Ennyi volt feladtam vele a harcot.
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Verhovina hatoshoz minden segítséget amivel tudtok szolgálni elfogadok.
Collapse
X
-
Pedig a verhóban pont a harc a buli.Ha pöfög,de nem mindig az 100 százalékban gyújtás probléma(,feltéve,hogy jók a tömítések)tehát lötyög-e a főtengely,törött-e a megszakító bakelit.Javaslom,hogy kezd el rugdosni a család meg nézze a lendkereket,és kiabálja a füledbe,hogy hol pattan el a szikra.Mert ugye egy hibás verhó gyula bőven szikrázik ha kiveszed a gyertyát,viszont a hengerben nyomás alatt nem üt át.wsievers kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
-
Verhó 5-ös, mert pedálos, de a tankja a 6-osé. Az 5-ös tank térdvédő gumija kétszer ekkora, a tank formáját követi és egy müa-betét táblán a Moto-50 felirat olvasható latin betűkkel.
Ilyen szín nem volt 5-ösben jawa-bordóra és vöröszászló-színre emlékszem. A 6-osnak volt olyan színe, mint a lámpafejnek.
Riga 12 és 16 blokkal voltak szerelve. Kézi váltó volt a bal kormányvégen. Ha Verhóét nem találsz, akkor Komáré is jó lehet átalakítással.Utoljára szerkesztve a következő által: CZsolti; 2015 jan. 28, 15:51.
Komment
-
CZsolti eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseVerhó 5-ös, mert pedálos, de a tankja a 6-osé. Az 5-ös tank térdvédő gumija kétszer ekkora, a tank formáját követi és egy müa-betét táblán a Moto-50 felirat olvasható latin betűkkel.
Ilyen szín nem volt 5-ösben jawa-bordóra és vöröszászló-színre emlékszem. A 6-osnak volt olyan színe, mint a lámpafejnek.
Riga 12 és 16 blokkal voltak szerelve. Kézi váltó volt a bal kormányvégen. Ha Verhóét nem találsz, akkor Komáré is jó lehet átalakítással.CZsolti kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
-
Ifás eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése[ATTACH=CONFIG]23474[/ATTACH]
[ATTACH=CONFIG]23475[/ATTACH]
Felkerült a csomagtartó, hátsó lámpa és sárvédő. Elkezdtem a vezetékelését, kap két rejtett kapcsolót és egy Pannónia fény váltó kapcsolót.
Elvileg Gyulán van aki gyárt bowdeneket holnap kiderül.
Komment
Komment