Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Jawa & CZ

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    634-1 350ccm, 2 cylinder, same as 633, but holder for frame CZ, used in CZ 472634-2
    same as 634-1, oil pump634-3
    same as 634-1, model for Ministry of Defence634-5
    same as 634-1, model for Soviet Union634-6
    same as 634-1, 84dB, CSSR634-7
    same as 634-1, sidecar634-8
    same as 634-1, for CZ 472.04 ( 1978 )634-9
    same as 634-1, for Austria
    Jawa Typ 634 DatenblattKompression 9,2:1
    Leistung 634-4-03 19 PS bei 5000 U/min
    634-01 22 PS bei 5000 U/min
    634-5 28 PS bei5250 U-min
    Click image for larger version

Name:	MS-4529.jpg
Views:	3
Size:	202.3 KB
ID:	137531Click image for larger version

Name:	MZ 2721.jpg
Views:	1
Size:	200.9 KB
ID:	137532Click image for larger version

Name:	UFV.jpg
Views:	1
Size:	197.7 KB
ID:	137533Nagy káosz volt itt régen a szociban a 634-nél írtak a hivatalnokok mindent mint Jókay
    Utoljára szerkesztve a következő által: kavycka; 2013 jún. 01, 23:00.
    wsievers kedvelte ezt.

    Komment


      Valóban volt zavar a cseheknél is,de a mérhető adatokkal nem hazudtak.A 634-es nél is követték a korábban bevált gyakorlatot,kisebb formai és teljesítménybeli eltérésekkel sokáig eladhatóvá tették a gyártmányaikat.
      wsievers kedvelte ezt.

      Komment


        Hát nem tudom hol volt a káosz gyárban vagy itthon de egy 83-as Jawa ba 634-8 hogy kerülhet 632 motor ha azt csak 1988 tól gyártották
        OdinHEM és wsievers kedvelte ezt.

        Komment


          Szerintem mindenhol...a BAUJAHR mióta az alvázszám helye

          A mai szállítmányozás, és a napi legó
          A 634-01:
          Click image for larger version

Name:	IMG_20130602_105832.jpg
Views:	1
Size:	187.9 KB
ID:	137544Click image for larger version

Name:	IMG_20130602_105848.jpg
Views:	1
Size:	198.1 KB
ID:	137545Click image for larger version

Name:	IMG_20130602_105901.jpg
Views:	1
Size:	188.8 KB
ID:	137546Click image for larger version

Name:	IMG_20130602_105918.jpg
Views:	1
Size:	191.2 KB
ID:	137547Click image for larger version

Name:	IMG_20130602_105926.jpg
Views:	1
Size:	193.8 KB
ID:	137548Click image for larger version

Name:	IMG_20130602_113947.jpg
Views:	1
Size:	200.3 KB
ID:	137549Click image for larger version

Name:	IMG_20130602_114001.jpg
Views:	1
Size:	200.4 KB
ID:	137550Click image for larger version

Name:	IMG_20130602_165442.jpg
Views:	1
Size:	201.0 KB
ID:	137551Click image for larger version

Name:	IMG_20130602_165538.jpg
Views:	1
Size:	203.0 KB
ID:	137552Click image for larger version

Name:	IMG_20130602_165554.jpg
Views:	1
Size:	152.7 KB
ID:	137553Click image for larger version

Name:	IMG_20130602_165609.jpg
Views:	1
Size:	146.5 KB
ID:	137554Click image for larger version

Name:	IMG_20130602_165619.jpg
Views:	1
Size:	201.6 KB
ID:	137555

          Forgalmi megvan, számok egyeznek, a bejegyzett tulaj él, motor forog, az órában 24244km, a jövő héten írjuk az adásvételit...
          Két teleszkóp és gumik, egy index, és pár csavar nincs meg, de mit várjak 30eft-ért? Viszont van hozzá 10 darab gyári Jawa megszakító, 8 új kondi, 2 új légszűrő, és az összes bowden.
          Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2013 jún. 02, 20:55.
          OdinHEM, sepy és 3 további látogató kedvelte ezt.
          "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
          "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

          Komment


            Jawa Raif Eisen! ohne Gummi! Nagyon szép motor lehet belőle. Katonai festés lesz, vagy eredeti állapot?

