Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Jawa & CZ

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    A pannoniánál hallottam olyan gondról, hogy a felszabályozott fékdob befűzés és centírozás után esetleg dobol, az enyém befűzve lett felszabályoztatva, biztos- ami biztos. Ha van lehetőséged így megcsináltatni, szerintem is az a tuti.

    Komment


      Click image for larger version

Name:	10.jpg
Views:	1
Size:	152.6 KB
ID:	140156Click image for larger version

Name:	12.jpg
Views:	1
Size:	188.9 KB
ID:	140157 európai túraClick image for larger version

Name:	20.jpg
Views:	1
Size:	179.5 KB
ID:	140158Click image for larger version

Name:	21.jpg
Views:	1
Size:	184.5 KB
ID:	140159Click image for larger version

Name:	31.jpg
Views:	1
Size:	198.8 KB
ID:	140160Click image for larger version

Name:	14.jpg
Views:	1
Size:	198.4 KB
ID:	140161
      Utoljára szerkesztve a következő által: Zénó; 2014 máj. 30, 19:24.
      movisz, Titus és 3 további látogató kedvelte ezt.

      Komment


        apám túráiClick image for larger version

Name:	15.jpg
Views:	1
Size:	210.0 KB
ID:	140162Click image for larger version

Name:	2.jpg
Views:	1
Size:	199.2 KB
ID:	140163Click image for larger version

Name:	27.jpg
Views:	1
Size:	192.5 KB
ID:	140164Click image for larger version

Name:	34.jpg
Views:	1
Size:	194.6 KB
ID:	140166Click image for larger version

Name:	35.jpg
Views:	1
Size:	198.9 KB
ID:	140167Click image for larger version

Name:	6.jpg
Views:	1
Size:	185.6 KB
ID:	140168
        Attached Files
        sepy, Süpi és 3 további látogató kedvelte ezt.

        Komment


          Click image for larger version

Name:	11.jpg
Views:	1
Size:	183.5 KB
ID:	140181Click image for larger version

Name:	33.jpg
Views:	1
Size:	205.1 KB
ID:	140182Click image for larger version

Name:	25.jpg
Views:	1
Size:	199.9 KB
ID:	140184európai túra
          Attached Files
          Titus és St.Z.350 kedvelte ezt.

          Komment


            apám túrái
            Szerintem pattanj nyeregbe és keresd fel ezeket a helyeket. Ha már ott vagy csinálj képeket ugyanilyen beállításokkal és párban rakd fel a képeket.
            sepy és wsievers kedvelte ezt.
            Everything is better when you decide you don't care.

            Komment


              európai túraClick image for larger version

Name:	1.jpg
Views:	1
Size:	193.0 KB
ID:	140219Click image for larger version

Name:	4.jpg
Views:	1
Size:	196.0 KB
ID:	140220Click image for larger version

Name:	5.jpg
Views:	1
Size:	199.5 KB
ID:	140221Click image for larger version

Name:	7.jpg
Views:	1
Size:	205.8 KB
ID:	140222Click image for larger version

Name:	8.jpg
Views:	1
Size:	202.0 KB
ID:	140223Click image for larger version

Name:	13.jpg
Views:	1
Size:	202.4 KB
ID:	140224Click image for larger version

Name:	16.jpg
Views:	1
Size:	192.2 KB
ID:	140225Click image for larger version

Name:	17.jpg
Views:	1
Size:	184.4 KB
ID:	140226Click image for larger version

Name:	18.jpg
Views:	1
Size:	196.5 KB
ID:	140227Click image for larger version

Name:	22.jpg
Views:	1
Size:	199.7 KB
ID:	140228Click image for larger version

Name:	24.jpg
Views:	1
Size:	196.9 KB
ID:	140229Click image for larger version

Name:	26.jpg
Views:	1
Size:	188.5 KB
ID:	140230Click image for larger version

Name:	28.jpg
Views:	1
Size:	188.7 KB
ID:	140231
              Titus, movisz és 3 további látogató kedvelte ezt.

              Komment


                talán...
                megtaláltam az egykori térképet is, amit ők használtak...
                minden esetre járgányom van hozzá....Click image for larger version

Name:	2013 nyár 002.jpg
Views:	2
Size:	178.5 KB
ID:	140233Click image for larger version

Name:	2013 nyár 003.jpg
Views:	3
Size:	176.5 KB
ID:	140234Click image for larger version

Name:	2013 nyár 008.jpg
Views:	2
Size:	188.8 KB
ID:	140235
                sepy, Titus és 3 további látogató kedvelte ezt.

