Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Jawa & CZ

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    üdv,
    ezt aligha lehet objektíven megítélni, különösen ilyen körülmények közt.
    számos körülmény (tulajdonjog, forgalomban tartás, egyéb műszaki jellemző) alakítja az esetleges vételárat,
    természetesen célszerű valamennyi felmerülő kérdést tisztázni, mielőtt döntést hozunk.
    úgy látom, ez egy cz 485 gép, amit egykor a gyárban negyedliteres 2t erőforrással láttak el. nyilván, egy viszonylag érzékeny 2t blokk ha ilyen ridegtartásban nyújtózott, a teljes szétszerelés és sok-sok fődarab, alkatrészcserét követően lehet-érdemes újból nekilátni az újjáépítésnek.
    a "gyújtáskulcs" vmi idegen (talán hazai gyártmányú) szikrapiszka,
    üdv
    Ifás kedvelte ezt.

    Komment


      Ifás eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
      16 éve áll egy helyeben.
      Kérdés:
      Papírok vannak? Amúgy csak megemlítem, hogy ez az egyik legritkább típus nálunk, párszáz lehetett csak az országban. Papírok nélkül ha beindul kb 30-40, papírosan max 80 az állapota miatt.
      sepy kedvelte ezt.
      "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
      "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

      Komment


        CZsolti eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
        ha egyenesen mentél, akkor hogy ingadozhatott az alapjárat?
        A kormány azért volt egyenesben mert egy hosszú egyenes lejtőn gurultunk lefelé.
        Köszi a tippet ,megvizsgálom a csavart!

        Komment


          Ricsi95D eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
          egy hosszú egyenes lejtőn gurultunk lefelé.
          Így már értem a dolgot. Megjegyzem, hogy én mindig motorfékkel mentem lefelé a lejtőn és néha kapott - behúzott kuplungnál persze - egy gázfröccsöt. Nem ajánlják ugyan kétüteműnél a tartós motorfékezést, de a fene tudja, nekem még bajom nem lett belőle soha és a motornak sem. Persze fékkel is segítettem neki lassulni. Elég sokat keringtünk vele a Mátrában és a Bükkben. Én már akkor is 98-as benzinből csináltam a keveréket, mert a 92-es benzinnel is fellépett az öngyulladás. Szóval kopogott rendesen.

          Komment


            nekem van egy ilyen 485,
            nagyon keveset használtam,
            szét is szereltem az egészet, aztán egy halom alkatrészt már el is adtam...

            Komment


              Zénó eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
              üdv,
              ezt aligha lehet objektíven megítélni, különösen ilyen körülmények közt.
              számos körülmény (tulajdonjog, forgalomban tartás, egyéb műszaki jellemző) alakítja az esetleges vételárat,
              természetesen célszerű valamennyi felmerülő kérdést tisztázni, mielőtt döntést hozunk.
              úgy látom, ez egy cz 485 gép, amit egykor a gyárban negyedliteres 2t erőforrással láttak el. nyilván, egy viszonylag érzékeny 2t blokk ha ilyen ridegtartásban nyújtózott, a teljes szétszerelés és sok-sok fődarab, alkatrészcserét követően lehet-érdemes újból nekilátni az újjáépítésnek.
              a "gyújtáskulcs" vmi idegen (talán hazai gyártmányú) szikrapiszka,
              üdv
              A felújítást tudom mert használatban kevésbé romlik egy motor állapota mint ha le van támasztva a természet pusztításának kitéve.
              Közben az kiderült, hogy a gyári könyve, szerszámos készlete és az izzó készlete is megvan.
              A forgalmija elvileg megvan illetve remélem egy motorszerelőé volt aki 16 éve halt meg a felesége ajánlotta nekem az nem biztos, hogy a férje a nevére íratta a motort.
              Egyik haver most műszakiztatott hasonló helyzetből egy Jawat 50.000-ből állt meg neki a friss műszaki.
              Ezt ő írta:
              csak legyn forgalmi és az alvázszám meg a motorszám passzioljon.. ami a forgalmiba van
              ha ez okés akkor biztositás eredet vizsga müszaki aztán át tudod irni
              átirás kw-ként 300ft 6000-törzskönyv 6000-forgalmi erre jön még az új rendszám.
              15500 az eredtvizsga
              kb oylan 50be van a papirmunka
              nekem is ottkörül volt..
              és ha müszakin nem megy át akkor nem kérik el a pénzt és nem kell ujra hanem addig nem kérnek pénzt amig rendbe nincs téve és át nem megy..