            Komment


              CZsolti eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
              Katonai festés lesz
              Ismersz már
              De nem...Az asszony csak úgy egyezett bele a vételbe, ha nem lesz ződ vagy fekete
              Szép gyári Jawa lesz. Így végre megint Csehszlovák túlerő van a portán. és amúgysem tudtam hova tenni a fölös 634 cuccokat, amiből kiválogattam a Cz alkatrészeket. Most már lessz helye.

              CZsolti eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
              ohne Gummi!
              Sinmotor...
              Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2013 jún. 02, 21:27.
              OdinHEM, sepy és 2 további látogató kedvelte ezt.
              "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
              "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

              Komment


                szép vas, első szériás 634-es, gratula
                wsievers kedvelte ezt.

                Komment


                  Ba701 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                  első szériás 634
                  Kösz szépen! Csodálkoztak is, hogy miért a "roncs" kell, mikor van ott még felújított 638, és Cz 485 is...A Cz nél rezgett is a léc, de azért az általam fizetett összeg 5 szörösét kellene leszurkolni.
                  Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2013 jún. 03, 01:36.
                  "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                  "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                  Komment


                    Sziasztok! Új vagyok még itt, és új vagyok a Jawa szerelés terén is Szóval lehet hogy lesz egy pár általatok ezerszer megbeszélt kérdésem, ezért előre is elnézést kérek

                    Egyből kérdeznék is: Van egy 559-esem. A nagy kérdés az, hogy milyen módon tudom kiszedni a km-órából az izzókat bevezetékelés céljából? Vagy ahhoz nem kell kiszedni? Próbáltam én húzni, csavarni, de mivel nem mozdult inkább hagytam, nem akartam eltörni.

                    Komment


                      Szia Petya, az izzó bajonett zárban van a foglalatban. Maga a foglalat "csak" be van tolva a km órába, ha nincs semmilyen mahináció, akkor ki kell tudnod huzni.
                      Welcome a Jawa-sok körében!
                      Üdv! Tamas
                      Petya0 kedvelte ezt.

                      Komment


                        Köszönöm Az első lámpába milyen izzó való? Jelenleg nincs benne semmilyen, külön Jawa-hoz valót kell vennem vagy csak sima mezei 6V-25/35W-os megy bele?
                        Utoljára szerkesztve a következő által: Petya0; 2013 jún. 24, 12:11.

                        Komment


                          Petya0 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                          csak sima mezei 6V-25/35W-os megy bele
                          Igen. De arra nagyon ügyelj, hogy a műanyag foglalatot hogy teszed vissza, mert ehhez kell egy ksi gyakorlat. Előbb az izzót bele a foglalatba, majd az egészet ráteszed a foncsorra (lámpafej) úgy, hogy a prücök stimmeljen a bevágáshoz. Utána erősen összenyomod és elforítod úgy, hogy a három kis köröm a hornyában jól kapaszkodjék. (Fejből írom, lehet, hogy csak kettő van.) Csak ügyesen!
                          wsievers és Petya0 kedvelte ezt.

                          Komment


                            Köszönöm! Akkor majd figyelek a pöckökre
                            CZsolti kedvelte ezt.

                            Komment


                              Petya0 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                              Akkor majd figyelek a pöckökre
                              A pöcök a lényeg. Ha az nincs jól a helyén, akkor semmi sem működik jól!
                              sepy, madorka és 3 további látogató kedvelte ezt.

                              Komment


                                Esetleg abban tud még valaki segíteni, hogy a krómok eléggé rozsdásak. Viszont nincs annyi pénzem hogy újra krómoztassam a darabokat. Olvastam az egyik topic-ban, hogy a nikkeleztetés is egy alternatíva. Valakinek van tapasztalata vele? Mennyire feltűnő, hogy nem krómozva van?

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X