Ha szeretnél csatlakozni hozzánk, beszélgetni, kérdezni, vagy válaszolni, üzeneteket küldeni, szavazni, akkor kérlek, szánj néhány másodpercet a regisztrációra.
Úgy már programozott előgyujtásvezérlésről beszélünk-én nem hagynám el a megszakítót semmi pénzért-a beégett megszakítót megreszelem az út mellett is, de tudod nincs kedvem az árokparton EPROM-ot programozni
Az elekktronika a fiataloké,mienk a mehanika és az útszéli szerelés,kiváncsi lennék egy elektronikus hiba utszéli javitására.
Kinek mi az egyszerű!
Ők jobban birják tolni az elektronikás gépeket.
....tévedsz ! én már inkább öreg és lusta vagyok , és tudom -tapasztalatból -hogy egy jó megszakító nélküli gyujtás az jó.
A 350 F Hondámmal 5 évig versenyeztem úgy- hogy egy babetta gyujtás +kicsi esztergálás,marás, meg ilyenek és egy nagyon ügyes fickó csinált hozzá egy fekete dobozt. Aksi nélkül , tolásra indult , 11 000 nél volt a vége , és soha nem romlott el , nem köhögött , egyszerüen tette a dolgát
OdinHEM, kvaga és 2 további látogató kedvelte ezt.
Jó én is láttam elektronikus gyujtással csodákat,el kell ismernem.
Viszont ha megálna vele a motorom,nem tudnék mit kezdeni vele.Ha a gujtótekercsem égne le,az első rozsdakupacból kiszednék egy gyujtótrafót a világitótekercsről vezérelve és folytatnám megkezdett utamat.De az is lehet hamarabb találnék segitő márkatársat.
Persze ez egy eldönthetetlen - kinek a pap , kinek a misebor kérdés . De azt elfelejtettem mondani , (ami talán érdekesebb ) hogy a 1 fordulattól -11000 ig , ceruzabél vastag , azonos erősségü szikra , jelentős teljesítmény növekedést eredményezett
Mivel rövidesen várható a házhoz egy 634-es is, engem is érdekelne egy ilyen...
Amúgy nekünk tervben volt egy olyan alaplap készítése is, ahol bowdennel lehetett volna állítani az előgyujtást a cad rajz még megvan róla valamelik cdmen.
Nekem alapvetően az a bajom a gyári lemezzel, hogy túl kicsi az átmérője. Úgy szeretném átszerkeszteni, hogy az eredeti fészekben forogjon, de a külseje a dinamóéval legyen azonos. Akkor már lehet akár tengelyszög alapján is állítani, ami jóval pontosabban kivitelezhető, és indikátoróra sem kell hozzá feltétlenül. Ha ez így összejönne, akkor megpróbálnám rászerkeszteni a Trabi megszakítót. Abból van néhány tartalékom a régi időkből. Annak - tapasztalatom szerint - erősebb a rugója, mint a JAWA-é. Mivel kisebb, így berezegni sem tud - lévén műanyag bevonatú az egész kalapács.
Egyenlőre a tervszakaszban van a dolog.
A lézervágást ettől függetlenül meg tudjuk beszélni.
Szia,
esetleg, ha belevágsz vmi javításba, jó szívvel segítek, több köbméter 360 alkatrészem van...
én sokat használom a 360-ast, nekem nagyon szépen fut, igaz, nem volt ez mindig így, korábban nagyon makacs volt, de aztán, amikor sikerült optimalizálni az értékeket, úgy jár, mint egy Schaffhausen...
Köszönöm a felajánlást. Alkalomadtán biztos lesznek kérdéseim. Egyenlőre még nem vágtam bele, csak készítem a fűrészt.
Szép a JAWA-d. Különösen a hátsó kerék oldalburkolat. Nagyon egyedi és ötletes.
Köszi,
szépen kapkodja a lábát... a szíve is nagyon egészségesen, zörejmentesen ketyeg, szóval klassz dolog vele motorozgatni...
egyébként ez a lemez gyári tartozékként megvásárolható volt egykor, igaz, itthon kevésbé elterjedt, inkább a gyártó országban jellemző. a szoknyafogó mellett még a térvédő illetve a luxus kivitelhez "alapból" járó henger-porlasztó lemezegyüttes (esetleg szélvédő, utánfutó, oldalkocsi) tette teljessé a panelkát...
ez a lemez gyári tartozékként megvásárolható volt egykor
Az ilyen megjegyzésekből látom be igazán, hogy mennyire hasznos ez a fórum. Ilyen infókat ekkora mennyiségben sehol sem lehet találni. Bevallom őszintén, azt hittem, hogy egy szépen átalakított Schwalbe hátsó burkolattal van dolgom. Elnézést a tudatlanságomért. ...
van itt akkor még képes infó az említett lemezáruból...
ezek civil, sima polgári felhasználók számára készültek,
létezett katonai szekció is, azok a szerelvények jellemzően
honvédelmi specifikációk...
Meg tudnátok nekem mondani, hogy a Jawa 559-es kormánycsapágyához milyen átmérőjű golyót vegyek?!
Próbáltam innen onnan megtudni, de sehol sem találtam róla infót.
Köszönöm.
Meg tudnátok nekem mondani, hogy a Jawa 559-es kormánycsapágyához milyen átmérőjű golyót vegyek?!
Próbáltam innen onnan megtudni, de sehol sem találtam róla infót.
Köszönöm.
én hármast vásároltam (vagy ahhoz közelít, talán 3,5-ös volt, és 19 db/futópálya)
persze a csapágycsészéket is cseréltem, illetve políroztam hozzá
Komment