bütykölöm az ETZ-t!Most az aluminium alkatrészekkel dolgozom!Nem szeretném polírozni(meg nem is igen tudom!) szerintem kissé idegenül hatna ha egy ,,cuciálista"mocin tükrösített és agyon krómozott alkatrészek garmadája virítana!Mindannyian tudjuk miként készültek és hogy mutattak ezek a járművek!Minden esetre a randa fekete festést leszedtem róluk és ki lesz csiszolva ízlésesen!Elöttem teljesen felfoghatatlan okból minden alu részt bekentek valami elképesztően csúnya fekete festékkel!(de ez a jövőben meg fog szűnni!)Erre ha tudnátok valami eszme futtatást...........hogy fogok kinézni a többi MZ között?!!!(Nagyon megfognak verni?.....vagy csak éppen hogy?!)......képet még mindig nem tudok feltenni!........na minden jót skacok!!!!
                        Attached Files

                        Komment


                          Szevasz Gyuszi!


                          -Csak éppen-hogy.Nem az számít,hogy fog kinézni a többi MZ között,hanem neked tetszik e.Nekem,-tetszik a polír blokk,de lehet másnak nem,-az ne polírozzon.A JAWA motorokon,jól mutatnak,a polírozott alkatrészek,mert sok a króm,de ha a szerszámdobozokat,a teleszkóp porvédők,felső részeit is krómozzák,az már sok,-de lehet,hogy csak nekem.Ízlések és pofonok között,-ahogy mondják,vannak különbségek,a lényeg,hogy belül rendbe legyen a gép,a többi csak olyan,mint a szép lányon a ruha,-dekoráció,ami kiemelhet részleteket,de akár agyon is csaphatja az egészet.

                          Baráti üdvözlettel:Che

                          Komment


                            Üdv!
                            Az én TS 250/1-emen csak egy kis finom polírozás történt, nem is lehetne teljesen tükrösre dolgozni ezeket a keleti öntvényeket. Illetve csak rengeteg munkával. Ég és föld egy japán és egy NDK dekni. Viszont az első sárvédőt lecseréltem egy krómozottra, nekem az tetszett mindig Click image for larger version

Name:	976002_10201152135225120_1438497926_o.jpg
Views:	2
Size:	197.7 KB
ID:	138633

                            Komment


                              Lentus eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                              nem is lehetne teljesen tükrösre dolgozni ezeket a keleti öntvényeket.
                              Javítsatok ki ha tévedek, de gyanítom, hogy ezt anno a gyárban sem tették.

                              Komment


                                Nem, a gyárban sem políroztak. Az hogy mennyire fényesen vette át a tulaj annó az új motort lényegében azon múlt mennyi idő telt el a gyártás óta, mennyire oxidálódott az öntvény.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X