......és ahhoz már dukál valami elektronikus , megszakító nélküli.....
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Jawa & CZ
Collapse
X
-
Úgy már programozott előgyujtásvezérlésről beszélünk-én nem hagynám el a megszakítót semmi pénzért-a beégett megszakítót megreszelem az út mellett is, de tudod nincs kedvem az árokparton EPROM-ot programozni"When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
"Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"
- 3 likes
Komment
-
Az elekktronika a fiataloké,mienk a mehanika és az útszéli szerelés,kiváncsi lennék egy elektronikus hiba utszéli javitására.
Kinek mi az egyszerű!
Ők jobban birják tolni az elektronikás gépeket."Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.
- 3 likes
Komment
-
....tévedsz ! én már inkább öreg és lusta vagyok , és tudom -tapasztalatból -hogy egy jó megszakító nélküli gyujtás az jó.
A 350 F Hondámmal 5 évig versenyeztem úgy- hogy egy babetta gyujtás +kicsi esztergálás,marás, meg ilyenek és egy nagyon ügyes fickó csinált hozzá egy fekete dobozt. Aksi nélkül , tolásra indult , 11 000 nél volt a vége , és soha nem romlott el , nem köhögött , egyszerüen tette a dolgát
- 4 likes
Komment
-
Jó én is láttam elektronikus gyujtással csodákat,el kell ismernem.
Viszont ha megálna vele a motorom,nem tudnék mit kezdeni vele.Ha a gujtótekercsem égne le,az első rozsdakupacból kiszednék egy gyujtótrafót a világitótekercsről vezérelve és folytatnám megkezdett utamat.De az is lehet hamarabb találnék segitő márkatársat.joker kedvelte ezt."Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.
- 1 like
Komment
-
wsievers eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseMivel rövidesen várható a házhoz egy 634-es is, engem is érdekelne egy ilyen...
Amúgy nekünk tervben volt egy olyan alaplap készítése is, ahol bowdennel lehetett volna állítani az előgyujtást a cad rajz még megvan róla valamelik cdmen.
Egyenlőre a tervszakaszban van a dolog.
A lézervágást ettől függetlenül meg tudjuk beszélni.
Komment
-
Szia,
esetleg, ha belevágsz vmi javításba, jó szívvel segítek, több köbméter 360 alkatrészem van...
én sokat használom a 360-ast, nekem nagyon szépen fut, igaz, nem volt ez mindig így, korábban nagyon makacs volt, de aztán, amikor sikerült optimalizálni az értékeket, úgy jár, mint egy Schaffhausen...CZsolti kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
-
Zénó eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseha belevágsz vmi javításba, jó szívvel segítek
Szép a JAWA-d. Különösen a hátsó kerék oldalburkolat. Nagyon egyedi és ötletes.
Komment
-
Köszi,
szépen kapkodja a lábát... a szíve is nagyon egészségesen, zörejmentesen ketyeg, szóval klassz dolog vele motorozgatni...
egyébként ez a lemez gyári tartozékként megvásárolható volt egykor, igaz, itthon kevésbé elterjedt, inkább a gyártó országban jellemző. a szoknyafogó mellett még a térvédő illetve a luxus kivitelhez "alapból" járó henger-porlasztó lemezegyüttes (esetleg szélvédő, utánfutó, oldalkocsi) tette teljessé a panelkát...
Komment
-
Zénó eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseez a lemez gyári tartozékként megvásárolható volt egykorzsíráf kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
-
karrier94 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseSziasztok!
Meg tudnátok nekem mondani, hogy a Jawa 559-es kormánycsapágyához milyen átmérőjű golyót vegyek?!
Próbáltam innen onnan megtudni, de sehol sem találtam róla infót.
Köszönöm.
persze a csapágycsészéket is cseréltem, illetve políroztam hozzá
Komment
Komment