Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Jawa & CZ

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Petya0 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Olvastam az egyik topic-ban, hogy a nikkeleztetés is egy alternatíva. Valakinek van tapasztalata vele? Mennyire feltűnő, hogy nem krómozva van?
    Ez teljes tévút ! A nikkelezés nem alternatíva -hanem egy másik dolog . Hogy miért nem jó (miért em tudnak ilyent jól csinálni ) nagyon jól ki lett már tárgyalva . Keress vissza kicsit .
    Egy dolgot tehetsz -ami majdnem ingyen van --keress valami régi cseh,keletnémet vagy magyar krómtisztítót dörgöld át --aztán utánna gázolajos rongyal töröld át az egészet.
    Látatlanban csak ennyi tellik .
    taluga és Che kedvelte ezt.

    Komment


      Kedves Petya0! Én figyelmedbe ajánlom a sárga flakonos Ciffet mellyel türelmes munkával csodákat alakíthatsz.
      joker kedvelte ezt.

      Komment


        sepy eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
        Kedves Petya0! Én figyelmedbe ajánlom a sárga flakonos Ciffet mellyel türelmes munkával csodákat alakíthatsz.
        ....főleg ,ha asztalos fémgyapottal kombinálod. Régebben, éveken át , 2-3 havonta , egy tekercset az az 5kg ot vett nálam a REDBARON ---------- a gyopik meg vették a csilli-villlliiii megkímélt japán mocikat .
        Titus, sepy és 2 további látogató kedvelte ezt.

        Komment


          Rendben van, akkor súrolok Ha többen is mondjátok akkor biztos van benne valami És hol tudok ilyen asztalos fémgyapotot venni? Valami asztalos boltban?

          Komment


            Petya0 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
            Valami asztalos boltban?
            Ott majd csodálkoznak rád... amihez ez kellett ez a technológia, már el is lett felejtve, kiment a divatból. Barkácsboltokban, fényezőknél még találhatsz, sőt néha háztartási boltokban is előfordul a szappanos változata, ami erre a célra ugyanolyan jó.
            A szálak mérete szerint határozzák meg 000-5-ig terjedő finomsági fokozatukat.
            Az alumíniumra is nagyon jó, ha csak selyemfényű felületet akarsz.
            Jah, és acélgyapot a tisztes neve.
            Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2013 jún. 25, 23:22.
            sepy és taluga kedvelte ezt.
            "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
            "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

            Komment


              TÉCSÓ-ban is árulják, gazdaságos szappanos párna a neve.Tényleg csodát tesz.

              Komment


                Bp . xlv . kerület Nagy Lajos király u 126 ---BARKÁCSBOLT .

                ez itt a reklám helye




                ....ja és a szappanos azért nem olyan jó.
                taluga kedvelte ezt.

                Komment


                  Azt azért tegyük hozzá, hogy a krómok eléggé rozsdásak szintet nem biztos hogy a legjobb acélgyapot is képes helyreállítani. Én láttam már eléggé rozsdás alkatrészeket amiken ez sem segített volna.
                  Petya, jó lenne egy kép, hogy pontosan milyen állapotban van, mert lehet, hogy dörzsölöd majd mint Aladdin a lámpást, csak éppen fénye nem lesz csak az acélnak.
                  Ha állagot akarsz óvni, akkor egy alapos tisztitas utan egy laza festés is elég amég szebb krómosat nem találsz, vagy nem krómoztatsz. Nem javasolom a hőálló ezüstöt, mert nem állja a benzint és olajat.
                  Pl ha megnézed a hírdetéseim között a szárat, ahhoz képest mennyire gatya a krom? Ez nem a reklám helye, nem eladni akarom, csak mint példa az állapotra.
                  Utoljára szerkesztve a következő által: ptm004; 2013 jún. 26, 10:05. Oka: bővítés

                  Komment


                    Szia Petya0!-én most szaladtam bele az 559-es izzó problémába,ami abban leledzik,hogy nem kaptam nagy szoknyával rendelkező fénszóró izzót.Szerencsére kaptam egy átalakitót amivel be lehet tenni egy sima hengeres szárral rendelkező
                    égőt.Megjegyzem,az átalakitó egy kacatos dobozból került elő,utolsó darabként./korábban valami maszek gyártott ilyet/
                    A TUNGSRAM gyárt halogénben egy olyan fényszóró izzót,amihez tartozik egy műanyag adapter gyűrű.Ez kissé körülményesen,de használható.Ha találsz olyan boltot,ahol még van régi tipusú égő,az engem is érdekelne.
                    Egyébként azt gondolom,hogy régi gépeken nem egységes az égő foglalat.Az is lehet,hogy valaki már korábban átalakitotta....

                    Komment


                      Először is köszönöm a rengeteg tippet! Képet csak hétvégén tudok esetleg feltenni. Egyébként a helyzet az hogy a tank króm betétjein csak felszíni rozsda van, az szerintem menthető. A lámpa karikája se lehet gond. Ami kérdéses az a felnik, teleszkópok szárai, illetve a dobok, amire ráadásul rá is folyt az akusav. Nem tudom mennyire tett ez be neki, mert csak letakarítottam róla, de a felületet nem igazán néztem meg. A könyökök viszont teljesen kuka. 10 centis hosszon lepergett a króm és a fém is berozsdált.
                      Ha festésre adnám a fejem akkor milyen festéket javasoltok/javasolsz?