              wsievers eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
              Kérdés:
              Papírok vannak? Amúgy csak megemlítem, hogy ez az egyik legritkább típus nálunk, párszáz lehetett csak az országban. Papírok nélkül ha beindul kb 30-40, papírosan max 80 az állapota miatt.
              50.000-et mondott így, hogy nem lehet tudni, hogy megvan-e a forgalmi de még ebből szerintem tudok majd alkudni.
              Utoljára szerkesztve a következő által: Ifás; 2013 okt. 28, 21:45.

              Komment


                Szia .
                én ahogy nézem a váltógumit több lehet benne mint 11ezer .
                Az átírás sztem necces ha a tulaj meghalt és a hagyatékiba nem lett felvéve . Akkor hivatalosan póthagyatéki kell aztán az örököstől megveheted (legalábbis ahogy én tudom).
                sepy kedvelte ezt.

                Komment


                  Mivel ritka, ezért ha nem sikerül forgalomba helyezni akkor alkatreszkent is nehéz lesz kiarulni az 50e-et. Ha nincs lehetőség átírni, akkor szerintem várni kell egy jobbra.
                  sepy kedvelte ezt.

                  Komment


                    Ba701 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                    Szia .
                    én ahogy nézem a váltógumit több lehet benne mint 11ezer .
                    Az átírás sztem necces ha a tulaj meghalt és a hagyatékiba nem lett felvéve . Akkor hivatalosan póthagyatéki kell aztán az örököstől megveheted (legalábbis ahogy én tudom).
                    Haver története a következő:
                    Eltolta egy idős bácsitól a jawat forgalmit vitte mire ment volna intézni a papírokat adásvételi stb a bácsi eltűnt.
                    Ott állt nála a jawa nem tudom hány évet. Matyi osztály társam megvette tőle újra festette műszakíztatható állapotba hozta az álább leírt módon le is sikerült neki papírozni. Autó szerelőnek tanulunk abban a műhelyben csinálta ahol gyakszin volt.

                    Komment


                      Ifás eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                      az álább leírt módon le is sikerült neki papírozni
                      Hányan,de hányan várunk erre az egyszerű,de nagyszerű módszerre?

                      Komment


                        A legegyszerűbb és megbízhatóbb ha az okmány irodában megkérdezed csak nézd meg ki mondta hogy később fel tudd ismerni mikor elakar utasítani!. Ennyit meg ér és legalább Te is megnyugszol pláne ha sikerül is a dolog.Drukkolok neked mert tényleg nem egy gyakori tipus.

                        Komment


                          sepy eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                          az okmány irodában megkérdezed
                          De nem csak egy helyen, egy embertől!
                          Nagyon nincsenek képben a veterán, szürke forgalmis témában! Könnyen lehet hogy félretájékoztatnak. Ahogy engem, és sok-sok veterános kollégát már...
                          Kérdezz utána, de az is jó, ha mindent részletesen leírva emailben érdeklődsz a központi okmányiroda ügyfélszolgálatán.
                          sepy kedvelte ezt.

                          Komment


                            Kicsit offolom a párbeszédet, de ezeket találtam böngészés közben:

                            Csehország, nem csak Prága!: A JAWA motorok atyja: FrantiÅ¡ek Janeček

                            Új modellel állt elő a Jawa |a5.hu


                            Nagyon vázlatosan, de lényegre törően írja le a márka történetét szerintem. Egyszeri olvasást mindenképp megér a képek miatt is.
                            Ricsi95D, wsievers és 2 további látogató kedvelte ezt.

                            Komment


                              Sziasztok! Mai napon 350-es jawam nyergében ülvén felmerült bennem a kérdés vajon ki mennyire hajtja a szeretett jawa-ját. Én személy szerint sportosan hajtom az öreglányt, utazóba 90-100 de előzésnél előfordul a 120 is megy egyszer-kétszer ment 130-at is. Kérlek írjátok meg Ti mennyivel jártok a vasakkal. Üdv:Geri

                              Komment


                                Trophyman eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                                Kérlek írjátok meg Ti mennyivel jártok a vasakkal.
                                Szia Geri! Ebben a topicban már volt róla szó: http://veteran.forum.hu/szerelesi-ke...34-638-a-2062/

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X