Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Jawa & CZ

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #91
    ......és ahhoz már dukál valami elektronikus , megszakító nélküli.....

    Komment


      #92
      Úgy már programozott előgyujtásvezérlésről beszélünk-én nem hagynám el a megszakítót semmi pénzért-a beégett megszakítót megreszelem az út mellett is, de tudod nincs kedvem az árokparton EPROM-ot programozni
      OdinHEM, CZsolti és mátéapu kedvelte ezt.
      "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
      "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

      Komment


        #93
        Az elekktronika a fiataloké,mienk a mehanika és az útszéli szerelés,kiváncsi lennék egy elektronikus hiba utszéli javitására.
        Kinek mi az egyszerű!
        Ők jobban birják tolni az elektronikás gépeket.
        sepy, OdinHEM és joker kedvelte ezt.
        "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

        Komment


          #94
          ....tévedsz ! én már inkább öreg és lusta vagyok , és tudom -tapasztalatból -hogy egy jó megszakító nélküli gyujtás az jó.
          A 350 F Hondámmal 5 évig versenyeztem úgy- hogy egy babetta gyujtás +kicsi esztergálás,marás, meg ilyenek és egy nagyon ügyes fickó csinált hozzá egy fekete dobozt. Aksi nélkül , tolásra indult , 11 000 nél volt a vége , és soha nem romlott el , nem köhögött , egyszerüen tette a dolgát
          OdinHEM, kvaga és 2 további látogató kedvelte ezt.

          Komment


            #95
            Jó én is láttam elektronikus gyujtással csodákat,el kell ismernem.
            Viszont ha megálna vele a motorom,nem tudnék mit kezdeni vele.Ha a gujtótekercsem égne le,az első rozsdakupacból kiszednék egy gyujtótrafót a világitótekercsről vezérelve és folytatnám megkezdett utamat.De az is lehet hamarabb találnék segitő márkatársat.
            joker kedvelte ezt.
            "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

            Komment


              #96
              Persze ez egy eldönthetetlen - kinek a pap , kinek a misebor kérdés . De azt elfelejtettem mondani , (ami talán érdekesebb ) hogy a 1 fordulattól -11000 ig , ceruzabél vastag , azonos erősségü szikra , jelentős teljesítmény növekedést eredményezett
              OdinHEM, zsíráf és 2 további látogató kedvelte ezt.

              Komment


                #97
                wsievers eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                Mivel rövidesen várható a házhoz egy 634-es is, engem is érdekelne egy ilyen...
                Amúgy nekünk tervben volt egy olyan alaplap készítése is, ahol bowdennel lehetett volna állítani az előgyujtást a cad rajz még megvan róla valamelik cdmen.
                Nekem alapvetően az a bajom a gyári lemezzel, hogy túl kicsi az átmérője. Úgy szeretném átszerkeszteni, hogy az eredeti fészekben forogjon, de a külseje a dinamóéval legyen azonos. Akkor már lehet akár tengelyszög alapján is állítani, ami jóval pontosabban kivitelezhető, és indikátoróra sem kell hozzá feltétlenül. Ha ez így összejönne, akkor megpróbálnám rászerkeszteni a Trabi megszakítót. Abból van néhány tartalékom a régi időkből. Annak - tapasztalatom szerint - erősebb a rugója, mint a JAWA-é. Mivel kisebb, így berezegni sem tud - lévén műanyag bevonatú az egész kalapács.

                Egyenlőre a tervszakaszban van a dolog.

                A lézervágást ettől függetlenül meg tudjuk beszélni.

                Komment


                  #98
                  Szia,
                  esetleg, ha belevágsz vmi javításba, jó szívvel segítek, több köbméter 360 alkatrészem van...
                  én sokat használom a 360-ast, nekem nagyon szépen fut, igaz, nem volt ez mindig így, korábban nagyon makacs volt, de aztán, amikor sikerült optimalizálni az értékeket, úgy jár, mint egy Schaffhausen...Click image for larger version

Name:	IM000449.jpg
Views:	1
Size:	188.1 KB
ID:	134050Click image for larger version

Name:	IM000449a.jpg
Views:	1
Size:	189.6 KB
ID:	134051
                  CZsolti kedvelte ezt.

                  Komment


                    #99
                    Zénó eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                    ha belevágsz vmi javításba, jó szívvel segítek
                    Köszönöm a felajánlást. Alkalomadtán biztos lesznek kérdéseim. Egyenlőre még nem vágtam bele, csak készítem a fűrészt.
                    Szép a JAWA-d. Különösen a hátsó kerék oldalburkolat. Nagyon egyedi és ötletes.

                    Komment


                      Köszi,
                      szépen kapkodja a lábát... a szíve is nagyon egészségesen, zörejmentesen ketyeg, szóval klassz dolog vele motorozgatni...
                      egyébként ez a lemez gyári tartozékként megvásárolható volt egykor, igaz, itthon kevésbé elterjedt, inkább a gyártó országban jellemző. a szoknyafogó mellett még a térvédő illetve a luxus kivitelhez "alapból" járó henger-porlasztó lemezegyüttes (esetleg szélvédő, utánfutó, oldalkocsi) tette teljessé a panelkát...

                      Komment


                        Zénó eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                        ez a lemez gyári tartozékként megvásárolható volt egykor
                        Az ilyen megjegyzésekből látom be igazán, hogy mennyire hasznos ez a fórum. Ilyen infókat ekkora mennyiségben sehol sem lehet találni. Bevallom őszintén, azt hittem, hogy egy szépen átalakított Schwalbe hátsó burkolattal van dolgom. Elnézést a tudatlanságomért. ...
                        zsíráf kedvelte ezt.

                        Komment


                          van itt akkor még képes infó az említett lemezáruból...
                          ezek civil, sima polgári felhasználók számára készültek,
                          létezett katonai szekció is, azok a szerelvények jellemzően
                          honvédelmi specifikációk...Click image for larger version

Name:	11987465.jpg
Views:	1
Size:	39.2 KB
ID:	134057Click image for larger version

Name:	12263328.jpg
Views:	1
Size:	64.2 KB
ID:	134058Click image for larger version

Name:	11998201.jpg
Views:	1
Size:	63.6 KB
ID:	134059Click image for larger version

Name:	12354979.jpg
Views:	1
Size:	39.3 KB
ID:	134060Click image for larger version

Name:	4729464_2.jpg
Views:	1
Size:	82.1 KB
ID:	134062Click image for larger version

Name:	488424_5.jpg
Views:	1
Size:	64.4 KB
ID:	134063
                          Attached Files
                          sepy és zsíráf kedvelte ezt.

                          Komment


                            Köszi a képeket. Erre mondta Matuska bácsi a Pogány Madonnában, hogy "gyönnyörrűűű mattyoba-ba"
                            zsíráf kedvelte ezt.

                            Komment


                              Sziasztok!

                              Meg tudnátok nekem mondani, hogy a Jawa 559-es kormánycsapágyához milyen átmérőjű golyót vegyek?!
                              Próbáltam innen onnan megtudni, de sehol sem találtam róla infót.
                              Köszönöm.

                              Komment


                                karrier94 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                                Sziasztok!

                                Meg tudnátok nekem mondani, hogy a Jawa 559-es kormánycsapágyához milyen átmérőjű golyót vegyek?!
                                Próbáltam innen onnan megtudni, de sehol sem találtam róla infót.
                                Köszönöm.
                                én hármast vásároltam (vagy ahhoz közelít, talán 3,5-ös volt, és 19 db/futópálya)
                                persze a csapágycsészéket is cseréltem, illetve políroztam hozzá

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X