A pannoniánál hallottam olyan gondról, hogy a felszabályozott fékdob befűzés és centírozás után esetleg dobol, az enyém befűzve lett felszabályoztatva, biztos- ami biztos. Ha van lehetőséged így megcsináltatni, szerintem is az a tuti.
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Jawa & CZ
Collapse
X
-
Üdv ismét itt! Egy kicsit eltűntem, mert jól elütöttek motorozás közben és kényszer pihenőre kerültem én és a motorom is. Sajnos a motor gyakorlatilag totál kár, villa váz kuka lett. Ezért is vagyok itt. Ha valakinek lenne 634-hez krómozott elsősárvédője jó állapotban vevő lennék rá.ptm004 kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
-
Nekem is rá kellett jönnöm, hogy jobban járok ha fizetek valamiért... Fel lett szabályozva a dob, összefűztem, kicentíroztattam, beszereltem és természetesen üt a baj ott volt, hogy nem a csapágyak helyét mérték ki, hogy ne kóvályogjon. Viszont a kereket nem szeretném szétfűzni újra, úgyhogy nagyon megköszönném, a hely címét, ahol megcsinálták neked befűzött kerékkel. Remélem nincs messze Budapesttől. Illetve két kérdés: gumi maradhat? Csapágyakat ki kell szedni?
Köszönöm!
Komment
-
Kikki eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintésebetétet is ragasztottak felsepy kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
-
Azt én megoldom, fogok egy darab krétát, meg csiszolóvásznat... A kérdésem az lenne, hogy hogy szokták befogni az esztergába a kereket, mert ugye ha a tengelyt fogják, akkor az simán elforog a csapágyak miatt, ha meg a dob szélét akkor meg nem biztos az, hogy nem fog ütni, az előző esetnél is ez volt a gond.
Komment
-
És akkor a pofák illesztéséről....a hibátlan tengely furatú fék alaplemezre szereld fel a pofákat és a rugót (rugókat). Ezután a fékkulcs és a pofa felülete közé helyezz be egy 0,5 mm-es lemezt (réz mondjuk). Egy a képen láthatóhoz hasonló, csavar rögzítéses menesztöre szereld fel az alap lemezt, húzd meg jól a csavart, majd fogd be a tokmányba. A fékpofa rugó furatain keresztül drótozd össze az esztergálás idejére a pofákat. Ha vastagabb anyaggal ragasztották fel a pofát akkor valószínű, hogy nagyobb átmérőt tudsz mérni a pofákon kívül mérve mint a felszabályzott dobban belül.
Ezután esztergáld fel a dob "0" méretére az így előkészített fékpofákat.
Ha kész vágd el a drótot, vedd ki a 0,5 mm-es lemezt a fékkulcs és a pofa közül és kész. Egy próbát ilyenkor érdemes vérehajtani. Így fékezéskor egyből teljes felületen fog a pofa, mert a fékkulcs által nyitott helyzetű pofának kell illeszkednie teljes felületen, és a lemez miatt a biztonságos fékoldás hézagja is meg van.
Tehát semmi reszelgetés, csiszolás, kréta, varázslat és felesleges szerelgetés. Az eredmény meggyőző lesz.
- 3 likes
Komment
Komment