                Komment


                  Üdv ismét itt! Egy kicsit eltűntem, mert jól elütöttek motorozás közben és kényszer pihenőre kerültem én és a motorom is. Sajnos a motor gyakorlatilag totál kár, villa váz kuka lett. Ezért is vagyok itt. Ha valakinek lenne 634-hez krómozott elsősárvédője jó állapotban vevő lennék rá.
                  ptm004 kedvelte ezt.

                  Komment


                    Nekem is rá kellett jönnöm, hogy jobban járok ha fizetek valamiért... Fel lett szabályozva a dob, összefűztem, kicentíroztattam, beszereltem és természetesen üt a baj ott volt, hogy nem a csapágyak helyét mérték ki, hogy ne kóvályogjon. Viszont a kereket nem szeretném szétfűzni újra, úgyhogy nagyon megköszönném, a hely címét, ahol megcsinálták neked befűzött kerékkel. Remélem nincs messze Budapesttől. Illetve két kérdés: gumi maradhat? Csapágyakat ki kell szedni?

                    Köszönöm!

                    Komment


                      Csapagy marad, gumit le kell venni. A finom mechanikai művek területen van. Harmaska most volt, lehet az árakat is meg tudja mondani. Diósd és Budapest között van. Sajnos neked rossz irányban. Biztos van közelebbi is hozzád. Fot környékén is, mert a Foti Gyula is a környéken csinaltathatja.

                      Komment


                        Én is ott csináltattam mostanában, a valamikori Mechanikai Művek területén, Fridrich KFT.
                        Öt ezer forintért, betétet is ragasztottak fel. (Jól, pontosan, rövid határidővel.)
                        A GUMIT SEM KELL LEVENNI, felfér úgy is a gépükre.
                        sepy és ptm004 kedvelte ezt.

                        Komment


                          Kikki eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                          betétet is ragasztottak fel
                          , és ez itt a lényeg, mert össze van szabályozva a dob és a betét. A fékhatás így lesz "csodás"
                          sepy kedvelte ezt.

                          Komment


                            Azt én megoldom, fogok egy darab krétát, meg csiszolóvásznat... A kérdésem az lenne, hogy hogy szokták befogni az esztergába a kereket, mert ugye ha a tengelyt fogják, akkor az simán elforog a csapágyak miatt, ha meg a dob szélét akkor meg nem biztos az, hogy nem fog ütni, az előző esetnél is ez volt a gond.

                            Komment


                              Click image for larger version

Name:	img006.jpg
Views:	1
Size:	172.1 KB
ID:	140305
                              Ezzel meg tudod oldani.
                              De a pofák szabályzásához se használj amatőr módon krétát(?) és vásznat.
                              Titus és ptm004 kedvelte ezt.

                              Komment


                                És akkor a pofák illesztéséről....a hibátlan tengely furatú fék alaplemezre szereld fel a pofákat és a rugót (rugókat). Ezután a fékkulcs és a pofa felülete közé helyezz be egy 0,5 mm-es lemezt (réz mondjuk). Egy a képen láthatóhoz hasonló, csavar rögzítéses menesztöre szereld fel az alap lemezt, húzd meg jól a csavart, majd fogd be a tokmányba. A fékpofa rugó furatain keresztül drótozd össze az esztergálás idejére a pofákat. Ha vastagabb anyaggal ragasztották fel a pofát akkor valószínű, hogy nagyobb átmérőt tudsz mérni a pofákon kívül mérve mint a felszabályzott dobban belül.
                                Ezután esztergáld fel a dob "0" méretére az így előkészített fékpofákat.
                                Ha kész vágd el a drótot, vedd ki a 0,5 mm-es lemezt a fékkulcs és a pofa közül és kész. Egy próbát ilyenkor érdemes vérehajtani. Így fékezéskor egyből teljes felületen fog a pofa, mert a fékkulcs által nyitott helyzetű pofának kell illeszkednie teljes felületen, és a lemez miatt a biztonságos fékoldás hézagja is meg van.
                                Tehát semmi reszelgetés, csiszolás, kréta, varázslat és felesleges szerelgetés. Az eredmény meggyőző lesz.
                                Titus, Kikki és Trophyman kedvelte ezt.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X