                      Az izzóhoz nem tudom nem-e jó ami a Rigámhoz van átalakító majd megnézem. Meg az itteni motoros boltban is rá kérdezek hogy van-e kifejezett Jawa izzójuk, ha van akkor írok ide, de ez is csak szombat magasságában várható. Valahogy elő kell teremteni a Jawa-ra költendőt
                      Utoljára szerkesztve a következő által: Petya0; 2013 jún. 26, 23:25.
                      OdinHEM, sepy és 2 további látogató kedvelte ezt.

                      Komment


                        Szia!-nemrég krómoztattam a 350/360 alkatrészeit Gyömrőn a Szabó Bt.-nél.Szerintem nem túl drágák és a végeredmény is jó.Én magam vittem el az alkatrészeket,de el is lehet küldeni pl.a DT express-el.A krómozáson kivül más bevonatot is csinálnak,kiégetik a kipufogót,szépen csiszolnak,stb.Először nézd meg a honlapjukat:www.femcsiszolas-galvanizalas.hu,azután beszélj a főnökkel telefonon./szerintem jó fej és ő is motorozik.../A festést most nem én csináltam,hanem Szentmártonkátán csináltattam.Az összes festendő elemet szemcseszórva vittem,amit alapozott,festett,
                        lakkozott és csikozott.Szerintem ez is megérte,-ha kellene a cime,telefonja előkeresem,valahol meg van.A kerekekkel nem
                        lehet mit kezdeni,vagy csere,vagy fényesitgeted magad amennyire tudod.kb.11000 ft egy ráf 3000 ft a fűzés+a küllők+
                        az anyák+ekkor már a gumikat is érdemes cserélni.Szóval ezt alaposan meg kell gondolni,hogy van-e hozzá "kedved".A könyökökről beszélj a krómozóval,ő tudja mit lehet.




                        Ismét szia Petya0!-a festésről csak annyit,hogy egy-egy elem festésére jó a flakonba töltött spray is.Az 559-est én igy tettem rendbe,igaz annál nem is volt szükség a teljes festésre.A Fóti úton kevernek szint,ha viszel egy elemet szinmintának.
                        A szin kikeverés az jól sikerült,de azt tudni kell,hogy ez nem egy edzős festék,ezért kicsit sérülékenyebb.Ha alapozót is használsz /szerintem kell/,akkor ne feledkezz el a közbenső csiszolásról.A szin keverés a szemed előtt történik,tehát
                        megvárható és Te mondhatod ki,hogy a szin OK.Ez igy a legolcsóbb megoldás a festésre.
                        Utoljára szerkesztve a következő által: hármaska; 2013 jún. 27, 14:56.

                        Komment


                          Nem emlékszel az áraira a krómozásnak nagyából? Festeni a krómokat akarom, ha nincs más.

                          Komment


                            Szia!-szándékosan nem akartam árat irni,de természetesen emlékszem és le is irom:-egy kipufogó dob kb.7000-7500Ft,ami magában foglalja a kiégetést és a csiszolást is.Ehhez képest már Te is tudod kalkulálni a többit/nagyjából/.Ha jól emlékszem akkor egy kipufogó könyök olyan 3500FT.Gondolom ezekben lehet némi eltérés.Én egyébként kb.másfél motor cuccát vittem,tehát elég sokat.Vittem egyébként az aprólékot is,pl.csavarok,láncfeszitők,kerékagy fedél,stb.kadminiumozni+felpolirozták a dekniket... Kérlek ne fessed le a krómokat,később megbánnád.
                            A felnikkel kapcsolatban fenntartom a korábbi véleményemet:fényesitgetés,vagy csere.Egy fűzött,gumival szerelt kereket nem lehet lefesteni!Ha pedig a gumit leszeded,akkor sirva fogsz fakadni a borzasztó látványtól.Összességében azt tudom mondani,hogy a kipufogók és a kerekek cseréjét kb.140000 Ft alatt nem lehet megúszni,tehát érdemes ügyeskedni.




                            Még egy gondolat:-az igaz,hogy az általam javasolt házilagos festés és az újra krómozás nem 100%-os,de a motor sem lesz kitéve olyan igénybevételnek,mostoha körülményeknek,mint a korábbi "életében",tehát relativ hosszú ideig birja igy is.
                            Nyilván jobban fogsz rá vigyázni.Amint irtam az 559-est igy tettem rendbe és bizony igy is sokan megcsodálják.
                            Utoljára szerkesztve a következő által: hármaska; 2013 jún. 28, 11:10.
                            Petya0 kedvelte ezt.

                            Komment


                              Köszi! Az az igazság hogy ha már lekrómoztatom a könyököt, akkor elüt a dobtól...akkor azt is le kell, akkor viszont a kerekek lógnak nagyon ki az összképből, ha azt lekrómoztatom akkor meg már a többit is le kell. Viszont a gumikat mindenképp cserélnem kell, mert repedezettek, lukasak. A féket is fel akarom szabályoztatni úgyhogy szét lesznek fűzve terveim szerint a kerekek.

                              Komment


                                Petya0! Ha jót akarsz akkor a krómozott részeket ne fesd le!. Ez persze a felnikre esetleges mert azt le lehet szintereztetni mert avval még menthető ha olyan szintű a rozsda rajta.Krómozás előtti csiszolás lehet,hogy nagyon el vékonyítaná! A házilagos festés meg némi gyakorlás után valóban meg oldható és ez kisebb darabokra jó pl. láncvédő stb.Én is így festettem le a lámpa fejet és a láncvédőt.
                                Petya0 és supermax kedvelte ezt.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X